undrar
vad betyder döden i tarotkort när jag frågade korten om min guide/kraftdjur som e en drake å jag delar själ då fick jag upp döden tack i förskott ifall nån vill svara på detta kram

kance menas en fri själ
död betyder en ny början, det behöver inte betyda att någon ska dö, utan det betyder att cirkeln är sluten, att en ny har påbörjats, eller ska ..
U R us
jag har börjat se på draken på ett nytt sätt kanske det som menas:D:D
Hm ja det kan det vara…jag är inte så bra på just tarotkort, men just död är ju i symboler ..eller som luxplur sa..
U R us
# 2 Jag brukar också tolka döden så ! För att något nytt ska komma in i ditt liv "måste" något gamalt bort.Eller att du behöver omvädera vissa saker.( Så det är mycket möjligt det gäller ditt "förhållande" till draken.Vad den har för betydelse för dig)
Döden har ju har också mycket med att vi ska börja tänka i nya banor.Vi är ju oftast fast i gamla mönster,utan att ens vara medveten om det.
Jag har nyss fått veta vem han e efter många ggr undrande som vi först trodde va en demon, en jätteduktig person har hjälpt mig, e lite försiktig ¨å säga vem denna person e eftersom jag inte vet hur mkt jag får säga,Men jag har nyss börjat tänka på draken på ett annat sätt å jag ÄLSKAR honom
#6 vem är draken? menar du din skydds ängel?
nej, min moster e min skyddsängel draken e min guide/kraftdjur:):)
Tarotkortet "Döden" står för transformation.