Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1202 ggr
[Jeremina]
0

Ali Kahn

Jag hade andligt besök idag av en man klädd i liknande kläder som Khadaffi har. Han sa: Ali Kahn och började gå bakåt samtidigt som han bugade.

Är det någon som vet något om denna Ali Kahn eller kan ta reda på? När jag googlade fick jag fram vissa saker men jag mådde så dåligt så jag kunde inte fortsätta att läsa…..Obestämd

Tuva-Lena
0

Det var inte Aga Kahn du hörde då? Kollade wikipedia som säger:

Aga Khan är titel på den andlige ledaren (imam) för Indiens ismailiter (en sekt inom islam), uppkommen på 700-talet, med cirka 15 miljoner anhängare världen över. Dess ledare anses vara ättlingar i rakt nedstigande led från profeten Muhammed genom dennes dotter Fatima.. o s v

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

[Jeremina]
0

#1 Oj Tuvan..jag vet inte för jag sa Ali Kahn till min man när jag berättade men nu när jag läser det du skriver så känns det som om hela kroppen är i gungning--wow!

Tuva-Lena
0

Oj oj, ja då är frågan hur du skall bemöta det budskapet då. Skulle kanske kännas bättre att få träffa Jesus eller någon från den kristna världen..? Som kristen menar jag.. Kan det ha varit en guide..? Obestämd kanske nåt framtida budskap? Är du synsk Jeremina?

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

[Jeremina]
0

#3 Jag är synsk ja, men det har varit lugnt länge nu men idag har varit förbaskat jobbigt för det har varit så mycket. Jag har lämnat kroppen t ex och det var skitjobbigt Tungan ute

[Jeremina]
0

Jag har fått information från Cristine så jag vet att Ali Kahn var son till Aga Kahn. Vad häftigt men vad vill han mig? Jag hoppas att han kommer tillbaka…Flört

chik
0

Jeremina..Vad intresant.Hoppas att du får kläm på det.

Och att vi får höra fortsätningen..Intresant.

Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.