Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 1052 ggr
JanOlsson
0

Sluta klaga

Jag har läst lite nu i trådarna gav upp på detta klagande av alla men jag tänker ändå skriva vad jag tycker.

Jag tycker att plocka bort trådar efter vilken person som skriver vad är fel. Att inte säga till trådskaparen att kanske ändra innehållet och ge den en chans att få säga vad den tycker innan man tar bort tråden är också fel. Detta skapar vad vissa kallar låga energier.

Detta med att inte tillåta vissa saker för att man inte tycker det är intressant från värdarna är ett generalfel, det betyder ju att de bestämmer vad folk skall vilja läsa, en tråd som jag gärna läst var det med coldreading men får jag inte då den tydligen är borta.

Detta låsande av trådar är helt galet, utöva makt på det sättet är för mig obehagligt.

Att ta bort inlägg som handlar om folk (inte personer) som kan tas som personligt är inte fel anser jag, det är upp till läsaren då ur den tar det ett exempel,

jag gillar inte att folk lever på det mediala det är omoraliskt i mina ögon.

Då kommer folk som jobbar med detta att försvara sig och varför? Jag kommer inte ändra åsikt men jag har ändå fått säga vad jag tycker, tta inte allt så personligt bara för att ni är svaga nog att inte förstå bättre men tänk på det.

Att inte ta upp saker om sidan annat än PM? Vad är det då? Det är samma sätt diktator stater gör för att ha kontroll, de tar bort allt de inte gillar i tidningarna, de hotar folk att inte säga vad de vill gör de så som skall de göra det i det tysta om ens då. Liknade här, skriver man öppet tas det bort, fortsätter man hotas man med att kastas ut och är det något säg det så ingen annan vet.

Sedan undrar man varför energierna blir "låga"

Det handlar inte om att man inte vill vara här man vill kunna få säga vad man tycker och känner utan att dömas för sin åsikt.