OT glädje!

Här är en liten rolig historia som piggar upp i höstrusket.
Dr. Schambaugh, of the University of Oklahoma School of Chemical Engineering, Final Exam question for May of 1997. Dr. Schambaugh is known for asking questions such as, "why do airplanes fly?" on his final exams. His one and only final exam question in May 1997 for his Momentum, Heat and Mass Transfer II class was: "Is hell exothermic or endothermic? Support your answer with proof."
Most of the students wrote proofs of their beliefs using Boyle's Law or some variant. One student, however, wrote the following:
"First, We postulate that if souls exist, then they must have some mass. If they do, then a mole of souls can also have a mass. So, at what rate are souls moving into hell and at what rate are souls leaving? I think we can safely assume that once a soul gets to hell, it will not leave.
Therefore, no souls are leaving. As for souls entering hell, let's look at the different religions that exist in the world today. Some of these religions state that if you are not a member of their religion, then you will go to hell. Since there are more than one of these religions and people do not belong to more than one religion, we can project that all people and souls go to hell. With birth and death rates as they are, we can expect the number of souls in hell to increase exponentially.
Now, we look at the rate of change in volume in hell. Boyle's Law states that in order for the temperature and pressure in hell to stay the same, the ratio of the mass of souls and volume needs to stay constant. Two options exist:
- If hell is expanding at a slower rate than the rate at which souls enter hell, then the temperature and pressure in hell will increase until all hell breaks loose.
- If hell is expanding at a rate faster than the increase of souls in hell, then the temperature and pressure will drop until hell freezes over.
So which is it? If we accept the quote given to me by Theresa Manyan during Freshman year, "that it will be a cold night in hell before I sleep with you" and take into account the fact that I still have NOT succeeded in having sexual relations with her, then Option 2 cannot be true…Thus, hell is exothermic."
The student, Tim Graham, got the only A.
#1 hahahaha! klockrent !

Hahaha, den skulle min fysiklärare ha och tugga på!!!
Lite skoj ifrån mig!
Kan inte äta nötkött……galna kosjukan…
Kan inte äta kyckling………fågelinfluensa
**
Kan inte äta ägg…….salmonella **
**
Kan inte äta griskött……..är rädd för att fågelinfluensan smittar små grisar **
**
Kan inte äta fisk………tungmetallerna i vattnet har förgiftat deras kött **
**
Kan inte äta frukt och grönt………..insekticider och herbicider **
**
Hmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!**
*Så egentligen finns det väl bara choklad kvar! *
#3 haha! Choklad är ju aldrig fel *tummen upp*

Lite till!
En senior går in för sin årliga fysiska undersökning med sin hustru. När läkaren kommer in i undersökningsrummet säger han:
"Jag behöver ett urinprov, ett avföringsprov, och ett spermieprov."
Mannen, som är lomhörd, vänder sig till sin hustru och frågar:
"Vad sa han?"
Hustrun skriker tillbaka till honom:
"Ge honom dina kalsonger!"
#5 hahaha
står på jobbet och garvar för mig sjlv!
Skrattar gott åt era historier….
Så jag bidrar med en jag med….kan väl säga att det är något liknande som Omshantis #5
En äldre man skulle lämna spermaprov och fick en burk med sig hem från doktorn…..
Veckan efter kommer han tillbaka med en tom burk…..doktorn ser fundersam ut o frågar varför….
Ja, först prova jag med höger hand, sen med vänster hand…men det gick inte, så jag ropa på min fru…hon prova med båda händer, och t o m i armvecken…men det gick inte då heller
Så jag gick över till grannfrua, och hon testa allt som vi hade redan gjort men det hjälpte inte där heller, så hon tog den i munnen o försökte….näääää….så hon spotta ut löständerna o försökte igen….nej, det gick inte….och då skall doktorn veta att hon är bara 75 år…minst 10 år yngre än oss…..
Så vi fick ge oss….tror doktorn att han kan hjälpa mig att få upp locket…..
…va trodde ni…..
Eija

Jubel Eija hahahaha!!
Detta var en kanontråd! Tycker vi minst ska ha denna på fredagar! Brukar själv maila ut till vänner på fredagen lite fredagskul!
Roliga historier, kuliga bilder, ja det lättar alltid upp!
Så fin bild Pralinen! :))
Kramar från mig och hicka ifrån lilleSkutt i magen!
Helt UNDERBAR!!
Tack för det garvet! :-)
#7 hahahahaa min kunder lär undra avd jag gör idag!!
#8 solrosor är jätte vackra, brukade plantera sånna själv när jag var mindre!
#12 hahaha!!! skam den som ger sig!
#11 hahaha humor !! har en kill kompis med en liknande tatuering på ett ställe lite längre ner
haha!
Fast det är en streck gubbe!
#15 aaaw vilken go bild!!!
Här är en rolig historia mamma skickade till min mail.
**Det var en man som hade arbetat hela sitt liv, sparat alla sina pengar och var riktigt girig när det blev tal om hans pengar.
Just innan han skulle dö sade han till sin hustru: - När jag dör vill jag att du tar alla mina pengar och lägger dem i kistan tillsammans med mig. Jag vill ta med mig mina pengar till livet efter detta. Och hans hustru lovade honom av hela sitt hjärta att när han dog, så skulle hon placera pengarna bredvid honom i kistan.
Och så dog han… Han låg där i kistan och hans hustru satt svartklädd med sin väninna sittande bredvid sig. När ceremonin var över, och just innan begravningsentreprenören skulle stänga kistan, sade hustrun: - Vänta, bara en stund!
Hon hade en låda med sig och den gick hon fram och lade i kistan. Begravningsentreprenören stängde kistan och rullade iväg den.
Hennes väninna sade: - Jag vet att du inte var dum nog att lägga alla pengarna där i kistan tillsammans med din man.
Den lojala hustrun svarade: - Hör nu, jag kan inte ta tillbaka mitt ord. Jag lovade honom att jag skulle lägga pengarna i kistan med honom.
- Menar du verkligen att du lagt alla pengarna i kistan?!
Ja, det gjorde jag, svarade den lojala hustrun. Jag samlade ihop allt, satte in det på mitt konto och skrev ut en check åt honom. Om han kan lösa in den, så kan han spendera pengarna.**
# 9 Hoppas att hickan har lagt sig nu…
kram till dig och lilleskutt från mig!
U R us

Så fina och roliga bilder! Me like!!
#17, nä, ingen mer hicka idag (hoppas jag!) Kram tillbaka Chokladpralinen!
Så, bingen väntar. Så sov sött, dröm fina drömmar och godnattkramar ifrån mig.
# 19 Nattinatti…hoppas att lilleskutt också sover därinne i magen…
Jeremina…din katt är så söt och verkar må alldeles förträffligt
Nattinatti allihop!
U R us
#20 Natti goa Choklad…hihi det lät roligt 
# 18 - En sådan söting Jeremina! 
Jeremina vilka goa missar du har…och en får väl gratta lillkissen i efterskott…..
…
Ha,ha,ha…jasså så din pappas hund kissa på det viset med….helt otroligt alltså…denna bild har jag fått till mig från en väninna, och jag tyckte att den var så charmig så jag spara den….ägaren till hunden är okänd….
Men däremot så måste jag berätta att min lilla Gizmo som jag har berättat om här förut, han som jag tog som omplacering, och tyvärr gick bort ett år senare…..han stog på näsan med baken upp i vädret när han bajsa…
Har aldrig förr sett någon hund göra så…..
Nej nu är det läggdags….natti!
kram
Eija
#24 Kisse tackar för det!
Men vilken gulleplutta på bilden…Min pappas hund stod så ibland även när han bajsade som din hund…..hihi!
Nattkram ett dygn senare 
Underbar tråd! tack för alla goa skratt ni gett mig… Ska se om jag kan rota fram nåt kul ur arkivet…
Ett bidrag…
Ett svenskt och ett japanskt företag bestämde sig för att utkämpa en årlig roddtävling med åttamannalag.
Bägge manskapen tränade länge och när dagen för kapprodden kom var båda lagen i absolut toppform med japanerna vann med ett försprång på 1 km.
Efter nederlaget var moralen i botten hos det svenska laget.
Högsta ledningen beslutade att man skulle vinna påföljande år och tillsatte en projektgrupp som skulle undersöka problemet.
Projektgruppen upptäckte efter mycket analyserande att japanerna hade sju man till att ro och en man till att styra, medan det svenska laget hade en man till att ro och sju som styrde.
I denna krissituation visade ledningsgruppen prov på avsevärd handlingskraft.
Man engagerade en konsultfirma som skulle undersöka strukturen i det svenska laget.
Experterna kom efter flera månaders arbete fram till slutsatsen att det var för många som styrde och för få som rodde.
Mot bakgrund av experternas rapport genomfördes omedelbart förändringar i lagstrukturen.
Nu hade man fyra styrmän, två överstestyrmän en styrledare och en roddare.
Dessutom införde man ett poängsystem för att motivera roddaren. "Vi måste utvidga hans arbetsområde och ge honom mera ansvar".
Året därpå vann japanerna med ett försprång på 2 km.
Det svenska bolaget avskedade roddaren med hänvisning till dålig arbetsprestation, men betalade dock ut en bonus till ledningen som uppskattning för det stora ansträngningar den lagt ned.
Konsultfirman utarbetade en ny analys, varav man drog slutsatsen att man hade valt rätt taktik och att motivationen också var god, och att det alltså måste vara materialet som behövde förbättras.
Idag är det svenska bolaget i färd med att utveckla en ny båt.
VARNING! 
>
> Du har säkert hört talas om att människor blir bortförda och får sina njurar
> stulna av organtjuvar på svarta marknaden.
> Jag har råkat ut för något liknande… 
>
> Mina höfter stals från mig över natten för några år sedan. Jag gick till
> sängs och vaknade upp med någon annans lår! Ja, det hände bara sådär snabbt.
> De nya låren hade konsistensen av havregrynsgröt. Vems lår är det och vad
> hände med mina? Jag tillbringade hela sommaren med att leta efter dom.
> Till slut, arg och sårad, hann jag inte mer än resignera och acceptera att jag
> för alltid skulle fortsätta mitt liv i jeans förrän tjuvarna slog till igen!
> Min rumpa var nästa offer. Jag vet att det var samma gäng eftersom dom
> gjorde sig besväret att matcha min ända med låren, som dom snott redan
> tidigare. Men min nya ända hade dom satt dit minst 1½ decimeter längre ner
> än mitt original! Nu förstod jag att jag skulle bli tvungen att ge upp
> jeansen till förmån för långa kjolar istället.
> För två år sedan insåg jag att även mina armar blivit utbytta. En morgon när
> jag fönade mitt hår blev jag vettskrämd över att se ett gäddhäng på min
> överarm dingla fram och tillbaka takt med hårborsten jag använde för att
> föna mitt hår. Det var riktigt läskigt - min kropp har blivit utbytt en del efter en annan.
>
> Vad skulle hända härnäst? 
> När min stackars hals plötsligt försvann och jag istället fått den ersatt
> med en kalkons, bestämde jag mig för att gå ut och berätta min historia.
> Kvinnor i världen, vakna upp och känn lukten av nybryggt kaffe! Det kan vara
> sista gången Du använder Din ursprungliga näsa! Dom där plastikkirurgerna
> använder riktiga implantat och kroppsdelar som dom stulit från Dig och mig!
> Nästa gång någon Du känner berättar om något dom lyft - titta noga igen och
> ta för sjutton reda på från vem! Var det från Dig?
>
> Detta är ingen bluffvarning. Det här händer kvinnor dagligen!
VARNA DINA VÄNNINNOR!
>
> P.S. Förra året trodde jag någon stulit mina tuttar. Jag låg på sängen och
> plötsligt var dom borta! Men när jag hoppade ur sängen kunde jag dra en
> lättnadens suck - dom hade bara gömt sig i mina armhålor medan jag sov.
Nu har jag dom gömda innanför linningen i mina byxor.
En sista…
" Miss Beatrice, kyrkans organist var i 80-års åldern och hade aldrig varit gift. Hon var beundrad för sitt rara och omtänksamma sätt mot alla.
En eftermiddag kom pastorn och besökte henne och hon visade in honom in i sitt pikanta vardagsrum. Hon bad honom sitta ned medan hon lagade en kopp te. När han satt där vänd mot hennes Hammondorgel, noterade den unge pastorn en söt glasskål stående högst upp. Skålen var fylld med vatten och i vattnet flöt, av alla saker, en kondom!
När hon kom tillbaka med te och scones började de prata. Pastorn försökte dölja sin nyfikenhet om skålen med vatten och det underliga flytetyget, men till sist tog nyfikenheten överhand och han frågade. Han sa: Miss Beatrice, jag undrar om du vill berätta för mig om den där? pekande på skålen.
Oh, ja svarade hon, är den inte underbar! Jag gick genom parken för några månader sen och hittade ett litet paket på backen. När jag frågade vad det var sa de att jag skulle placera den på "the organ" och hålla den våt så skulle den förebygga spridning av sjukdomar. Och vet du vad, jag har inte varit förkyld på hela vintern! "

Underbara Hyacinta
Jag fick precis den om organen på mail av min kollega, så tänkte jag att den skriver jag in nu på fredag, men du hann före :))
Så kan det gå!!
Ska ladda till på fredag iallafall, så att det blir mycket fredagskulit!
Kram!

En roligt tråd. Man får skratta. roliga och fina bilder finns med också. Härligt.
#31 Håller med B-M! Härlig känsla….
Den bilden var väl bara såå GÓ….kram i långa banor till GÓA Sisa från Jeremina….
Härligt..jag fattar inte att de kan ligga sådär…fin kisse 
Vilken Lady….
#29….

..den var kanon….hi,hi,hi….
#34….
..ooooooh…va go den ser ut…mumma…dräggel!!!!!
#36…

…nääämen, gooooa vilka smötepösar…sååååå gullinuttit….puss på tryne på dom….
#38…
….vilken Lady, här skall visst visas sin fulla längd…för är man fin så skall klart allt visas…….
Här kommer en mindre angenäm bild för den nödiga……
Där skulle jag inte vilja bli nödig nej..hihi