Kurs hos Jörgen
Hej!
Jag har bokat in mig på kurs hos Jörgen Gustafsson 7-9 november! Längtar sååå mycket. Någon som har varit på någon av hans kurser i medial utveckling?
Va, roligt att du har valt Jörgen som lärare. Han är mycket duktig och rolig också *S*. Lycka till<3
Roligt.Men har inte varit på någon kurs hoss Jörgen.
Men hoppas att vi kan få lite information av dig,när du har varit där..
Lena.P är jag i verkliga livet.
#1 Tack så mycket! Jo jag har träffat Jörgen en del förut då jag jobbade som croupier i södertälje. Han är en skicklig Black Jackspelare också ;)
#2 Absolut! Jag ska ta och skriva ihop ett litet inlägg då där jag sammanfattar helgen!

Vad kostar ett sådant äventyr?
#4 Det var 2500 eller 3000 har jag för mig. Jag tror lätt att det är värt det om man är intresserad!

#5 Skulle en skeptiker vara välkommen tro? Det vore mycket intressant att se vad en sådan kurs innebär.
#6 Hos Jörgen tror jag du är mer än Välkommen. Han ser sig själv som skeptiker också *S*. Jörgen är väldigt öppen för olika tankegångar. :))

Lycka till på kursen. Verkar intressant..
0# Lycka till tror du får både roligt och mycket behållning av kursen! Jag har själv gått en helgkurs för honom och han var mycket duktig sóm lärare och humor har han också!
Han ser till så alla får det dem behöver så att säga.
Du får gärna skriva och tala om hur kursen var!! Jag själv funderinga att gå en kurs framöver..
Mvh Siv
Hej Sockerkick
Jag har gått Jörgens kurs, den jag gick var sista helgen i januari i år.
Och jag ska gå samma som dig i november men jag är säker på att det är den 6-8 (fre-sön)?
Jörgen är superduktig! Just nu går jag cirkel för en av hans elever som kör i samma anda som Jörgen och det känns superbra!
#6 Det vore himla kul om du kom dit! Du och Jörgen skulle nog ha massor att prata om och är som Happy säger, Jörgen är en skeptiker.
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~
#11 jooo, det var 6-8! Det var bara jag som kom ihåg fel datum. Jag ska också börja gå i en cirkel med folk utbildade av jörgen. väldigt kul! vi kommer köra två onsdagar i månaden.

Lycka till Sockerkick..Tror att du kommer att få med dig mycket 
Kram Anna
Det blir nog intressant..ha så trevligt 
Tack allihopa!