Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 1341 ggr
Paranormala6aktivite
0

Känna av denna bild?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det någon som vill öva och känna av denna bild ( huset )

när ni är klara så ska jag sen berätta om huset !

kram på er!

luxplyr
0

Det känns som en tung energie i det huset, och så så känns det som om man står där nere så kan det kännaas som om någon står och chikar ut genom fönstret.

så som man känner sig iaktagen du vet det dära kännslan.

Och så ser jag tre Orber vid huset, den orben som är närmast är fin tycker jag.

[Camio]
0

finns bl.a en sorglig historia bakom det här huset, ett dödsfall som egentligen var en olyckhändelse där en ung person omkom, men huset bär och så på andra mkt ljusare minnen, mkt folk inblandat, huset har använts av många människor, kankse som ngn typ av samlingslokal, mötesplats, undervisning, skolsal, vandrarhem… mkt barn syns runtomkring, får också känsla av något som känns som skolavslutning, sommar, midsommarstång och svenska flaggan dyker upp…

Choklad
0

Jag ser en ande som är lite busig, han brukar reta katten…och han är en "sång och dansman" eller kanske skådespelare? Ingmar Bergmans "det sjunde inseglet" får jag till mig, och Liemannen…någon sorst artist ser jag…han säger att han bara vill trösta dem som bor i huset…att han bara vill göra dem glada…och ni behöver skaffa er mer kunskap säger han..om honom…

Det var vad jag fick fram…

U R us

Paranormala6aktivite
0

Ja ni får vänta på svaret se om de några andra som vill känna in denna bild =)

Super DUKTIGA e ni =)

Kram så länge !!!

[rore]
0

Käns som gammal byggnad.

Huset käns som det stått tomt länge. Käns lite ödsligt,

Samtidigt som jag skriver det så får jag för mig att man kan höra ljud av barnskratt och klamp av fötter på övervåningen.

Någon form av samlings gård i byggden, som ungdomar gärna drar sig till i sökande av eventuella spökerier.

Brand. Jag tror det har brunnit där.

aangeleyes
0

Det känns som otroligt mycket aktivitet i det där huset, man känner sig inte alls välkommen, får rysningar, känner mig frusen över att ens se den där bilden. Det känns som att det har bott folk där under mitten av 1800 talet. Får även en känsla att någon kvinna har dött där. Får även in att det har varit folk som har jobbat på den där gården (huset). Kvinnan i huset som dog hon verkade inte känna sig speciellt lycklig i det livet hon levde, mannen i huset jag får dubbla känslor om honom, att han är en super bra man /pappa men samtidigt hemsk, squitsofreni eller något liknande.

Får även in 2 barn och dom verkade leva ett bra liv emd mycket skratt och skojj utanför husets väggar. Sedan dödsdagen så känns det som att det blev en stor förändring i det huset , var inte mycket glada miner där inte. Ser även att barnen åker/skickas iväg någonstans på en häst och splittras från sin pappa.

Ser även att det har brunnit i huset känns inte som att det var en olyckshändelse, känns som att fadern i huset har tagit sitt liv i samma veva.

Ser även en ljusbrun hund, hm svårt med raserna, men medelstor lite likt terrier en glad och lekfull vovve och en bra vakthund.

Paranormala6aktivite
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

sÅ SER DE UT PÅ DAGEN!

=)

Snart ska jag berätta för er…..

luxplyr
0

på bilden med huset på ljusa dagen, ser jag skuggor i fönstrena och ett katt ansikte.

Paranormala6aktivite
0

# 8 ????

[rore]
0

Puttar

Denna kommentar har tagits bort.
Free-spirit-minded
0

En gammal prästgård i de övre delarna av landet. Någon vaktar över huset, kanske någon som dött utan att vara riktigt beredd och inte vill eller förstår att lämna

siberlina
0

jag känner rysningar när jag ser huset

Choklad
0

Nu är det snart tycker jag..mycket snart..jag vill veta Glad

U R us

Phanomea
0

Jag blir tung i huvudet, yr…

Felicula
0

Oj vad dimmig den var, det kan du kanske få bort om du kör "gamma" under "exposure" i photoshop, så blir det lättare att se huset. Men utan att ha läst de andras kommentarer tycker jag spontant att det känns som om någon går omkring innanför fönstren till höger i bild på bottenvåningen. Nu ska jag skrolla upp och läsa vad andra har skrivit :)

Felicula
0

Hoppsan, hittade bilden från dagtid nu då när jag skrollade. Men var är i så fall räcket som jag så tydligt ser utanför de högra fönstren på bottenvåningen på den första bilden? Jag undrade nästan om det gick en veranda ända ut till knuten, längs med huset, men den finns ju inte alls på dag-bilden. Har det varit en sån där förr? Vad lattjo.

[marion69]
0

Jag känner av både glädje och våld i huset. Ev dödsfall/olycka där också.Förvirring bland människor som bodde där. Det känns som om dom inte bor kvar där. Lite kaos-aktigt.

Internettan
0

#17: Räcket är väl bara blänk i fasaden?

"Every point of view is a view from a point."

ew
0

Spännande^^

aangeleyes
0

hehe nu vill man få höra svaret :D

[rore]
0

Ja, det skulle vara intressantGlad

Choklad
0

Samma här, jag vill också veta….Glad

U R us

[Camio]
0

Jag me´ :)

razina1
0

Känns som det är mest aktivitet på övervåningen, och skuggor har synts i mittenfönstret på övervåningen. Känns som det är en yngre kvinna, 20-30 års åldern nånstans som går där, lite osalig ande känns hon som.

nettanberglund
0

Det är något läskigt med övervåningen.

Och så ser jag en arg man rusa ut på verandan.

nettanberglund
0

Snälla berätta om huset nu! Glad

[Sockerkick]
0

Jag får inga direkt negativa känslor av dethär huset.

Jag kände dock att jag frös, och att det var dragit.

Fick även en bild av ett gammaldags trägolv.

Kände också skratt. Fnitter. Barn som hoppar i lövhögar och leker kurragömma.

Ett livligt hus! Glädje, men ändå familjekänsla.

"vi ska ta hand om varandra".

madeilene87
0

kände exakt samma sak som nr 6, hela jag började frysa och blev allmänt kall.

[Hazelnut87]
0

Ska bli spännande att få veta ! :)

[marion69]
0

ska vi inte få veta snart? 14 dagar sen nu.

Paranormala6aktivite
0

hallå alla=)

Har inte vart uppkopplad på denna sida på ett tag som ni kanske märkt!

Hmmm Jo

huset är från 40-talet någon gång!

Detta är ett gammalt läkar hus,som senare också vart ett lager eller förvarings hus av läkar/sjukhus artiklar,

Dom sista kanske 20 åren har det vart bostäder!

Nej det har inte brunnit,inte dött några barn här,en man dog dock i sin lägenhet på nedre delen av huset han va 80 år och dog en naturlig död,men han låg död i ca 2 veckor innan någon märkte att han va borta!

Ja huset har inte så mycket mer historia,men ni va duktiga många av er!