Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 875 ggr
aangeleyes
0

Hjälp

Hej på er alla på ÖN

Jag vore väldigt tacksam om någon kunde hjälpa mig eller ge mig svar på en grej.

Nu i ca 3mån tid har jag haft problem med min mage det har kommit periodvis men får en sån smärta oftast från höger ljumske ibland vänster och det krampar till under revbenen. Gör ont om ja sätter mig hastigt eller går. mm Någon som kan berätta för mig vad det kanske kan var för något? Och hur blir man av med den kroniska tröttheten :/ Tack på förhand

Ha en trevlig helg

Kramar

Elisabeth-J
0

Ja rekommenderar dig att ta kontakt med en läkare för att kolla upp vad det är för något. Trötthet kan ha många olika orsaker så det borde kollas med en läkare i första hand.

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Mirjami-78
0

Kan det vara så att det kan vara gallan?? Ja bara en tanke som slår mig när du beskriver symtomen, eftersom jag har haft gallan själv en gång i tiden.

Rekomterar dig att söka hos läkaren för det hela.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Ghosthunter
0

Ja, det är bäst att gå till en läkare…hoppas du blir bra igen!Kyss

/Fredrik

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Kristall47
0

Vi rekomenderar alltid läkare först när det gäller sånt här, vänta inte.

aangeleyes
0

#2 fick du fram gallsten eller nått sånt?

Mjo jag vet att jag borde ta kontakt med läkare men velat avvakta eftersom det är periodvis och inte hela tiden. Ville bara höra vad ni fick för känslor. Tack så mycket för era svar:)

Mirjami-78
0

#5 Nej fick inte fram gallsten utan tänkte bara på att det kan vara det eftersom jag en gång i tiden hade det själv och det där låter lite som det som du beskrev. Är inte ute efter heller för att få fram vad det kan vara, har ingen sådan förmåga. Råder dig till att ta kontakt med en läkare som troligen kan hjälpa dig med det hela.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool