Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterbarnungdomar
Läst 845 ggr
Labolina_73
0

Känner av???

Asså.. jag blir galen,, känner mej helt rubbad..

När jag ligger och ska sova eller bara slappnar av så hör jag "röster", jag blir alldeles varm i kroppen och hjärtat pumpar snabbare och jag blir svettig och lägger mej och "gungar" fram och tillbaks..Känns som att jag måste göra det för att kunna ta in det.. hm på nåt vis, jag vet inte.. :-( Till saken hör ju att jag tror inte på detta, eller hm tror på är oxå fel ord, men jag har alltid sagt att jag tror det när jag är med om det,, men när jag varit med om det så tänker jag,,, jag kanske inbillar mej?!?!?

När jag hade förlorat min far så skrev jag ett inlägg här och fick veta att jag var faktiskt inte knäpp…

Nu har jag förlorat min bonusson, endast 15 år gammal i en moppeolycka. Jag vill såå gärna ha kontakt med honom och prata med honom,, fåveta att allt är ok med honom  etc etc,,, ni vet så som man vill…

Jag får vissa känslor i kroppen som jag känner igen sedan då med min pappa men vet ju fortfarande inte om det bara är inbillning för att man så gärna vill…

Sedan kommer en låt in i skallen från absolut ingenstans.. jag vet inte ens vad eller om han gillade låten men varför kommer en låt in i huvudet bara sådär.. en låt jag inte hört på flera år säkert.

Vill han mej nåt? Vill någon annan mej nåt?

Vad är det frågan om,, jag känner verkligen att jag vill ha hjälp.

Tack och kram Linda

chik
0

Linda.Det är ju så svårt o säga vad som är fantasi.

Men sjuk är du inte.

Jag skulle tro att det som du hör i huvudet är någon som vill dig något.

Jag är inte så bra på att förklara..

Men hoppas att det kommer in någon under kvällen som kan förklara på ett bätre sätt.

O jag håller med dig,När något bara poppar upp i huvudet utan anledning..Gäller bara att du kommer på vem det är och vad personen vill.

Ha de gött.

Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

Paranormala6aktivite
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

# 0 Heeeej intressant att läsa detta faktiskt,När ja skrev in liknande saker på detta forum,blev ja kallad sjuk i huvudet att ja bör träffa psykolog mm! Så jag HOPPAS att du får ett bra svar av någon som kan detta,med ande världen,ja hade TUR som hittade ett seriöst medium som kan de hon snackar om annars hade ja trott ja va sinnes sjuk på riktigt efter allas svar på denna sida!

Du får jätte gärna skicka pm till mej =)

# 1 du är gullig och ödmjuk du =)

Kram kram

Paranormala6aktivite
0

föresten som DUKTIGA psykologer och andra innom psykiatrin säger-när man ifråga sätter sej själv om man inbillar sej eller har ja blivit knäpp,ja -de är ett sunt Tecken bara de att man INTE ÄR SINNES sjuk,eller knäpp på något sätt,för dom som är det,är INTE medvetna om de ovan!

[Jeremina]
0

Jag upplever precis samma saker och första gångerna är det otäckt men när man vet vad det är så blir det spännande. Glad

Anna-H-K
0

Hej kära Labolina!

Jag förstår dina känslor & din frustration.."är det så eller inte"..Jag tror absolut INTE att du är psykiskt sjuk eller sinnesförvirrad. Jag känner däremot att du bär mycket sorg & sorgen kan vara tung & " förvillande", så låt den ha sin tid..

Det finns stunder i livet då vi måste ha den egna energin till annat än andekontakt & länkning men jag är säker på att när tiden är inne & allt är klart för det, så kommer du att ta/ få kontakt på ett mycket fint & känslomässigt sätt!

Jag vet inte hur länge sedan olyckan var men jag får till mig mycket sorg & rädsla & det är inte alls konstigt..Om jag får ge dig ett råd så är det att du kan börja med meditation…försök att finna lugnet till det..Känns som att du är mycket mottaglig & öppen så att ta ytterligare ett steg på din andliga resa är inte helt fel…men den "mediala biten", som redan finns hos dig..kan vila en stund för ditt egna arbete..Sorgen som du håller på att ta dig igenom!

Framåt våren känns det som en stor öppning i ditt liv & mycket positivt kommer i din väg..& jag vet att du kommer att gripa tag i chanserna!

Ljus & Värme

Anna

Labolina_73
0

Tack snälla för svar…

Känner mej kanske inte så mycket klokare men jag har iaf beställt lite böcker till min hjälp…

MVH Linda

Paranormala6aktivite
0

gå till ett medium, :) dom kanske kan hjälpa dej och ge dej vägledning! :)

Lycka till !!!