Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 2247 ggr
[mia-38]
0

Oroliga nätter

Detta har jag haft ett par av nu. Och börja tycka att det är lite jobbigt.
Jag ligger i nån slags dvala men sover inte. Får riktiga frossbrytningar och det känns som om sovrummet är iskallt fastän att det inte är det.
Jag känner av detta även på dagen med.

Den oroliga känslan på natten är svår att förklara. Men det känns som om hela luften vibrerar av något. Vad det är kan jag inte säga.

Nån annan här inne som känner eller har kännt likadant?
Vad gjorde ni åt det i sånna fall?

Vad ska jag göra? Och vad är det för nåt som gör så att jag blir sån här?

stina63
0

Jag får en känsla att du har haft besök från andra sidan, Som har varit hos dej.
Har du frågat vad eller vilka dom är?

[mia-38]
0

Nej Stina. Jag har inte frågat vem eller vilka det är.
Jag mår riktigt dåligt om nätterna. Får inte sova ifred. På dagarna går jag som i en dvala med. Får inget gjort och har den där frossan som heter duga.

Kan du se nåt?

Denna kommentar har tagits bort.
stina63
0

Ibland räcker det att man sägar att jag vet att ni är här hos mej, Bekräfta att dom är där.. Så brukar det lugna sig lite. Men du kan fråga rakt ut hemma Vem är här oss mej? Du får svar kanske inte direkt men svar får du till dej. kan vara via drömmen eller tankar Eller så dyker det upp ett namn.

Kramis

[mia-38]
0

Jag ska försöka att fråga den. Blir det likadant inatt så får jag ta ett litet snack med den. *L*

En kompis till mej här ute som är medial och kan få fram saker, sa att hon fick fram en Ove igår.
Kan vart den personen som ville mej nåt.
Men jag kan inte komma på vem denne är.

stina63
0

Namn är svårt tycker jag. Men prova du behöver inte vänta tills dom sätter igång utan börja när du känner för de. Fråga rakt ut som om personen finns framför dej. Börja prata och fråga.

[mia-38]
0

Jag har frågat…men jag får ingen direkt kontakt förrutom att jag blir snurrig och ont i huvet.
det är rörigt…

stina63
0

Men mia Om du känner dig lite snurrig och ont i huvudet så har du kontakt med dom. Be personen lämna din energi och säg att du vet att dom är hos dej bekräfta de.

[mia-38]
0

Stina!! Så fort jag bad de lämna min enerig så slutade jag ha frossan.
Jag hade verkligen ståpäls ett tag…men nu försvann det.

stina63
0

Men så bra mia. Då vet du hur du ska göra nästa gång, Dom är hos en och dom vill inget ont alls, Vill bara meddela att dom är hos en alltid.
Fråga nu vad dom vill dej. Du får svar inom kort, Men de kan vara i tankar eller i bilder.. Tro på de du får till dej.

[mia-38]
0

Jag har frågat…men får ej svar. Men det kanske tar sin lilla tid.
Får hela tiden upp namnet Camilla. Det bara poppar upp.

jag får fortfarande lite frossbrytningar men inte lika intensiva som innan.

stina63
0

Häng inte upp dej på svaret. Svaret kommer till dej ändå. Men tänk inom dej någon som heter camilla eller något sådant i din närhet, kan vara vän familj släkting arbetskamrat. Personen är hos dej forfarande men inte nära din energifält

Om du vill ta det via pm så tar vi det där istället.

[mia-38]
0

Det går bra här Stina. Skrattande

Denna Camilla jag tänker på lever. Men den som söker mej kanske kan vara en vän till både henne och mej.
Jag får inte fram mer…jag bad att den skulle lämna mej en stund.
Den finns här..jag känner det…men visar sej inte.

[mia-38]
0

Jag tappar uppkoppling hela tiden nu..så när jag ska posta ett inlägg tar det upp till två minuter innan det funkar. Och det är bara just här…hahahahah…

stina63
0

De behöver inte vara någon som är på andra sidan som du själv skriver som heter så utan kan vara en länk mellan er två någon som ni båda känner,

Det är bra att du säger att dom ska lämna dej, Det är du som har kontrollen. Men dom är där hos dej.

[mia-38]
0

Det kommer säkert den dagen då de vill tala om vad de vill. Men det verkar inte som om de vill det nu.
Bara visa att de är här.

Och så länge jag kan tala om för de att backa undan och att de gör det, så är det OK.

Men det tar på krafterna på nätterna. Men jag får säga likadant då. Att de ska lämna mej ifred så att jag kan sova.

Det känns lite som om nån pillar mej lite, lite i håret. Vet inte om jag inbillar mej..men det känns som att nån gör det.

stina63
0

Dom tycker om att retas lite… Jag är här ändå även om du inte tror de.

[mia-38]
0

Hahahah..jag känner det Stina.
Skrattande

stina63
0

Hehe jag hör av mig senare till dej mia

Skrattande

[mia-38]
0

Gör det Stina. Tack för din hjälp.