Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedlemspresentationer
Läst 1549 ggr
[Amethyst]
0

Hejsan

Hej allihopa mitt namn är Johan och jag är 19år. Jag har kikat runt här tidigare men har nu bestämt mig för att bli aktiv.

Jag har alltid varit intresserad av det andliga och är uppväxt med att det är något naturligt.

Som liten kunde jag höra o se saker och jag pratade även mycket med någon som var med mig. Detta minns jag inte så väl idag. Jag har sedan tidig åler varit intresserad av stenar, speciellt bergskristaller och ametister.Jag brukade även bota min mors huvudvärk genom att lägga händerna på hennes huvud så healing är något jag tycker om att lära mig. Jag är initierad i första gradens reiki (om man nu säger så) men det var länge sen nu och jag har inte använt det mer än på mig själv.

Min öppenhet har kommit och gått men nu känner jag att jag vill ta tag i min andlighet och utvecklas. Denna sida verkar ha många goda människor som kan hjälpa mig och jag bidrar gärna med det minsta lilla jag kan :)

Kram o Hej!

Mads
0

Hej Johan & välkommen !

Kram Madde

Amor Vincit Omnia

starcat
0

Välkommen! Glad

stina63
0

Välkommen till Ön John

[Amethyst]
0

Tack ska ni ha Skrattande

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hello på dig.

Du skall känna dig varmt välkommen.

Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Amethyst]
0

Tack Lena jag känner mig välkommen :)

Ha det bra!

sandra1977
0

hej hopp Johan! välkommen till oss!!Glad

xinluo
0

Du ska vara varmt välkommen hit till Ön Johan hoppas att du kommer att trivas.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

[Amethyst]
0

Åter igen tackar jag för det varma välkommnandet :)

JILE
0

Kul att du hittade hit Johan..välkommen.

Kram Jile som kan reiki 1 och reiki 2

[Amethyst]
0

Tack Jile!

Du kanske kan fylla i vad det innebär exakt att ha gått igenom en initiering eller vad det kallas i till exempel reiki 1. Ja menar jag har ju haft healingen i mig jämt men inte alltid hållt på med reiki om du förstår vad jag menar :)

JILE
0

#11 Hej igen, ja alla har ju förmågan i sig, men med initiering så blir den kraftigare och det händer mkt i din egen kropp.När man initieras så finiställs dina chakran  så de tillsammans bildar en energikanal . Och denna kanal attraherar automatiskt den vibrerande livsenergin från universum, och vid varje tillfälle du lägger dina händer på ngt eller ngn som behöver Reiki så börjar kanalen för energin föra ut den igenom händerna. Man strålar även ut från underarmarna.

Vi var till en healer som gjorde healing på oss fysiskt och inte på distans. Hon kunde inte känna att vi fått initieringen så hon gjorde om den på oss. Vi fick ju den på distans och det är nog inte lika bra. Så vi får väl se om vi känner mera nu den här ggn. Vi är alltså jag och min dotter.

Hoppas du blev något klokare.Skrattande

Kram Jile

Anna-H-K
0

Hej & välkommen!

Hoppas du ska få hjälp på vägen..Som du skriver så finns det många godingar här!

Kram från Anna

Marina2
0

välkommen!

[Amethyst]
0

JILE, tack för svaret :) Jag känner igen mig i det du säger, det strålar  ur händerna när jag bara tänker på healing. Det var ca 5år sen tror jag sen jag hade min första initiering och jag kommer ihåg hur hon som initierade mig blåste över mig bl.a. Sen på kvällen var det en ande som blåste på mig (rakt över örat).

Jag blev klokare av ditt inlägg tack :)

Jag får nog skriva ett inlägg i healing tråden med fler frågor jag har.

Anna, tackar jag har redan fått en hel del hjälp här Glad

Tack alla för erat välkommnande

Kram

sven-g
0

Välkommen hit Johan hoppas vi och du ska bli ett givande team.

Eija
0

Säger som de andra….välkommen hit och jag tror säkert att du har flera själsfränder här som kan dela med sig till dig…..jag är varken det ena eller det andra….har bara upplevt en massa….

kram

Eija

[Amethyst]
0

Tack tack jag känner mig välkommen och glad över att ha blivit medlem Glad

JILE
0

#15 Så glad jag blir att du tyckte det. Ja när vi fick blåste hon med över oss. Jag blundade då så jag vart nästan rädd när blåste helt plötsligt :-) var inte beredd. hade väl mycket skit i auran kanske :-)))

Kram och lycka till Amethyst

[Amethyst]
0

Haha ja jag hoppade också till när hon blåste! Skrattande Men kan ju säga att när anden (som jag bestämt tror det var) blåste mig över örat så hoppade jag nog både en och två meter extraFlört Skrattande

Tack och bock vi ses på forumet!

Kram

OmShanti
0

Hej och välkommen!
Man upptäcker mycket här på dessa trådar, fantastiska människor som delar med sig av sina erfarenheter och ljus. För min del så är här mycket varmt och skönt och fina kontakter har jag skapat.

Så lycka till och kram!

JILE
0

#20 Ja det måste ju vara värre, när det inte finns ngn mänsklig kropp brevid 8-)

ja vi synns på forumet,

kram Jile

Britt-Marie
0

Hejsan!

Varmt välkommen hit till ÖN..

[dcpower]
0

jag hälsar dig välkommen å hoppas du ska finna ro å trivsel här länge

[Amethyst]
0

Vad kul med fler välkommnanden Glad Tack så mycket!