Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketthealing
Läst 11870 ggr
kali
9

varma händer....

Mina händer blir varma och alldeles röda och heta precis som om man varit i varmt vatten länge nån som har en teori om detta fenomen det kommer och går                        

Min workshopsledare sa att det hade med det gudomliga att göra ,att jag skulle ta till mig värmen och fylla min kropp men hur gör man det?Ska man bara tänka tanken att fylla kroppen med värme?

Denna kommentar har tagits bort.
kali
0

"putt"

[Jeremina]
0

Så blir jag när jag kör min mentala träning som en del kallar Meditation och de kan bli så heta. Det är en härlig och lugnande känsla. Kram till dig Kali!

kali
0

Det är en märklig känsla , händerna börjar hetta och sedan blir dom illröda sitter i en lång stund .

Vad kan det bero på att kroppen reagerar så här? Från början var det läskigt men nu har jag börjat slappna av då känslan kommer.

Har det nåt med den mentala biten att göra?

skrult
0

#4 Är det inte så healers blir om händerna när de ska heala någon ? Obestämd De tar emot enegi från universum och sedan för över den till den mottagaren. Man kan ju även heala sig själv.

kali
0

#5 ingen aning om hur det fungerar med healing ….någon som vet?

[Jeremina]
0

Det är förknippat med healing, det sa en man som brukade heala mig och likaså min mentor i det mediala!

Denna kommentar har tagits bort.
kali
0

"Putt"

unauthorized
0

Jag har varma händer men det beror på en anständig blodcirkulation. Finns ingen anledning att tro att det beror på några gudomligheter eller övernaturligheter.

kali
0

#10 Mina händer brukar vara kalla i vanliga fall …….Gladmen när detta skov kommer blir dom heta och illröda, är det anständig cirkulation? tror inte riktigt på det…….

unauthorized
1

Nej du har nog rätt. Det är andar som gnuggar dina händer varma, blodcirkulationen har säkert inget med det att göra.

maskburk
0

#0 Har du blivit initierad i någon healingmetod nyss? I så fall är förklaringen med säkerhet att du öppnas för healingenergin, vi har s.k. chakror även i våra händer där energin strömmar ut igenom vid healing. Om du inte blivit initierad så har du säkert healingförmågan ändå och att den nu har aktverats. Det är dags att börja använda den nu.

kali
0

#13 nä jag har inte blivit initerad i någon healing metod men har börjat en workshops kurs där man får insikt i olika områden i den mediala och andliga världen.Det har faktiskt blivit mer nu sen jag börjde kursen än var det var innan.

maskburk
0

#14 Då är det på gång och du behöver kanske be om hjälp där på kursen, det finns säkert någon som kan hjälpa dig där, du behöver få veta ett och annat för att inte dränera dig på energin när du börjar med healing. Börja med dig själv, be om beskydd och det högsta bästa för dig, be dina guider hjälpa dig, du kommer att få det. lägg händerna på dig själv t.ex på solarplexus, känn efter vad du upplever under tiden i dina händer, känn efter om värmen avtar när du har haft dem på dig själv och healat dig. Lägg notering vid vad som händer med dig.

[Woozy]
0

För ett antal år sedan så handlade det om healing på tv. Det var nån snubbe som jag inte minns namnet på, men programmet handlade väl om healing och skeptism eller nåt sånt.

Under själva healingen så filmade de med värmekameror på snubbens händer och de blev dyngvarma. Nu minns jag inga temperaturer eller så, men händerna var bra mkt mtk varmare än vad en normal människohand har. Har för mig att det stod om det där testet i massor med dagstidningar oxå.

-nån som har sett och kommer ihåg?

stina63
0

Själv har jag inte gått någon kurs om healing men jag de låter som du har healing i dej. Men själv så har jag healing förmågan och har inte vetat om de innan. Men som Maskburk skriver i inlägg *15 är det viktigt att be om ny energi och beskydd för att inte dränera sig,

*16 Den filmen har jag missat

Kramis

[Woozy]
0

Det var mera ett reportage än film.

Det kanske kommer nån och vet vem jag syftar på.

Finnguppe
0

Använd sockor på natten det hjälper mot röda händer på dagen

stina63
0

Spännande får hoppas dom visar reportaget på tv igen,

kali
0

#19 vad menar du ? Har alltid tjock sockor på natten annars fryser jag om fötterna Glad

Finnguppe
0

Just så