Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 837 ggr
JanOlsson
0

En gång till

Ja jag har varit hos en god vän till mig som inte kunde bo i sin lägenhet för aktiviteterna där. Så jag följde med för att känna in lite.

Redan i bilen så kände jag av denna man men jag tyckte inte han var så farligt svår, så det blir nog lätt. Kände inte så farligt mycket mer än honom när jag kom in och han var arg men inte mer. Då bad vänen mig att lägga mig ned och känna.

Ja det går vel bra tänkte jag och började frysa vilket inte förvånade då jag såg honom nästan på mig. Sedan blundade jag och fick massor av bilder gick så fort så jag han bara och snappa upp lite. Men efter ett tags frysande (ca 1 timme9 släppte han mig. Jag tog en paus och lade mig igen och fick mer till sist (ca 2 timmar) hade jag berättat klart om honom då han hade lugnat sig och släppte mig helt. Allt var mycket lugnare i lägenheten med.

Hur jag kände mig? Tom i huvudet och genomkall tills han släppte mig kom värmen igen. Men jag har pratat mycket med andar fast inte så att jag släpper in dem så nära då jag kan se dem i huvudet och prata med dem… Så det var lite nytt…

Men jag förstår om hon blev rädd då hon är öppen till och från, jag var ju berädd

Denna kommentar har tagits bort.
Rosina1
0

Du kan ju alltid be andarna att backa lite så behöver det inte bli så starkt nära dig.

JanOlsson
0

Japp gjorde det men denna var på ganska bra ändå.. Men det gjorde inget han gav mig inte mer än vad jag klarade…

Paranormala6aktivite
0

men de sägs väl att som du skrev #3 att en ande ger aldrig mer än man klarar,dom vet tydligen om hur mycket man kan " ta" någon som kan förklara det?