Hjälp mej tyda!!!
Ja lade in denna fråga på drömtydning/tolkning men ingen tycks kunna så ja gör ett nytt försök här!
Ja vet väl ungefär va de betyder eller kan tänkas betyda,men vill ha utlåtande av någon annan!
så kan du Tyda min dröm?
Ja drömde nått skumt! =(
att ja flyttade till en lägenhet med fönster som väggar,de såg ut som skylt fönster med växter & blommor i,
sen plötsligt va de massa röda blommor runt omkring mej,vi hade komit ner till nått rum nere i källaren av lägenheten då vi skulle se tvätt stugan,och där fanns som sagt massa blommor och prylar,som tex krukor porslins figurer,ja stod och pillade på en porslins ängel som låg ner,den va hel vit,när ja pillade på den så gick huvudet av :s !!!
sen går vi upp igen när ja går ut och tittar ner på marken så va de FULLT med ormar,stora och små,ja började hoppa upp å ner,( då jag blev rädd att dom skulle hugga mej,men dom va inte ute efter mej! ) ja trampa på nån orm som väste åt mej,men d eva ju för att ja trampa på den,ja hoppa vidare och plötsligt va jag nere i en källare ( typ som i lägenheter där man har tvätt stugan )
De va en jätte stor fet orm som hade förföljt mej,så den anföll mej,ja låg på golvet å "slogs" med den( typ som man brottas med ett rovdjur ) plötsligt låg en stor sten brevid mej när ja låg riktigt i underläge! Jag tog stenen och skulle slå ormen i huvudet :S men ja ångrade mej,ville inte skada han så ja tänkte ja stoppar den i munnen på han,hahaha när ja skulle släppa ner den i halsen på ormen så ångrade jag mej igen,för ja ville inte göra ormen illa,så ja tog ur stenen ur munnen på den,plötsligt klappar jag ormen på huvudet och då har den hår på huvud å rygg,och den nafsar i mina händer precis som en liten katt, den såg ut som hälften orm hälften katt??? ja HELT SJUK dröm,e det NÅGON som har någon teori ? =)
Ja de va kul att du skrev i alla fall
Problemet med detta är att en dröm kan ingen annan tyda då den ofta bygger på erfarenheter du har i ditt liv vilken koppling du har till sakerna. Jag menar vissa drömmer om ormar, jag gjorde det i skräck min kompis gjorde det för han ville ha en… Så ja det är svårt…