Akut hjälp!
Jag borde inte behöva be om hjälp för jag kan det själv, men är väldigt mycket nybörjare och svårt att få in dem.
jag varken ser eller hör, utan bara skriver och känner av.
Det är så att två valpar ca 5-6 månader är bortsprugna i skogarna uppe i Mattila här i Värmland, nästan intill norska gränsen,
De försvann 13.00 igår, sökandet har pågått sedan dess dygnet runt. Men inga resultat.
Det är två stycken pionter, svart vita, syskon!
De heter Tellus och Tapoli, kallas Tappi
Känner du av dem, ser du nått, har du tid över att hjälpa oss i sökandet, Just nu pågår spårning med flera hundar. Men ännu inga resultat vi vet inte längre vart vi ska söka då det gått mer än ett dygn sedan de sprang efter en älg!
Du är en ängel som kan hjälpa
Mvh Zandra
Din djurkommunikatör
Zandra - Tyvärr har jag ännu inte den förmågan. Men jag hoppas verkligen att det löser sig! 
/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Ja de e inte mina hundar, men min väns, jag var uppe igår och leta mellan 02- 06 imorse men inga resultat.. =/
Hoppas innerligt att de hittar dem
Din djurkommunikatör
znadriz säger som övriga.Hoppas att ni finner dem.
Lena.P är jag i verkliga livet.
jo jag är tvungen lita på allt ja får in,
men valpar är himla svårt att prata med annars, nu är de är virriga, trötta, är de ännu svårare…
Så jag behöver all hjälp som går att få, Jag har gått på allt jag fått in igår, har de inte hittat dem imorn, så åker jag upp och gör ett nytt försök igen.
Din djurkommunikatör
Jag hoppas att nån här kan hjälpa dej,för de många som är duktiga,själv kan ja inget sånt :(
skriv och berätta hur de går!!!
Ja därför skriver ja här för ja vet de finns många duktiga..
Hoppas de kommer hjälpare… =/
Din djurkommunikatör
Hundarna är hittade :)
Din djurkommunikatör

Oj så bra, jag är dålig på att känna av, men jag fick en bild av en matskål och tänkte att ni skulle gå och med den, men sen läste jag vidare och då förstod jag att jag kanske trots allt hade kännt rätt, att de var hemma och hade det bra med matskålen och allt! Vad skönt att det har löst sig!
Ja de var himla skönt när kompisen medela att de hade hittat dem!
Din djurkommunikatör
Slutet gott allting gott..såg detta först nu, men skönt att de var hittade.
Kram Jile