Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1407 ggr
[iurochskur]
0

Det morrar!!

Ja, igår kväll hörde vi dova morrningar inne i sovrummet vid sängen. Det har hållt på i 3 år, men min sambo har inte hört det…förrän nu.

Jag lät bli och säga nåt när det började igår, men så vänder sig sambon om och frågar: Hör du det där också?

Då fattade jag att det inte var inbillning.

Vad kan jag göra för att få det att sluta? Är inget kul längre.

Denna kommentar har tagits bort.
[Vargen-J]
0

Har ni inget djur som har dött vid den tidpunkten som det började morra första gången?
Det var det första jag kom att tänka på.

Imasy
0

Ni har ingen granne som har hund annars då?

[iurochskur]
0

#3 Nej, ingen granne som har någon hund….

#2 Jag har bara haft hamster som dött här hemma, men dom morrar inte annars heller…hihi…

[Hazelnut87]
0

Dum fråga kanske men något med vibrator i någon låda? Eller kanske mobilen.. Hehe

[iurochskur]
0

Vi har inget som vibrerar…

Choklad
0

visst kan ett djur från andra sidan komma och morra…en  morrning är ju en varning, kanske det är något du borde låta bli att göra?Någon vaktar något hois er och jag undrar vad det kan vara?

U R us

[iurochskur]
0

#7 Önskar jag visste vad det är och vad det vill…hittar inget bra medium heller som kan ta bort det.

Hoppas det försvinner när vi flyttar bara.

Jinaum
0

#8 hoppas det hjälper så det inte följer med! Det kan det ju göra. Ärligast vore väl också innan nästa person flyttar in och kanske får problem är att försöka klura ut vad det är.

Ghosthunter
0

#0 Det kan ju också vara en "spökhund" som har följ med hem eller bara kommit till ditt hem. Det behöver inte alls vara en hund som dött på plats. Själv har jag lyckats banda fantomljud av hundskall!

/Fredrik

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[iurochskur]
0

Kanske skulle spela in en stund ikväll och se om man fångar nåt….intressant.

Jag funderade på om det är en hund som gått bort som stannat kvar av någon anledning…kanske känner sig hemma här och undrar vad vi är för några som är i hans/hennes lägenhet. Det började faktiskt morra samma natt vi flyttade in.

Ghosthunter
0

#11 Pröva det, en diktafon (eller vad du nu väljer att använda) ljuger aldrig!! F.ö en mycket bra teori om hunden i lägenheten Glad

/Fredrik

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Denna kommentar har tagits bort.