Behöver kraft!
Behöver energi allt är totalt kaos. Maken vill skiljas(fick veta för några veckor sedan) och idag har jag fått veta att jag blir uppsagd.
Ärligt talat så vet jag inte hur jag ska ta mig igenom den närmsta tiden. Vi har sagt att vi väntar till efter jul att meddela barnen om skilsmässa.
Det är fullständigt kaos kan inte tänka, alla tankar bara flyger hej vilt utan att stanna.
Hur ska jag få ork o kraft just nu har jag ingen aning
karis..Vilken sits du är i…Jag har inget jag kan ge dig för att du skall komma ur detta.Utan det är något som du får genomlida själv…Kan inte säga o göra mer än att jag lider med dig.
O utav utmaningar blir man stark.Men det är ju inget som du vill höra nu..
Ha det så bra du kan..
Lena…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Skickar dig bamsekramar!!!
Jag känner med dig och sänder så mycket ljus jag bara kan
Oj jisses va jobbigt….nu är det inte lätt för dig, förstår att det är kaos med massor av känslor…..dom är liknande som någon avlider…förnekande, sorg, ilska ledsamhet….och inte minst alla tankar runt….Vad blir det nu?????
Och mitt i allt detta med ditt jobb med….ja en olycka kommer ju sällan ensam…..jag önskar verkligen att du har någon som du kan prata med o ventilera dina känslor, för det behöver du….ta inte det inåt utan ut med det….på det viset så får du nya friska krafter….
Du är stark för både dig o dina barn, fast det kan kännas helt åt andra hållet just nu…..och din make, borde inte han stå där o hjälpa till med det praktiska….
Sen skall du oxå veta att det var ju lika bra det som skedde, för inget äktenskap mår bra om inte det finns någon kärlek kvar, och jag har en känsla av att nu när du har facit i handen så har du säkert redan förstått att det inte var så bra hemma…..
Jag håller båda tummarna för dig att det löser sig med allt och att du får något med jobb med….sänder massor av styrkekramar
EIja
Hej.
Förstår att du har det väldigt tufft nu.
Jag lider med dej. Två smällar samtidigt.
Kan bara säga att det kommer att gå. Det kommer att kännas bättre och bättre. Det känns inte så nu men jag vet. Tänk som så att detta var nog meningen. Det dyker upp bättre jobb och du kanske ska vara ensam ett tag.
Det finns en mening med allt. Tro mej.
Jag skickar dej massor av styrkekramar så du orkar med.

Mycket på en gång som gör det jobbigt för dig vännen, förstår dig och jag skickar styrkekramar till dig!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tycker att du ska se dig själv i en sfär av gyllene ljus och så fort det bubblar upp för mycket av tråkiga tankar, dra kraft ur det gyllene ljuset. Tänk att varje gång du tar kraft så när du källan och ljuset blir bara starkare av att du drar från det. Tänk också att det omger dig och skyddar dig, det värmer och det vibrerar/pulserar så att du slappnar av och mår bra. Ta med dig ljuset överallt, tänk på det flera gånger om dan. Inte som ett sätt att stänga dig inne, utan som ett skydd mot sånt som vill dig illa och ett sätt att dra till sig det som är gott. Det är det bästa råd jag kan ge dig.
NÄr det gäller det rent värdsliga så vet jag inte om det är så bra att vänta till efter jul med barnen. Ni kanske kommer att vara irriterade eller ledsna på julen och barn snappar upp saker oerhört fort, även små nyanser känner de. Om de vet varför ni är annorlunda kommer de säkert att må bättre av det, än att bara gå och undra vad det är som är konstigt. Givetvis gör ni som ni vill, men det är en tanke.