Läsa av.
Kan nån "känna" om jag har förmågan för det mediala trots att jag ej har bild på mig här?

Den var en klurig en
, har ej en anning om det är alltid möjligt avgöra det
. Kanske beror det på hur väl bevandrad man är i psykometri, är väl det du avser här?, och hurvida det är menat att det är moget och passande att det ska uppdags då.
Spekulerar nu: Är det inte så att alla människor har "förmågan", och i så fall det man skulle kunna "känna" är att det skulle gå att se om den vore mer aktiv hos visa än hos andra, den kanske är i bruk på olika sätt och eller ligger latent som potential, att bli vidare utvecklad hos alla.
I övrigt så kan jag inte läsa av saker hur jag vill, men ändock så är det vid visa tillfällen av rättfokus infinner sig i vardagen och det blir möjligt, dock ej för tillfället kamrat.
Jeremia 23-24 - Den sanna stoltheten
23.- Så säger Herren:
Den vise skall inte vara stolt över sin vishet, den starke inte över sin styrka, den rike inte över sin rikedom.
24.- Den som vill vara stolt skall vara stolt över detta:
att han har insikt och kunskap om mig, om att jag, Herren, verkar i kärlek, i rätt och rättfärdighet på jorden, ty däri har jag min glädje, säger Herren.
(ur Bibel 2000)

Hej koralliz! Jag är övertygad om att du har förmågan & som det också verkar på dig så är du villig att utveckla denna! Jag är av den tron att alla bär med sig en medialitet, en del utvecklar den, andra inte! jag tror du kommer att nå långt med DITT inre andliga arbete!
Ljus & värme
Anna