Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 810 ggr
Jinaum
0

Lustigt

Det känns så lustigt att jag fick för mig att dela med mig. Jag har länge nu varit grinig, satmara, pms humörisk, bitch rent ut sagt.

Efter en händelse då jag var ute och gick vilket ingav en känsla av att jag inte var ensam när gatan var totallt tom gjorde mig på något på bättre humör. MEN efter den lilla sköna upplevelsen har de blivit kanon fart på mig! Vilket känns lustigt!

Jag har skrivit om mitt cv, jag har sökt jobb som en ganling, jag har börjat "bli mig själv igen" med andra ord är jag inte bitter och grinig utav mig utan den "oändliga drömmare" som jag brukar vara. Jag har till och med lyckats gå på släkt kalas utan att bli totall knäpp på min släktingar.

Var och shoppade häromdagen med. Jag brukar ALLTID bli nere och ledsen för att jag brukar ALDRIG finna kläder eller något som passar för den delen heller. Oavsett vad det är jag ska ha. Trotts att jag gått upp ca 7 kg under deperisionen så hittade jag byxor och sådant som jag verkligen behövde. Även om kanske i en storlek större än vad jag hade. Men det är förtfarande 2 storlekar minde än vad jag hade bara för ett år sedan! Vet ni hur gott det kändes. Att kunna hålla ett par 48or i handen och kunna ha dem med en mycket GOD marginal. Alltså att de inte satt tajt eller så. Utan liiiite store men perfekt lagom ändå. Jag accepterade viktökningen. Jag som hittils fått panik slag varje gång. Nu fick jag inte det och det förvånade mig själv.

Fyller ju år nu nästa vecka med och skaffade kalas för att vänner ville det. Från början tänkte jag "bara 5 pers kommer la..". Sedan blev det ca 8. Nu kommer det kanske 13 personer. MINST 11! För jag slutade vara deppig och frågade folk jag vanligen inte pratar med men tycker bra om ändå.

Efter händelsen så gick jag till och med till en psykolog för att få prata av mig och klaga på att en vän till mig gick bort, självvalt. Då jag känner att han lite övergav mig.

Att bara en sådan LITEN upplevelse av att ha två personer som inte går att se, men man känner på ett sätt som få kan förstå. Att känna att man är inte ensam och får det talat om för sig igenom en länk som inte alla har och har dom det är det ingen lik den andra. Att få det talat om för sig "Nu kommer det vända och bli bra. Du är inte ensam".

Igenom den så har jag till och mer STOR städat mitt rum. (Läs då att jag är tonåring så fattar alla min egna förvåning. Är ju allmänt känt att få sorterar i lådor och sådant, damsuger, dammar och allt vad som verkligen innebär storstädning).

ALLT! pågrund av en sådan händelse. Har börjat söka mig till det övernaturliga och mitt lilla egna vis igen. Tänt rökelser och funderar på Meditation och liknande.

Dock kan jag lite känna att nu när jag blivit posetiv så tycks en hel del gå tvärtom och är på gräl humör. :/ Lagom kul…

MEN! Det struntar jag i =3 För jag fyller år snart och har alltid minst två andar med mig. Oavsett vad folk säger och vad folk anser. OAVSETT hur deras humör må vara. Grinigt eller pmsigt. =3

Och jag kände för att spreta med mig utav min nya posetiva jag känlsa medens jag har den. Så andra också kanske blir lite posetiva :)

(för er som får tanken om viktminskningen. Den tar jag hand om efter jag grisat mig på min födelsedag fest. DÅ börjar jag med min diet igen och dödar de sista kilona jag vill mörda ^^ )

Elisabeth-J
0

Tack för att du berättar för oss om din upplevelse! Man märker väldigt fort förändringar när man är medveten om att man får det man sänder ut med sina energier, tanke och känsla. Njut av din födelsedag ordentligt tillsammans med din vänner och jag önskar dig en jättefin födelsedag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jinaum
0

Tack Elisabeth ^^

Jag helt otroligt att jag inte drog åt mig utskällningen på arbetsförmedlingen. Var arg på det en dag sedan var det bra :/ Brukar annars gnälla om sådant i dagar! (hade faktiskt inte förtjänat den utskällningen)

chik
0

Jinaum..Tack för att du delar med dig.

O Du!!Vist är det fantastiskt vad en liten sak kan göra så man mår bättre,

Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.