Hundar flås levande!
Jag fick det här hemska mailet ikväll. Vill du hjälpa till och påverka för att få ett slut på detta fruktansvärda djurplågeri, så kopiera texten och skapa ett nytt mail som du skickar till dina vänner och bekanta. Så många som du bara kan!
Det står i texten hur du skall gå tillväga. Sedan den 500:e personen har skrivit under, så skickar den listan till den adress som står angiven här i nedanför..
-------------------------------------------------
**Skriv på för hundarnas skull!!!
**
Den 500:e personen som skriver på listan skickar den vidare till följande adress: PETA2@peta.org och gör sedan en ny att skicka vidare
till vänner och bekanta!
VARNING!!! Se INTE videon om ni känner att ni kommer att må dåligt under oöverskådlig framtid men skriv på och sänd vidare!!!!!
Läs NOGA nedan och jag uppmanar er alla, SKRIV PÅ OCH SÄND TILL ALLA ERA HUNDVÄNNER. GÖR NYA LISTOR OM DE BLIR FULLA OCH SÄND IVÄG! VI MÅSTE FÅ ETT STOPP FÖR HUNDPÄLSFARMARNA!! Det är svårt att föreställa sig ett mer fasansfullt och smärtsamt sätt för en levande varelse att möta döden på än detta. Vad är det för värld vi lever i om vi förblir passiva och tillåter det här att fortgå?! Ska våra barn behöva leva med detta i den värld vi lämnar efter oss eller ska VI sätta stopp för det?
Blundar vi för detta och bryr oss bara om våra egna hundar?
En EU-lag är inte tillräckligt. UPP TILL KAMP!
Och sist men inte minst - RESEBOJKOTTA ALLA LÄNDER SOM TILLÅTER LIVE
SKINNING OCH HAR BEFOLKNING SOM LIVNÄR SIG PÅ DET! GE DEM INTE ERA
TURISTPENGAR!!!
Här är länkarna till de som har is i magen. Jag själv klarar inte att se sådant, där man flår hundar levande…
www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm Länken öppnas i ett nytt fönster" rel="noopener noreferrer" target="_blank">http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm
www.petatv.com/tvpopup/video..asp Länken öppnas i ett nytt fönster" rel="noopener noreferrer" target="_blank">http://www.petatv.com/tvpopup/video..asp ? video=fur_farm&Player=wm&speed=med
Hundarnas hjärtan slår i ca 10 minuter efter att de har blivit flådda
levande och deras kroppar hänger där med blinkande ögon. HERREGUD -
mitt hjärta brister av smärta för deras skull så var snäll och skriv
liksom jag på listan nedan för hundarnas skull!!!!!!!
Klicka på vidarebefodra sen skriver du ditt namn längs ner på sidan.
Tydligen flår dom djur levande för pälsens skull - o det vill vi inte vara med om. Här i mailet finns en länk "till filmen" där du kan se själv. Fruktansvärt!
Klicka på vidarebefodra sen skriver du ditt namn längs ner på sidan.
Hjälp till att sprida det här på iFokus också, ni som är medlem på andra sajter..! Tack för ert engagemang!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Det är helt fruktansvärt…
Förlåt Tuva-Lena,
men jag orkar inte ens läsa detta…
Ja min dotter har tagit ut papper om detta och lagt här i brevlådorna efter att hon läst om detta. Hon ville att jag skulle läsa, men jag klarar inte av att se. Kan inte förstå, har de inget hjärta dessa människor.
Nu har jag kopierat texten och för vidare, men jag tittar inget me har sett tillräckligt på tv hur de slet ur hundarna ur burarna, brydde sig inte om benen fastnade utan bara drog tills hunden kom.
Detta behöver tas upp i tv tycker jag.
Kram Jile
Såna saker klarar inte jag heller av att se, det är barbariskt rent ut sagt
och man känner sig helt maktlös.
Håller med #3 att det behöver tas upp i media.
Jag önskar så mycket, att jag kunde göra nåt åt detta. Kanske kan vi tillsammans, och jag tycker det är fint av er att engagera er. Jag fick detta på mejlen och har skrivit på, men jag klarar inte av att se och läsa…
Hur kan man behandla utlämnade varelser på detta sätt. Dom människor som gör detta, skulle själv utsättas för denna behandling! 

Usch, finner inte ord..Existerar så mörka sinnen! Gör bara ont i hela själen! Jag ska göra vad jag kan & vad jag förmår i alla fall!
Anna
Ja människan är en grym varelse
AA detta är ju inte sant….vansinne och jag kan ju säga mycket om dessa som gör denna fruktansvärda handling….men det skulle inte passa härinne. Jag har inte sett filmerna, för det skulle förstöra mig helt…men det finns ingen kärlek över till de som gör sådana hemska brott….
U R us
Tuva..Håller med i vad du skriver..
""Människan är det största o elakaste rovdjur som går om kring på denna Planet""
Lena.
Kopierar o sänder vidare.Ja.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Skickar vidare har själv hund skulle aldrig kunna skada ett djur så…
Förstår inte varför människan är så grym. Och detta pågår även mot katter där dom flår dom levande. 

Usch… Jag visste inte om jag ville öppna inlägget…nu har jag gjort det å jag vill inte läsa… Jag har själv två hundar som jag älskar så…
Att det finns så grymma saker…
Kram Ingu.
Usch, det är så hemskt. För nästan 10 år sedan gick jag runt på stan och samlade in namnunderskrifter mot det. Sen får man inte glömma andra djur som lika behandlas illa, fast "närmare". Gäss som plockas levande flera gånger under sin livstid för dunens skull, grisar som kastreras utan bedövning, mm.
_No way! Yes way!

…Man blir både ledsen o arg…..hur är man funtad över att kunna utföra detta…..jag orka inte att se för jag blir så himla ledsen o mår sååååå dåligt över sådant…har ju själv två hundar och dom är mina älskade barn….så himla goa o trogna….
Tänk om alla vägra att utföra dessa plågsamma saker på alla sorters djur….såg en del av en film om just tvättbjörnar som flåddes levande…dom slog dom bara i huvudet med påkar och o hängdes sen…..sen orka jag inte se mer…..och jag kan tänka mig hur det är med dessa hundar med…..så nej, jag orkar inte se….
Men det är bra att detta kommer fram, och jag skall göra allt som jag kan för att sprida detta vidare….
kram
Eija