Kärnan i smärtan.
I mitt jobb möter jag ständigt kvinnor med diagnosen
fibromyalgi mm.Kvinnor som till slut förlorar större delen av sin naturliga qi och kraft och med tiden bygger på med fler och fler diffusa symtom.
Sök kärnan och budskapet i din problematik.
Kom ihåg att det mesta är mentalt och har en medveten
eller omedveten bakgrund.
Ett litet fall jag hade nyligen.
En kvinna med värk i rygg och andra delar i kroppen.
Bakomliggande orsak.
Genast när kvinnan kom in i mitt rum,kände jag att jag måste kolla över livmodern,via en behandlingsform där man så att säga kommunicerar med kroppen på ett icke verbalt plan framkom följande.
Livmodern ville informerar om ett trauma,vid en djupare
icke verbal kommunikation får jag till mig att kvinnan
genomgått en abort,jag får också en bild av en pojke
När jag frågar kvinnan rent verbalt vad det handlar om framkommer det att, hon genomgått en abort,och att hade varit på mannens villkor.
Dessa omedvetna minnen ligger sedan och stör funktionen i bäckenet mm,med tidan börjar kroppen
att kompensera felställningarna och mer värk uppstår.
Nya piller hos doktorn,vilket dränerar qi ännu mera.
= nya symtom = ond cirkel.
Kvinnan i fråga fick en behandling och maila mig häromdagen följande.
På kvällen när jag kom hem ifrån dig,hände ngt,jag fick ny energi och en upplevelse jag inte känt förut,det har
nu gått tre veckor och jag har inte tagit ngn värktablett
medicinsom jag stått på under flera år,fattar inte riktigt,men stort tack!!
Så sök alltid i din historia,ta hjälp av kunnig terapeut.
Ha också tålamod,tänk på att dina nuvsarande symtom
också kan ha sina rötter ifrån tidigare liv.

Tycker att du tänker klokt! Jag är övertygad om att allt börjar på energiplan, i våra tankar..Låter vi det få tillräckligt med energi så sätter det sig i kroppen, på olika ställen beroende på vad det handlar om!
Ett ex, jag har träffat några kvinnor som haft tumörer i livmodern samt andra problem..OFTA kan man hitta något som ex "en ofrivillig barnlöshet" eller andra grubblerier om livet osv..Sedan är det som du också skriver, att vissa saker har sin botten i något vi varit med om i tidigare liv, något vi inte riktigt förstår vad det beror på, ellervarför vi går igenom det..Ex rädslor som vi ej kan förklara! Det som sitter präntat i våra "celler", i cellminnet!
Då är det ytterst viktigt att räffa på en terapeut som kan hjälpa till att "öppna upp" eller ge vissa nycklar, för arbetet gör man ändå själv!
Att ha förtroende & trygghet med terapeuten tror jag är det viktigaste..annars når man inte fram, även om det handlar om behandlingar under lätt hypnos osv!
Man brukar kunna finna svaret tillsammas & nästan alltid leder det till en positiv förändring, ett annat tänkande osv..!
Kram Anna
Ja,anna som jag skrivit tidigare till dig,så arbetar du igenom hjärtcentret och därför dras andra till dig,vilket förståss är mycket positivt,männsikor verksamma på detta planet kommer att arbeta
genom ett större medvetande.
PÅå ett andligt plan kommer människor som är hjärtcentrerade
också fungerar under principen för magnetism.
Magnetiskt arbete stimulerar andra själar på ett omedvetet plan.
I den omedvetna,medvetna kommunikationen stimuleras
patientens läkningsprocess av den medvetnas,erfarna själ till läkning.
För att det magnetiska arbetet ska kunna fungera krävs följande
inslag. Ödmjukhet,intution,kunskap och insikt.dessa saker leder
per automatik till ett högre medvetande
Intutionen utgörs vanligen av ett flertal inkarnationer.
människor som befinner sig på detta stadie kommer därför att
kunna skapa en gensvarspänning hos sina patienter och därmed
assistera patienens själ mot hälsa.

#6 Hoppas vi ses någon gång! Skulle vara intressant 
Kram Anna

Intressant det ni skriver och jag kan hålla med.
Men….hur tänker ni då när det gäller en genetisk åkomma som man föds med. Som man alltså inte "skapat" själv i detta liv genom upplevelser och tankar. 
xinluo
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
Sjukdom ingår i frigörelseprocessen.
Man bör därför alltid beakta vart patienten står i sin egen utveckling.,när man som terapeut "hjälper människor"
All läkning sker i stillhet,men förutsättning för liv utgörs av rörelse.
Avgörande för människans tillstånd idag är:
# hennes förflutna
# hennes arv
# hennes ande och vilja.(ett högre syfte med sjukdom)
# gruppkarma (undertryckta saker,tex efter vaccination,syfilitiska tillstånd mm)
Bakom all ohälsa finns ett tillstånd av hälsa,ett naturligt tillstånd
som har sitt ursprung från stillhet.
någon sade: Var stilla och känn mig.
# 9 de cellminne du pratar om kommer att verka genom orsakskroppen=kausalkroppen,dvs karmatiska saker.
ibland fyller de en funktion,ibland inte,men verkar som ett störande
element.
# Ja,Anna det hade varit trevligt,du har dock varit på min hemsida
(websida) tidigare om jag inte minns fel.

#9 Jag förstår hur du tänker xinluo!
Det är alltid jättesvårt då man har dessa genetiska åkommor..Jag har ju det så nära själv, så jag vet! Jag kunde inte för mitt liv förstå från början "varför" jag fick de mest knapiga symtomen & sjukdomar..Men med tiden har jag fått mycket insikt i detta med hjälp av att jag sett mer på cellminnen, tidigare liv osv..Förstått varför jag som 17 åring fick giftstruma osv..Det fanns ju jättemycket gråt kvar..som jag jobbat jättemycket med själv!
#11 Skickar nog ett pm..! Skulle faktiskt vara jätteintressant att ses IRL..verkligen!
Kram på er alla

#12 tack för era svar. Om det bara handlar om en människa så skulle jag kunna förstå era synpunkter men när det gäller flera i en familj? En grupp människor som får samma genetiska sjukdom/åkomma.
Jag skulle kunna fråga mycket mer om detta för det är intressant men jag vill inte pga att det inte handlar bara om mig. Vi får prata mer när vi ses framöver Anna.
kramen
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo