Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1487 ggr
zayla
0

Ont i huvudet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag var på en Träff i en lokal … det började bra men senare på kvällen fick jag ont i huvudet..och det släppte inte förrän jag kom hem. Behövde inte ta huvudvärkstabletter då. Men när jag tittade på fotografier från träffen, fann jag ett foto med Orber och det är det enda fotografiet där jag är med fast jag stod med ryggen från kameran. Tyvärr kan jag inte ge helhet på bilden pga det är en person som fotas. Men hoppas ni ser det ändå? Sökte på flera foton (inte bara mina utan andras) o fann inga fler!

Då slog det mig att kanske därför jag hade ont i huvudet är att det fanns andar ? som var också med på besök. Tänkte att det kanske är några gamla vänner som gått bort som är med?? Att jag fick ont i huvudet av deras besök??? Kan det vara så? Det var helt plötsligt huvudvärk…

zayla
0

Putt ! Glad  Vill nån svara??

Choklad
0

Ja, andar brukar ofta förmedla sig genom just den smärta som de brukade ha när de levde här hos oss, och det gör de för att bli igenkända. Inte för att vara elaka, som det är lätt att tro annars.

Så visst, det kan ha med andar att göra.

Men det kan även ha med att du kanske kände dig lite stressad just när du var på träffen.

U R us

zayla
0

Tack Choklad för hjälpen! : )

Ja, det är mycket möjligt att jag var lite stressad på träffen….