Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 1207 ggr
sven-g
0

I går

Tittade på körerna och sedan när vilken ordning dom skulle komma. Jag var på jobbet vi får se på tv där. Förvåning blir stor hos dom var gång jag kan säga vem dom kommer att säga. 100% rätt denna gång, brukar ha samma flyt vid röstningen i melodi festivalen med. Hur funkar sånt för er.

[Jeremina]
0

Kul att du skriver om det för jag har ganska många gånger fått rätt i sådana sammanhang.

Men till slut tycker jag att det inte är roligt längre så nu var det ett tag sedan jag la upp vinnarna så att säga.

sven-g
0

#1 Man tyckte det var roligast första gången, men det är lite spännande med och kolla sig själv.

[Jeremina]
0

Visst är det kul att se om man har rätt, håller med!

stina63
0

Visst är det kul när man får rätt sven, Själv så missade jag den helt, Tänke inte alls på de utan såg ett tradigt program istället Glad

AliceBailey
0

#0 Det finns 145 miljoner hos Svenska Spel för dig att hämta.

Tippa, … ja inte i ditt fall, men lämna in den rätta raden för Lotto med Drömvinsten.

[Jeremina]
0

Det fungerar så att vi kan inte få rätt lottorad t ex för vi ska inte göra saker för vårt egen vinnings skull. Vår gåva är inte till för det!

AliceBailey
0

#6 I så fall: Spela och vinn de 145 milj kronorna och skänk dem till välgörande ändamål.

[Jeremina]
0

Det har jag inte tänkt på men vet du? Man kan inte i alla fall göra så för om jag skulle vinna kanske jag ångrar mig och lever ett liv i lyx….Cool

sven-g
0

Detta tror jag ej man kan bruka för att åtnjuta fördelar. Kan inte säga att jag inte försökt visst har jag det, men då saknas visst denna förmåga.

Denna kommentar har tagits bort.
chik
0

Jag kan inte det där.Men min sambo är duktig på o säga vilket numer som komma skall…

Klart att det blir en tävling med sig själv..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Denna kommentar har tagits bort.
Alice--Bailey
0

#9 Era "gåvor" "fungerar" bara när de "fungerar".

[Jeremina]
0

De fungerar bara för det goda….Flört

sven-g
0

#13 Även min bilSkrattande