Band på tröja
Vilket band/musikgrupp har jag på min tröja just nu? :)
(samma band som jag lyssnar på just nu för övrigt)
Kan inte sånt här men det skadar väl inte att pröva? :)
Jag tror att det är "kizz" du har på tröjan, får en känsla av det men jag är rätt säker på att jag har fel. :)
tyvärr fel :P

Kent
Nopp, forsätt med er intuition! :)

AC DC
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
nope!
Fortsätt känna efter nu hörni! Jag har nu på mig samma tröja igen, samma bandtröja. Känn efter vad som känns som rätt band/grupp.
Savage Garden
U R us

Lars Kristers

Marduk
Nightwish eller green day
Hammerfall
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Takida
Metallica.
Rolling Stones
inget rätt än, men de flesta är inne på rätt spår av musikgenre!
mickel jacson

Iron Maiden 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Sarcófago
Skriver ner några som poppar upp i huvudet.
Hel, Finntroll, Iron maiden.
Jag får för mig att tröjan har en orm på sig. Eller någon slags reptil eller drake. Mycket färger.
Rammstein?

Måste säga att Kizz var det första som pluppa upp.. men det var det ju inte.*s*
Black Sabbath då 
Inte rätt än, men rätt nära! :P
#20 Ingen reptil på den, och den är i stort sett bara svart tyvärr :)
Motörhead kanske? 

Judas Priest
nopp :)
Mötley Crüe
Guns and roses..en röd och gul tröja
U R us
Elvis Presley eller Bob Marley
Nej just det, grupp skrev du ju :)

Nu har tråden sedan länge gått över till gissningslek istället för "avkänning" så den har nog gjort sitt.
Men vi får ju aldrig svaret :)

Tja nu är det ju meningslöst, hon har sannolikt bytt tröja sedan trådstarten…
Ramones!
Dessa tävlingar är inte riktigt seriösa eftersom man kan skriva vilket svar man vill i efterhand och även kora sin vinnare om man känner för det. Därför deltar inte jag.
Whitesnake eller ZZ top? :D
Jag tänker inte skriva vilket svar som helst och kora någon vinnare, tänker vara helt ärlig. Bandet på tröjan var Dimmu Borgir och tröjan var i strort sett helt svart. :)
# 37Jag säger inte att du gör eller gjort så, utan jag säger att man kan göra så om man vill. Jag beskyller ingen, utan jag säger att jag inte deltar i sådana här tävlingar på grund av att det skulle kunna gå tillväga så.

coldplay =)

#10 unauthorize… är du från norrköping?????

#40 Nej, hurså?
Edit: jaha du tänker på varför jag föreslog Marduk från Norrköping. Jo, eftersom TS gillar black metal så var det det bandet jag tänkte på först och sen tänkte jag att eftersom TS har en koppling till sydamerika så föreslog jag det brasilianska bandet, fast jag är inte från Brasilien heller. ;)

Är det bara jag som reflekterar över att frågan gällde NU. Dvs. 090923. Från inlägg sju så är det ett nytt datum och rimligtvis så borde personen ha bytt tröja. Frågeställaren inser sitt misstag och påstår att h*n har på sig samma tröja den 24 men "gissarna" ser inte det uppenbara och gissar glatt vidare i föreställningen att de är synska. Hå hå jaja. Världen är ur led.
#42 Haha den va bra! Logiskt tänkt! =)
men vi gissar på hihi =)

#41…haha ja just det..marduk från nkpg var det jag tänkte på….
Jag hade faktiskt på mig tröjan två dagar i rad (lat som jag är och inte orkar byta när jag är hemma). Så inlägg sju stämde faktiskt.
Dagarna efter hade jag självklart inte på mig samma, tänkte väl inte riktigt på att det var en endags eller som i detta fall tvådags-grej att ställa en sådan fråga. Men vem vet, någon som faktiskt kan känna på sig vilken tröja det var kanske kunde känna det dagarne efter fast jag inte hade den längre, inte vet jag? Det var iaf inte för att jävlas utan bara en liten miss av mig, men jag hade den som sagt båda dagarna som jag sade att jag hade den på mig..
The beatles!