kroppen post mortum
Jag såg på en intervju av författaren Dan Brown som berättade att man gjort i århundraden vetenskapliga studier på hur mycket kroppen lättar efter döden… I alla undersökningar så blir kroppen 18 gram lättare så man menar att anden väger 18 g….
Ska man fördjupa sig i detta kan man även tänka på att när vi andas ut förlorar vi vattenånga som också väger sitt men när vi dör så stannar ju vattnet kvar så vi borde bli någon hundradels gram tyngre….
Sug på den ni mina bråkiga skeptiker!
Ja e ju inte skeptiker men i de okända igår nämde Terry att själen beräknas väga ca 14 G !!! Antar att de finns många teorier om det!

21 gram är det väl? Det kom ju en film för ett tag sen som hette 21 gram med det temat.
#2 var det en dokumentär eller???
Detta har dom gjort i ett totalt tillslutet rum.Så det är koregt.Sen hur mycket vikt som lämnar kroppen det vill jag vara osagt…
Men det var ju så många som hela värden som trodde att jorden var platt….
O Kvasthilda.Vi hoppas ju att vi inte skall ha några elakingar här längre.
Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
#4 visst hoppas jag det också men så är nog inte fallet…
man trodde ju också på jävulen och folk var övertygade om att om dom inte gjorde som kyrkan sa hamnade dom i helvetet….
Tänk vad många människor som tror på saker som är negativa men det som är positivt det förnekar man….