Tänkvärda rader...
Hej alla hjärtan!
Tänkte skriva denna i min tråd men den var låst..så jag påbörjar en ny..Kanske ni kan & vill fylla på den med några rader..
"Om vägen från och med nu inte lär mig något nytt, så har jag åtminstone lärt mig något viktigt, att det är nödvändigt att ta risker..!"
Kram till Er alla!/Anna
Åh, Anna dina rader kändes mitt i prick för mig i dag! 
Kramar Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "

#1 Kanske var det jag kände fina Indiania
Kändes faktiskt som att det var rader som skulle passa många, nu i "energisvängarnas tid"..!
Kram

"Man måste våga för att vinna"
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
Tack Anna
Allt som krävs för att komma frammåt
är att ta ett steg i taget,,,,,
Kram
Tack Anna mycket tänkvärda ord som får en att tänka till lite.
Kram
Utför ditt arbete helhjärtat och du kommer att lyckas, konkurransen är obefintlig.
Många människor oroar sig för de bibelord de inte förstår,för mig är det tvärtom,de bibelord jag förstår bereder mig de största bekymren.

"När man hittar sin väg får man inte vara rädd. Man måste ha mod att göra felsteg. Besvikelserna & nederlagen & misströstan är verktyg som "Gud" använder för att visa oss vägen"…

Vad är värst? Att våga o misslyckas eller att aldrig våga?
Det sämsta hjulet på vagnen,skriker mest.
# 10 Att aldrig våga.
Tack Anna för så kloka ord,
Kram Madde
Amor Vincit Omnia
AnnA. Tack.
Vägen är aldrig rak..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Tack Anna
Vad tänkvärt Anna, jag har några jag med:
If someone feels that they had never made a mistake in their life, then it means they had never tried a new thing in their life.
//Albert Einstein
If we cannot love the person whom we see, how can we love God, whom we cannot see.
//Moder Theresa
kram Jile
Utan risker kan man aldrig vinna något…så sant kram 
Tack
"En vän är en person som ser igenom dig och fortfarande är nöjd med vad han ser."
Wilma Askinas
"Världen består av två sorters människor, de som går före och gör något och de som kommer efter och kritiserar."
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Tack Anna!
Underbara rader, och till er andra också. Att ta med sig dagligen.
"När jag hoppar ifrån kanten så vet jag aldrig om jag landar i gegga eller på rosa marshmallows, men jag hoppar iallafall. Tanken på allt godis är lockande, och gegga kan jag tvätta bort!"
Kram!

Tack för alla fina rader. De berör verkligen och är så tänkvärda.
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

" Varje människa har någonting i sig som är mycket större än hon själv: sin gåva. För i varje människas händer har Gud överräckt en gåva-det medel som Gud själv använde för att visa sig för Världen & hjälpa mänskligheten. "
Kram på er alla!
Om man beskriver en sten för en idiot,får man vara beredd på att man kan få den tilllbaka i huvudet!!

#22 Ja jisses…Det lät väl hårt 
Ja,men det ska ses lite symboliskt
Just nu är jag lycklig och att verkligen njuta av det och leva i nuet och den känslan för världen jag har just nu är inte alltid så lätt men idag går det kanon och jag njuter på av min lycka allt vad jag kan. Så mitt råd är, lev mer och oftare i nuet och njut så mycket ni bara kan när dessa underbara stunder uppenbarar sig.
Kram
Amor Vincit Omnia

#24..Så sant..men ibland tar det en stund innan det sjunker in på mig vet du
Tyckte ändå det lät..väldigt hårt!
#25 Jag glädjs med dig Maddis..Du är värd allt gott!
Kram
Ja,stenar är rätt hårda,framför allt när de kommer tillbaka i en
hisklig fart,då man trott man gjort en god gärning

O yes..Blir ju faktiskt dubbelt upp..men på både gott & ont då förstås..God gärning…mycket fina energier tillbaka i mångfald..Elak gärning..samma sak men med en tung negativ energi i mångfald..Energierna växer ju som sagt ..
Jag är med