Broderad tavla :-))
Jag ville bara berätta om min en tavla jag broderade för längesedan, men som jag gick förbi idag och tänkte ja så sanna ord. Denna lyder:
Fyll inte livet med år utan åren med liv.
Så sant sa jag för mig själv.
Ville dela med mig av lite goda ord 8-)
Kram Jile

Tack Jile..Så sant så sant…Den skulle man ha framför sig på morgonen då man tar sin kaffeslurk 
Kram
Hi..hi jag har ju det, men vet inte om jag fyller åren med så mkt liv just nu.
Kram
Kan bara tacka för dom fina orden.Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.

För mig är livet så mycket..på så många olika sätt! Kärleken till barnen meningsfull sysselsättning hemmet..resor men också de prövningar vi har, som vi lär oss så mycket av..Gäller nog bara att stanna upp & tänka till i livet ibland..Kanske göra en "för & nackdels lista"..Prioritera bord det som man kan, som inte man vill ha i sitt liv, ta bort det & fylla den platsen med glädje, positivitet & meningsfullhet istället..!
Så ser jag på livet!
Kram Anna
Tack, och vad fint ni skriver själva om livet. Livet är för mig roliga saker, göra det som hjärtat vill. Lite att kasta sig ut och våga ta för sig även om rädslan finns där för det okända. Våga leva helt enkelt fullt ut inte ta de "säkra korten" hela tiden.
kram Jile
En fin beskrivning om hur du vill att livet ska vara. Varför inte fylla åren med detta…
Lycka till och kram från Sisa. 
#8 Det är nog på god väg nu har lite funderingar pågång.
Tack och kram Sisa.
# 9
Hör gärna av dej, och berätta mera…
#11 Godermorgon Sisa
Ja jag lovar..
Kram och en trevlig dag Jile

Ja, varför inte…
Kram, Ingu.
Ja så sant, att fylla åren med att ha känt att man lever, njuter, reser, promenerar etc………tack för de orden
#15 Så lite så ;-) tyckte de stämde….
Det gjorde de!