Vilken lördagskväll!
I kväll har jag varit i Backe och träffat några jag känner sedan förut från Junsele. Men jag har också träffat Elisabeth och Trisha för första gången. Det var en upplevelse kan jag säga för de är så varma och kärleksfulla, glada och humoristiska…
Trisha hade en seans och min svärmor kom och talade om att jag skulle göra saker som jag tvekat att göra. Jag kan säga att det Trisha förmedlade från svärmor hade hon aldrig kunnat gissa.
Hon är duktig och jag är glad att jag åkte dit idag….
En mycket harmonisk och glad Jeremina!

Tack Jeremina! Var så kul att träffa dig irl!! Dessutom en härlig kväll med härliga människor & andar!
Kramis till dig!!!!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Jag är sååå glad att du kom till hit till Backe idag och det var jättetrevligt att få träffa dig Jermina! Vi ska snart ses igen och få mer tid till att träffas längre stunder :) Blev så glad för din skull när du fick förmedlat genom Elinor ikväll!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Vad roligt för dig Jeremina att din Kära svärmor kom och gav dig råd.
Backe åkte jag förbi i somrast när vi var till Östersund tror jag känner igen namnet. Slumrade ju till brevid chauffören :-))
kram Jile

#3 Vad synd att du inte tittade in hos mig när du åkte förbi, men hojta till om du kommer förbi en annan gång 
Elisabeth
Ja det var ju lång väg mellan Sundsvall och Östersund…bor du emellan någonstans Elisabeth?
Ja jag ringer före så du kan kasta på kaffehurrar´n
Kram och tack för inbjudan,
Jile
Jag blir så glad för din skull Jeremina det är alltid härligt när det kommer nån kär annhörig från andra sidan som man gärna vill få ett litet budskap från.
Jag hade också velat farit till Backe men jag tycker inte det är så rolig att köra bil nu när det kan bli både halt o snö. Sedan har jag inte gjort nån långresa sen jag gjorde illa nacke o huvudet i maj.
Det skulle varit roligt att få träffa dig Elisabeth och även Trisha men det kanske blir flera gånger.
Kram Kerstin/Solis 
#6 Vi kanske kan träffas någon gång och åka till Elisabeth tillsammans?! Det vore väl kul? Kramis 
#7 Det tycker jag låter både kul o bra med det får bli fram mot våren eller försommaren. Kram
Jeremina..Vilken kanon Lördag ..
Lena.P är jag i verkliga livet.

Jeremina är så glad för din skull att du fått träffa Elisabeth och Trisha irl.
Kramiz xinluo
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

#7 #8 Det skulle vara jätteroligt, ni är varmt välkomna! 
Kramar
Elisabeth
#11 Tack Elisabeth 
Kram

Åh Grattis till en fin & givande kväll..Brukar kännas i hela kroppen efteråt!
Kram till dig Jeremina
Men va kul!
Kram/Marina
Härligt att du har varit på seans och träffat andra här på Ön
Visst är jag glad och det känns i hela kroppen som Anna skrav!
Tack Elisabeth 
Jag hoppas söndagen också blev bra….