Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterredskaptarotpendelkristaller
Läst 3371 ggr
Jinaum
0

Tarot/orkale kort.

Jag är på riktigt riktigt gott humör. Så jag tänkte träna mig lite!

Har en kortlek som jag gillar väldigt mycket som är.. ja orakel kort eller tarot. Svårt att förklara.

Så ni kan välja en av de "patienter" jag kan lägga samt ställa fråga och så. Ja ni fattar säkert :)

Mest kanske tonårings fixerad.

1. Han + Du. Jag lägger kort för dig och en person du älskar. Alltså vill eller är ihop med. I denna behöver jag I alla fall den första bokstaven i de båda namnen. En kort läsning om dig i förhållandet, och personen samt er tillsammans i det.

2. Stjärnan. En läsning om en person i fråga. Personen, kommunikation, handling, känslor, egenskaper. OBS jag läser endast denna om det gäller er själva. Om det är någon annan ni vill veta något om så krävs det att denna medger till detta. Annars blir läsningen fel och därmed  får ni fel svar. Denna svarar direkt inte på någon fråga mer än om att kanske lära känna en person bättre eller sig själv.

3. Igår, Idag, Imorgon. En lätt läsning om vad som varit, vad som är och vad som ska bli utan specifik fråga. Utan mer talar om vad som kan ske. 9 kort ska väljas. Säg 9 numer som du önskar skall läsas om i skalan 1-24.

4. 4an. Det finns 4 högar att välja mellan. Familj, skola/jobb, kärlek och vänner. Välj en grupp som du vill veta mer om. Vid denna vill jag veta vilken av grupperna du vill veta något om eller om det finns en specifik fråga om det ämnet. Vart efter vilket kort i högen du vill ha. 1-6.

5. Frågan. En enkel fråga. Välj en fråga. Välj därefter nr 1-24.

Tag dock på sinnet att alla frågor går inte att svara klart och tydligt på. Många gånger blir mina svar en aning inlindade eller filosofiska. Centret är känslorna.

Jag hoppas ni förstår mig och så.. Men vill ju inte bli lynchad osv om jag skulle ha fel för det lär jag få!

Men skriv vilken du vill att jag ska lägga och följ instruktionerna som är vid den och så. Pma om ni vill och skriv om ni inte vill få svaret skrivit i tråden. Annars får ni gärna skriva öppet så folk kan se vad som sker och så. Men det är ett personligt val! Hoppas ni ser det som lite intressant :)

nyfiken51
0

Nyfiken som vanligt jag.Tungan ute Skickat ett Pm till dig..

Mvh Siv

Isa56
0

Du får gärna träna på mig.Skrattande

Jag väljer 3 igår,idag och imorgon,

Väljer nummer 3, 5, 7, 9, 11, 13 18, 23, 24.

Du kan ta det öppet här i tråden.

Tack på förhand

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[mia-38]
0

Lägg gärna kort för mej..

Tar nummer 1. Första bokstaven i mitt namn är M och i hans B.

(struntar i om det är tonårsbetonat…fniss)

Kram från Mia

janing
0

Jag väljer nr 2. Tar gärna svaret på PM

Tack på förhand  /  Ingela

Jinaum
0

#2 Igår: Du har haft problem, behövet bearbeta något och därmed varit tillbaka dragen.

Du har känt på en extra speciell kärlek som gjort att du inte känt dig ensam. Något som jag tror kan ha hjälpt dig igenom det besvärliga och givit dig balans.

Något som varit en kamp och du fått kämpa angående kärleken.

Idag: Du är eller vill vara oberoende. Du vill inte heller vara bu eller bä. Varken hålla med eller säga emot utan tyckas neutral.

Om du slutar vara rädd och möta dina spöken kommer det ske förändring och spökena kommer försvinna.

Så även bygger du upp din egna framgång och du tycks streta på för din sak. Är lugn och sansad och växer dig starkare.

Imorgon: Bli inte förvånad om något sker som kommer få dig vilja dra dig tillbaka eller något som gör dig förvirrad. Jag tror något kommer ske som endast du kommer kunna göra något åt själv.

Men att lyssna på råd ifrån dem som är äldre än dig kan hjälpa dig ta bort förvirringens slöja.

Och Du. Tiden kommer ta med sig det du är rädd för. Igenom kreativitet och spontanitet kommer det spolas bort.

Det tycks som om det varit och kanske kommer mycket räddsla och ångest. Att du haft problem men nu bygger upp det till något bättre. Låt inte den gamla räddslan ta överhand för det känns som det är den som kanske kommer blomma upp igen. Men då kommer du vara redo!

(hoppas det stämmer åt något håll. Ge gärna feedback) :)

Kvickast
0

Hej! Jag väljer nr.3 igår, idag och imorgon.Siffrorna jag väljer är; 1,2,3 4,9,11,20,21 och 22. Tacksam för svar via pm :):)

Jinaum
0

#3 B: Är en känslig person som verkar yvig och rätt så spontan utav sig. Känns väldigt tydligt att denne gör dig mycket glad. Är ingen slusk.

M: Du tycks förvirrad och kanske ovan? Om du kan ta dig ur förvirringens slöjor så kommer allt klarna.

Ihop: Om ni delar med er av varandra kommer ni finna en stor skatt. Låt inte kylan och allvaret ta det bättre av er. Om ni befinner er i en svacka just nu tror jag ett riktigt djupt samtal om er själva. Dela med er av varandra kan hjälpa.

[mia-38]
0

Tack Jinaum. Skrattande
Allt stämde bra både på honom och mej…Ihop vet jag inte än. Men den som lever får se.

Tack och kram till dej.

solblomman47
0

Jag har skickar pm till dig. Tack på förhand.

dalamormor
0

du får gärna lägga stjärnan 2,för mig.tusen tack på förhand

kali
0

Du får gärna lägga nr 2 och nr 5 funderingen är; Kommer det att lösa sig med problemen på mitt jobb (Jag väljer siffran 18) för mig? /Kram Katarina

Jinaum
0

#10 öppet eller vill du få svar via pm?

Jinaum
0

#11 öppet eller via pm?

kali
0

Ta det via pm /Katarina

Kvickast
0

Tack snälla:):) lite feedback då. Igår tyckte jag inte stämde, har aldrig varit högfärdig och trott att jag skulle få allt som jag ville. Idag tycker jag stämmer, med att prata och mycket förändringar på gång(troligen genom jobbet). Imorgon; göra saker annorlunda och genom det få fler vänner, låter bra samt att jag kommer att få tur (det är det flera som har sagt). Så än en gång tack för att du tog dig tid :):)

Denna kommentar har tagits bort.
solblomman47
0

Tack för din ord Flört det blev mitt i prick. Skrattande

kali
0

Spännande Jinaum ,tack så mycket för dina ord Glad

Jinaum
0

#15 Tack för feedbacken. Jo tyckte att igår var negativ. Men man kan inte alltid ha rätt ^^ Bra att veta så jag vet att den känlsan kanske var rätt ändå :)

Jinaum
0

Låter som att hittils så har det i alla fall inte varit helt åt helskotta mer än med kvickast. ^^

dalamormor
0

jinaum.

du får gärna skicka pm.10

Isa56
0

Tack Skrattande  Du är verkligen duktig.

"Igår" och "Idag" stämmer jättebra. "Imorgon" får jag återkomma om th_biggrin

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Hazelnut87]
0

Hahahaha alltså vem är det som skriver prutt?

Kvickast
0

#20 Jag tycker  absolut inte att det var helt åt "helskotta" det du fick fram. Jag är jättenöjd med vad som kom upp, ville bara tala om att det inte stämde (igår då), för resten satte du ju. Så tack tack :):) Hoppas att du inte tog illa upp för det var inte min mening med feedbacken.

Jinaum
0

#24 inte alls! Jag har alltid haft svårt för att känna när jag har fel. Men nu vet jag ju tack vare dig hur den känlsan kan vara. Med andra ord har jag lärt mig något :)

Kvickast
0

#25 vad glad jag blir :):) trodde att jag hade sårat dig och det var ju som sagt var inte meningen utan jag tänkte mer på att vara rak och ärlig i feedbacken.  Kramiz på dig :):)

Sandra93
0

Hej, om du har ork får du gärna testa nr 2 på mig :)

Skicka gärna i pm

//Sandra

Jinaum
0

#27 ett pm kommer till dig!

linhof
0

om du orkar och har lust så skulle jag vilja att du la #3: igår, idag och imorgon

mina siffror: 2 3 7 13 16 17 19 23 24

Går bra att lägga ut här Glad

Tack på förhand Skrattande mvh Linda

Jinaum
0

Jo nu har jag tid! Har haft fullt upp med födelsedags fixande inför imorgon men nu har jag tid :)

Igår: Du har varit väldigt upptagen med studier/jobb och missat sådant du önskar att du inte gjort.

(är inte säker på detta kortet) du kanske tagit saker för givet och varit glupsk på något?

Du har inte viljat välja en sidan, inte spräcka dina ideal eller liknande men har ändå haft problem med just detta. Kanske rent av blivit ställd mot väggen.

Idag: Du tycks fokusera på dina krafter. Din magi och är beslutsam inför något. Väntar ihärdigt.

Något med din häsla. Kan dock inte avgöra vad. Mycket samtal.

Du har  kanske en högförväntan just nu?

Imorgon: Du kommer gå frammåt.Ambitioner som du försiktigt trädet i kraft med. Du kommer få en större bild av vad som varit och komma skall.

Håll ögonen på vad som är viktigt och var stark. Stolt.

Ta dig egen tid. Du kommer behöva den. Meditera, ha stunder för dig själv. Lös de problemen som kommer och du kan också hjälpa andra.

linhof
0

åh! tack Jinaum! Kyss

om du visste vad det stämmer bra! det enda som inte stämmer (enligt mej då Flört) är att jag tagit saker för givet…. för man får inte nåt utan att kämpa för det Glad

Annars är det faktiskt klockrent! super duktig är du… tack! <3

många kramar från Linda

Jinaum
0

#31 då var jag ju inte fel ute själv med att tro att det var fel. :) är ett svårt kort att läsa.

linhof
0

#32 Skrattande du är jätteduktig! o nä… inte tycker jag du var ute o cyklade nånstans Flört

Jinaum
0

hehe ^^

Inlägget är låst för nya kommentarer