Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1251 ggr
Kristall47
0

Varför?

Hej!

Vet inte om jag har lagt tråden på rätt ställe, v.v. ändra i så fall.

Jag har inte varit medlem länge här men har redan fått en uppfattning om detta Forum. Jag tycker det är sorgligt att nästan alla trådar "mals" sönder på detta sätt. Det finns inte mycket positivt här inne, och jag funderar på om jag hamnat rätt. Funderar också allvarligt på att avsluta mitt konto eftersom fientlighet får ta kommandot härinne, alla vill ha "rätt" och kämpar med näbbar och klor för detta, är det verkligen det viktigaste människor känner, att få rätt i alla lägen (EGOT)?! Trodde det var KÄRLEK och HARMONI som skulle råda även om man har delade åsikter om saker och ting. Och var finns RESPEKTEN för varandra?!

Ljus!

sven-g
0

Visst är det synd att dåliga energier, sprids och frodas. Men hoppet om de utrensningar som sker, av grupper som är här inne och stör försvinner. Men om alla skriver och tillför positiv energi, blir den här sajten kanon.

Paranormala6aktivite
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

De va såå bra skrivit! igår kollade jag med en hur man avsutar sitt konto här,för jag håller med,dom gör saker och sen står dom inte för de,dom kan inte ta diskutioner,men om dom diskuterar och förstår eller ger sej när dom får ett ärligt svar,men NEJ dom kan inte sluta tjafsa då dom måste må så dåligt själva! ( många många e bra ) men så finns de några få som håller på och drar upp saker dom inte har med att göra!

retar sej på andra,sysslar med påhopp mm

Så nej detta är ingen seriös andlig atmosvär,då vissa förstör för tex elisabeth å dom som jobbar me de,ja har även gjort fel men de finns en anledning,då ja kände mej sårad så fortsatte ja väl i onödan,har skrivit till dom berörda så ja fattar inte hur dom som inte ja bryr mej om eller har med detta att göra MÅSTE riva upp saker och PÅSTÅ sej försöka få fram Sanningen…

DE skratt retande!!!

sen när man nonchalerar deras dumheter så har dom påhopp om att man inte är ÄRLIG och står för de man skrivit,dom fattar ju inte svenska!

Jag är ju inte oärlig och påstår mej va medial i alla fall!

Så jag blev väldigt glad när ja läste denna tråd! Ska kolla med elisabeth idag oxå,för att avsluta medlemskap här,detta e sjukt! kommer inte va kvar här! synd om dom seriösa som är här bara !

För man har stött på en rad goa personligheter! :)

Tack för en bra tråd

Paranormala6aktivite
0

# 1 om ja inte minns fel så har du själv vart och rört upp känslor här inne! de va inte länge sen!!

[mia-38]
0

Tycker det är väldigt synd att ni känner så här. Men jag förstår er.

Kan ni inte stanna kvar och medverka till en god energi istället? Och hjälpa till att höja det goda på sajten.Skrattande
Nu har bra erfarenheter som jag gillar att läsa. Vore synd att förlora sånna.

Varm kram från mej. Flört

Paranormala6aktivite
0

# 4 du har väl läst bla mina trådar igår? där outgrundliga tjafsa? ja skrev pm å förklara för henne men hon fortsatte i öppna trådar hela tiden istället för att förstå de ja skrev i pm ! :( va e de? e inte de personpåhopp så vet ja inte vad som är de! i alla fall en bra början till de,inte bara mot mej utan andra oxå.

Man ska inte behöva ta sån skit!

De är några få som är helt skruvade,dom flesta är trevliga och försöker bidra med sitt ,men så kommer dessa negativa människor å förstör,ja har oxå gjort fel men ja lät min

besvikelse gå ut över fel personer här inne ,men många här inne vet att ja blivit illa behandlad bakom ryggen,sen finns de vissa som inget vet,( dom flesta vet inte ) för de är en liten grupp som snackar i andra grupper,( men elisabeth å trisha å dom som har hand om sidan här visste inget )då de handlar om medlemmar härifrån och andra sidor som snackar skit om många av oss "vanliga" medlemmar,de inte bara mej de snackats om men de är de som upprör mej,för folk känner mej inte,så blir man ledsen för man önskar att folk vaore mer ärliga! speciellt när dom håller till på dessa sidor,synd om värdarna som indirekt blir indragna i denna sörja!

[mia-38]
0

Ärligt #5 så orkade jag inte läsa allt.

Men förstod att det var en massa skit.
Och det är beklagligt att det snackas en massa som inte stämmer.

Vi försöker att höja upp stämningen. Men ibland så misslyckas det.

Förstår att du känner som du gör.

Kram

Ghosthunter
0

Mia#4 - Ja, stanna kvar och medverka till en god energi.

/Fredrik

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Elisabeth-J
0

#5 Det är tråkigt när det blir såhär och det tråkiga i den här historien är att medlemmar pekas ut på den här sajten för att ha skrivit illa om dig, det är ju inte så vilket du själv har skrivit till mig men ändå fortsätter surret härinne om det så medlemmar här blir skyldigt anklagade! Jag bad dig att berätta även här ute att det inte rör denna sajt där du drabbats av det men jag vet inte varför du ändå påstår att det är så? Det är ledsamt och mycket av det som skrevs igår hade instället kunnat tas privat.

Jag hoppas att vi med denna tråd kan få det här att vända och tillsammans skapa positiva energier på sajten!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

penningenstyr
0

Ett team fungerar inte bättre än sin ledare.

Anna-H-K
0

Håller med om att det stormat kraftigt i energierna på sajten ett tag men det stundar bättre tider & mer ljus & positivitet är på väg..Det känns så..! Får tro & hoppas på det! Blir ju en hel det blandade tankar & funderingar från olika människor men missförstånd är ju menade att klaras upp..Det ska gå Flört

Ljus & värme

Anna

[Mastre]
0

Jag tycker sajten har potential, och det kommer fram fint nu när modereringen har förstärkts. Jag gillar att man kan träna avläsning här och att de som är nya eller osäkra i sin medialitet kan finna likasinnade. Fokusera på allt det positiva som en sådan här sajt kan ge så blir den bara bättre.

sven-g
0

#11 Helt rätt av dig att ta fram, Fokusera på det positiva. Det är då saker blir bättre.Glad

Mads
0

Kram till er alla ! / Madde

Amor Vincit Omnia

Eija
0

#0 och #2….tycker att det är synd att ni känner för att avsluta medlemskapet…..varför inte ta o lägga locket på istället och fokusera på dom positiva o fina saker som ni har att komma med, och strunta helt i inlägg som ger negativa energier…..jag förstår att det är hur svårt som helst när det blir personligt…….men snälla, snälla, snällla…..som Caroline af Ugglas sjunger i början……

Och det gäller alla andra med här inne, både de som hoppar på andra och retar sig….varför inte låta det vara och var nöjd med svaren ni får…..och låt denna plats få vara det den är till för….

När jag kom hit, så var jag så himla glad över att få se hur många vi var som hade upplevt saker utöver det naturliga, och man kände sig inte ensam längre……tänk om detta hade funnits när en annan börja se o uppleva detta…..vilken lättnad det hade varit…..

Nej, vi skall kämpa för den goa energin som fanns förut och hålla ihop istället för att tjafsa…….så tummen upp för sajten…..WE ARE ALL THE WINNERS……

kram på er…….PS. Ni gör ett förbaskat bra jobb..värdar o medhjälparna..Ds.

Eija

Paranormala6aktivite
0

# 8 ja skrev igår till dej bla hur de va,vad jag fått skrivit till mej av en del medlemmar! om en skriver pm till mej om de så ok,kanske skit snack men när flera skrivit till mej och sagt samma nästan ja då e de knappast slump,men ja tänker inte hänga ut vilka som är med i den gruppen som ja inte visste om fanns,men där emot skrev ja att DU INTE visste om de,men outgrundlig fortsatte trots mina pm till henne att tjata vidare,hon skrev i öppna trådar igår som du läste,sen SKREV jag oxå idag att du tydligen inte visste om detta,men de fortfarande så att den slutna gruppen är med bla medlemmar här ifrån! Jag och ANDRA sajter,där många av oss blir idiot förklarade,men de är ju inte denna sida i sej MEN däremot en heldel medlemmar från denna sida som är med,

För övrigt: -Vad är det ni inte förstår?Vilka ni är vet ni nog själva.

Som sagt dom som hörs mest har väl dåligast samvete!

sen när man står över påhopp som igår då blir man anklagad av annat i trådarna?

så VEM är oärlig? vet ni ens vad ni sitter och lär ut?

Karma lagen ja allt som skrivs gäller den inte vissa av er?

Skam att vissa av er får hållas,jobba med människor och bete sej på detta sättet!

hoppas ni har skam i kroppen och skämms,men de tror ja inte !

Återigen säger ja INGA namn utan ni VET vilka ni är!

För att ni själva ska må bra så måste ni trycka ner andra! ni kan aldrig avsluta nått och visa förståelse utan vill ha bråk för att själva känna er bättre då ni är ynkliga som ni är!

För några dagar sen va de påhopp på varandra om en JÄVLA medium lista!

Vad är detta? hur orkar man frysa ut enskilda individer och va oförskämd?

Sen smöra och fjäska alla säger olika bakom ryggen skickar pm till varandra varnar och tycker si å så,men de inte många som kan stå för va dom skrivit!

Nu ÅTERIGEN så skriver ja utefter vad JAG fått TILL mej!

Tanken har inte slått er att de nått på denna sida som ska ändras då det är sån skit snack,men frågan är VEM blundar för sannineg här?

Men är man svag så måste man få medhåll och dra med andra i sina "sanningar" annars så är man ju INGNTING,bara de säger en del!

Därför kan ni sitta här och snacka skit om varandra,,skicka pm kors och tvärs till alla och baktala varandra!

Bad om att få avsluta mitt konto här för anser inte et är värt att sitta här och må dåligt för att de finns en del falska oärliga människor här,inte många men tillräckligt många för att lägga ner att bry sej va ni sprider för smörja!

Gör er inte besväret att komentera eller skriva svar på detta inlägg för ja kommer aldrig att sätta mej på detta forum igen!

och heller aldrig se era svar,men de

:) synd om många av er som inte förstår rätt och fel,kärlek och hat!

Till alla vänliga trevliga roliga människor ja mött här inne vill ja säga-Stå på er annars gör nån annan gärna det!

önskar er allt gott :) <3

ni andra- ja….. ATT INGET SÄGA TILL ER SÄGER IGENETLIGEN OFTAST MEST!!!

Men ja Hoppas att ni finner ljuset som ni sitter och skriver om hela tiden :)

Denna kommentar har tagits bort.