Fattar ingenting?
Okej, nu e jag ny här men hoppas på att få några av era åsikter om min situation.
Såhär e det, sen jag var lten har jag varit med om ett och annat. Det mesta från mina yngre dagar har min mor berättat för mig. Det började med att jag var " lite smått synsk". T.ex skrek att det ringde i telefonen när det inte gjorde det, nån minuter senare så ringde det, innan mamma svarade så sa jag vem det var i telefonen o.s.v. Det var mycket sånt när jag var liten, ibland satt jag och pratade med migsjälv och när mamma frågade vemj jag pratade med så svarade jag snabbt, Ingen!
Nu har jag helt plötsligt blivit vuxen och får fortfarande ibland känningar om att någonting kommer att hända men jag vet inte vad, en stund efter så välts det ut en flaska eller vad som helst. Ibland får jag "känningar" när jag åker bil, men då säger jag alltid till föraren.
Det var inte det hela, nu e det så att för 10 år sen flyttade jag och mina föräldrar till ett stort hus lite halvt ute på landet. Ända sen vi flyttade dit har jag hatat det huset. Jag tror där e nått som inte ska vara där, både jag och min mamma har ofta obehag och e man ensam i huset så känns det fortfarande som där är någon. Min lillasyster pratar ofta om att hon hör eller ser saker, och det hon har berättat för oss är att det sitter en flicka vid fotänden av hennes säng, samma beskrivning som hon har till den flickan är vad jag har fått känslan av vad som sitter i min fåtölj inne på mitt rum. Jag vet inte vad det är eller om det bara är en inbillning men isåfall är det en jävligt obehaglig inbillning.
Hmm det blev lite mycket text, hoppas ni orkar läsa :)