Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 3156 ggr
Anna-H-K
0

Låga energier

Hej alla hjärtan här inne!

Jag känner att jag måste vila mitt huvud från alla låga & negativa energier som kommit in här en tid iaf! Detta är inget sorgligt "fälla tårar förväl"..nej nej..jag försvinner inte!

Jag tycker att ÖN har blivit en sajt fylld med missunsamhet, elaka påhopp & en allmänt trist stämning, tyvärr! Mår inte alls bra att se dessa grupperingar..! ALLA har samma värde, eller hur!?

Jag hoppas verkligen att mer ljus kommer in här snart för den är ju tänkt att fylla ett jättefint syfte, att låta ALLA ta del av det VI ALLA bär inom oss, andligheten! Det som hände mig(om jag ska ta något jag personligt drabbats av) igår..Det är inte andlighet alls för mig..Att sedan klappa mig på kinden men samtidigt håna & pika mig..nej, känns inte bra! Kan bara sända ljus till de som behöver..för det behövs..

Önskar er en fin kväll !!/Anna

Denna kommentar har tagits bort.
sven-g
0

#0 Vindar brukar bedarra.

[Jeremina]
0

Anna jag kan bara instämma i att det måste lyftas fram positiva och varma energier….Flört

hokuspokus
0

Anna.

Va inte borta så länge."L" vill gärna se dig och Erika i ledningen.

Tror att det skulle bli ett fint klimat härinne då.

Choklad
0

Kram till dig Anna! och alla er andra med!

U R us

Elisabeth-J
0

Jag förstår dig Anna och det är fler som väljer att ta en paus nu och det är bra att göra det emellanåt. Vi får tillsammans se till att ändra på det här för som det är nu och har varit en tid är det inte roligt eller trevlig stämning precis. Oavsett vad en del anser om hur vi modererar så kommer det att bli ännu hårdare mot dessa elakheter och påhopp. Just nu får dom ventilera och skriva av sig i den tråden som det görs här ikväll men därefter kommer vi att se till att trådar inte sabbas på det sätt som det har gjort den senaste tiden med negativa och elaka kommentarer. Hoppas att du snart är redo att ta nya tag och skriva dina fina inlägg igen!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

tomtefar
0

Otroligt tråkigt att du tar en paus Anna. Kram! Hoppas du snart är tillbaka

Trisha
0

Helt rätt att vila när det inte känns bra. Samtidigt hoppas jag att du återvänder, det behövs positiva vindar verkligen och dina trådar och inlägg tillför ju verkligen detta. Integritet innebär ju att man säger ifrån, som du nu gör. Vi får fortsätta diskutera var ribban ska ligga, vad som är ok och inte och förstås ta till oss rättmätig kritik vi som är moderatorer. Jag tycker det är så tråkigt att du känner som du gör och vill vara del i att finna bästa lösningen.

Vad gäller dom låga energierna i allmänhet, så är det faktiskt så att många avstår från att skriva och går in här och läser emellanåt endast. Detta för att det blir för jobbiga diskussioner och att det helt enkelt inte känns bra. Det blir mer ett krigande om vem som sa vad och rätt/fel än givande inlägg om det andliga.

Hela tiden tycker jag att var och en kan tänka sig för innan man skriver. Ta för givet i det längsta att intentionen hos dem som skriver är den bästa, tills man verkligen ser att det inte är så (om det sker) och inte ta första bästa anledning att misstänka något annat. Det gäller både för medlemmar och Medarbetare, enligt min åsikt. Fråga hellre en gång för mycket, på ett respektfullt sätt, än att direkt "gå i gång" och skriva på ett anklagande eller fientligt sätt.

Hellre fria än fälla, tycker jag.

Tror dina intentioner, Anna, är de bästa, vad jag har läst när du skrivit. Ta väl hand om dig och hoppas du är tillbaka snart.

När det blir för grava påhopp på någon, inkl "ledningen" här på ÖN, så behöver vi nog fortsätta att välja vad som ska vara kvar. Annars kommer nog ingen orka fortsätta skriva och engagera sig här längre.

Elinor

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Paranormala6aktivite
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Anna gumman ja Håller på de du skrev!

Det va klokt,ska göra samma som du!

kram på dej,jag hör av mej =)

Eija
0

Anna jag förstår dig, och vila upp dig ett tag och kom sen tillbaka med ny glad energi och skriv som du brukar…..men blir glad bara av det…..du är en sån människa som det strålar om, tycker jag…och det ger en annan glädje här…

sköt om dig nu och kom tillbaka sen….kramar om..

Eija

chik
0

Anna..Ta en go paus..

Fast du behövs här.För hela du strålar o du ger oss så bra o tänkvärda tips o små råd hur man kan komma vidare i sin utveckling

Men jag förstår att du vill ta det lugnt o få lite ro.

Man blir så fruktansvärd ledsen när folk är elaka o sätter kniven i ryggen när man minst anar det.

Så tag hand om dig.

O kom till baka när du är stark.

Lena som kommer att sakna dig o hoppas att du inte blir borta länge.

Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

eggebanroth
0

Du Anna behöver nog en paus. Livet kan inte heller alltid vara en dans på rosor. Det positiva du ger kan ingen ta bort, det är värdefullt . Precis lika värdefull är du, som den du är.

Erika-A
0

Ibland behövs det en paus härifrån. Nu har det ju varit lite extra turbulent här igen. Men efter regn kommer solsken! Ta nu hand om dig Anna! Kram Erika Glad

tomtefar
0

I den här tråden låter det på kommentarerna nästan som om Anna tar en liten semester. jag hoppas ni inser att hon väljer att lämna forumet på grund av de elaka påhopp hon utsatts för under de senaste dagarna.

Ha styrka Anna! Du är underbar!

Paranormala6aktivite
0

#21 trodde för ett kort ögonblick att du blivit avstängd! =) Vilken tur att du inte är de,bra med någon mer som driver saker till sin "spetts" hihi

Erika-A
0

#21 Det har varit många fina människor som lämnat ÖN innan Anna. Onödigt och tråkigt med konflikter men så har det varit till och från på detta forum tyvärr.
Det blåser lite hårda vindar ett tag och vissa löv ramlar till marken medans andra sitter fast ändå.

Paranormala6aktivite
0

#23 Fast ni som vet vad ni kan och står för behöver ju inte slåss för va ni tror och står för,Anna´gör ett bra jobb som medium och de som hon åtagit sej,men att hon ska bli förbi sedd är fel!

Hennes röst väger lika mycket som alla andra!

Så de ja vill ha sagt är att ni är FÅ som jobbar som medium som är seriösa, på denna sida då framför allt,men när några som du erika anna-h-k försöker sprida kunskap och ljus så finns de alltid nått annat så kallat medium som igentligen är en bitter människa som anser sej själv kunna snacka me andar.men de nog mest järnspöken!

dom vill inte att de ska gå bra för någon annan,de är TRIST!

Håller nog me # 8 där

Trisha
0

Anna är definitivt inte avstängd. Och jag personligen hoppas att det är en liten semester och inte att hon lämnar ÖN. Men det är ju viktigt att göra det som ger en positiv känsla i livet, så vi får väl se om Anna hittar den energin och får lust att delta här igen.

Som världen och människorna mår - hur f-n ger vi oss tid att konkurrera med varandra????? Vi behövs, varenda en, som kan tillföra något djupare, sannare. Så har det kanske inte känts härinne på en tid, men vore fint om vi kan vara en motpol i en ganska tuff tid bland människorna.

Glöm inte att just dina ord hur du fann vägen ur det som var svårt för dig, kan skapa en gigantisk skillnad för en människa som läser dem.

Ghosthunter
0

Jag är ingen andlig människa, bara intresserad av paranormala fenomen…men Anna har ju helt rätt f.ö!! Flört

/Fredrik

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Paranormala6aktivite
0

?????

Ghosthunter
0

#27 ??? Förvånad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Paranormala6aktivite
0

HAHAHAHA ok de va # 25 ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ja menade!!

Liam
0

Tänk vad förvånad man blir, så här är det alltid på Ön om någon annan än Sajtvärd och Medarbetare får beröm härinne. Men det som ändå är mest konstigt tycker jag är att ingen genomskådar vem som är ett ärligt medium och vem som egentligen bluffar sig fram för att tjäna pengar.Tyst

Tycker du gör ett fint jobb Anna H-K

Anna-H-K
0

Tack Liam..Kyss Jag försöker alltid att göra mitt bästa iaf !

Varm kram

Trisha
0

Vet att jag iaf uppmuntrat t ex dig Anna vid flertal tillfällen, likaså Erika och många andra härliga medium här inne. Tycker det är trist med orättvisa beskyllningar.

Anna-H-K
0

Ber om förlåtelse om någon upplevt sig oskyldigt beskylld av mig! Vill absolut inte det & jag vet att du peppat mig många gånger Trisha så jag hoppas att du inte känner så mer..!

Rosina1
0

Det gäller att välja, vi har alltid val här i livet, vad man ska ta åt sig av eller inte, sådant får vi tyvärr faitas med lite till mans. Välj att må bra!!!

Ljus och kärlek till er allaKyss

Paranormala6aktivite
0

# 30 Mycket INTRESSANT de du skrev!

Anna-H-K
0

Så sant Razina! Jag brukar rensa bort det som inte är viktigt, det som bara tar energi..annars lider man ju bara själv av det..växer sig stark & man blir bitter..Hualigen, det värsta en människa kan bli/drabbas av, tror jag..!

Kram Anna

JILE
0

Jag vill att du är kvar AnnaOskyldig, blir glad varje ggn man ser din Avatar i inläggen.

Du säger så mkt kloka ord och man känner sig trygg i dina råd du ger.

Änglarkramar till dig…

Jile

Anna-H-K
0

Tack Jile..Jag är här..Kyss Dina ord värmer i hjärteroten, det vet du Oskyldig Kram

Trisha
0

Näru, Anna!!! Jag har verkligen inte känt något sånt från dig. Har skrivit det förut, du har ju en viktig funktion här inne, du skriver så bra saker. Gillar inte när jag blir ihopklustrad med åsikter och ageranden som jag inte står för och samarbete i den här branschen har varit något jag jobbat för och efterlyst i många år. Kanske därför det kändes tråkigt med Liams anmärkning… Men förstås inget som hindrar att jag fortsätter tro på samarbete. Finns ingen annan väg att gå, anser jag.

Paranormala6aktivite
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

?????????? ÅTERIGEN ???????????????

Här RISAS man och sen ROSAS…Ja fattar inte ibland när ja läser

Anna-H-K
0

#39 Skönt..Flört Kram på dig

Liam
0

Tycker ibland att det känns som vuxenmobbing härinne. Håller med dig  #42 ris och ros en klapp på axeln och sen låtsas som ingenting har hänt. Tycker mest synd om Anna när dem försöker släta över och få henne tro att allt är inte som hon trodde. Jag tror den kvinnan är mer skärpt än så och att hon fattat och insett vad de egentligen är för medium hon har att göra med härinne Tyst

Usch vad trist det är när sådant här händer gång på gångGråter

En stor varm kram till dig Anna-H-K

Trisha
0

Har ringt o pratat med Anna, vilket kändes jättebra. Viktigast är att hon vet var vi står och vad vi gör. Jag tror fortfarande på teamwork, även mellan medium. Allt är möjligt, även om det kan ta lite tid ibland…

[Jeremina]
0

#45 Det var väl bra Trisha att du ringde till Anna..jag hoppas ni hade ett trevligt samtal. Kram till er båda Glad

Trisha
0

Tycker om att reda ut saker så gott det går. Verkade som Anna var av samma skrot o korn. Jag tror på kommunikation. Sann sådan.

Anna-H-K
0

Tack Trisha för att du ringde mig! Kändes jättebra & vi kunde prata om det som hade hänt! Fint av dig att ringa, hoppas att vi hörs snart igen Kyss

Kram Anna

Trisha
0

Tack. Just nu värker hjärtat. Har mist en otroligt kär vän i allt detta och det känns förfärligt. Tror ju verkligen in i hela min själ att allt detta ståhej som det blev, handlade om ett missförstånd. Försökte rätta till detta, men det blev konsekvenser. Som jag förstås får ta, det är ju en del av livet men just nu inge kul alls… Ska leta reda på motivationen igen, den är just nu lite beigeblek….

Paranormala6aktivite
0

# 49 Då kanske det inte va någon riktig vän bara =(

Anna-H-K
0

#49 Men vad hemskt att detta ledde till något så tragiskt men du finner svaret inom dig, det är jag säker på! Om det var pga mig så är det förfärligt men jag hoppas verkligen att det löser sig på allra bästa sätt!

Kram Anna

Trisha
0

Jag vet att min intention var att reda ut så gott det gick den upprörda stämningen, försöka hitta bra lösningar. Har verkligen inte haft intresse av att hitta någon syndabock. Någonstans. Tvärtom. När det blir upprört så är det ju flera inblandade, så är det ju bara. Annars blir det inte så mycket storm. Att då lösa det så att det känns bra igen, det kanske är naivt men det är vad jag velat bidra med. Jag får fundera igenom allt, se vad jag kan ha gjort som bidrog till en rejält igenslängd dörr…. Kommer dock alltid, alltid att fortsätta tro på att kommunikation löser allt, precis allt. Om alla är villiga förstås!

Allt kommer igen och igen tills det är löst… min fasta övertygelse. Håller famnen och hjärtat öppet under tiden, så får vi se… Natti!

chik
0

Nu blir jag glad i all bedrövelsen.

För Hur det än blev så är det en liten posetiv ton.

Trishan.Tänker på dig…O vet inte vad jag skall säga.

O Anna.Du är Guld värd för mig på min väg.

Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anna-H-K
0

#52 Men det blev värre än man trodde..Usch så jobbigt! Hoppas verkligen det ordnar sig!

#53 Tack för dom orden Lena! Tänker ofta på dig! Kram Anna