Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 998 ggr
OmShanti
0

Idag 13/10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er alla!

Frost i skåne!! Ja, det börjar kännas nu i luften, vinden som biter en i kinderna när jag cyklar till jobb, lilla söta månen, några planeter och starka stjärnor som lyser upp innan solen tittar fram. Himmlen är blå och klar så det blir nog en vacker höstdag.

Ja, livet går sin gång förhoppningsvis några veckor till, sen så får vi se! Jag ser framtiden som mycket spännande och givande, hoppas ni också gör det på ert sätt!

Skickar med en bild som berörde mig djupt. Vad tycker ni???

Stora morgonkramar till er från mig!

Isa56
0

Godmorgon OmShanti och alla ni andraSkrattande

"Naw" vilken söt bild. Skrattande 

Ja du OmShanti även vi skåningar får kanske börja fundera på vinterdäcken, jag har ju nästan 3 mil till jobb, så cykeln får bli hemmaTungan ute och det får bli bil. Handleden är bättre så det blir jobb imorgon.

Ha en skön dag alla.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

chik
0

Om Shant..Att jag inte såg dig.

God Morgon på dig.

Skall be att någon tar bort o trollar hitt.

Så alla internättvänner ha en givande dag…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

Vilken fin bild, OmShanti…

Lika underbar som jag hoppas Din dag blir! Ta hand om Dej…

Kram Sisa.

JILE
0

Godmorgon…vilken hälig bild Omshanti. Den berörde verkligen..undrar om den lille får luft :-)))

Vilken fin ängel Chik..

Här är det soligt men kalla vindar. Nu börjar detta bytande med vatten till kaninerna som det lätt fryser hos hela tiden.

Ha en härlig dag alla ovanför mig och de som kommer under.

Kram Jile

Ps! Har beställt massage med mediala budskap nu. Ska bli skönt för mina stela muskler.

OmShanti
0

Jo, den lille får nog luft. Jag tyckte själv att bilden berörde oerhört mycket.

Jile, det där lät ju verkligen spännande!! Har du varit på detta innan så att du kanske kan dela med dig??

Kram!

Jinaum
0

Jag är sprudlande glad som ett litet barn här. Det blåser å det regnar å är molningt. Men idag skulle jag inte ha det på något annat vis :)

JILE
0

#5 Nej jag har inte varit på detta innan, men jag gav detta till min syster som fyllde 50 år och hon skulle beställa igen för det var så avkopplande.

Kan berätta sedan i en egen tråd hur det gick..

Kram Jile

Anna-H-K
0

Underbar bild Shanti..Kärleksfull..ömhet, ja den sa väldigt mycket ! Tack & varm kram till både dig & bebben Flört Anna

Marina2
0

Hejsan! Här har vi solsken och kallt,mysigt!  Dagen har bjudit på jobb och skogspromenad o tvätt.

Igår var dottern här med sin busiga vovve,så det tog på krafterna! Men kul hade vi!

önskar er alla en härlig dag.

Kram

chik
0

Jag säger God Natt till er alla.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anna-H-K
0

God natt fina chic..Vilken vacker blomma…Dröm bara goa, glada drömmar! Hoppas vi ses snart…eller så får jag ta en astralresa & sväva till dig i natt..Kanske hinner surra nån timme iaf Kyss

Ses! //Anna

Denna kommentar har tagits bort.