Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 1625 ggr
solblomman47
0

Vad rädd jag blev.

Jag är ensam hemma och sitter vid datorn för att kolla upp en sak när jag känner att nån står bakom mig och kör fingrarna genom håret på mig och rufsar till där.Vänder mig hastigt om men ingen där. Känner hur jag får tuppskinn på armarna och jag börjar frysa. Det är inte långt till tårar och jag känner mig skakis i kroppen. jag har mina aningar om vem det kan vara men är osäker är det nån annan som känner vem det är.

Förlår att jag skriver detta men jag måste få ut rädslan omgående.Jag brukar aldrig bli rädd men det kom så plötsligt. Skäms

[GunillaF]
0

Din far?!

Denna kommentar har tagits bort.
[Sisa]
0

Brukar Du uppleva sånt här Solis…..Obestämd

solblomman47
0

#3 Ja ofta men jag har aldrig tidigare reagerat så här starkt. Förvånad

[Sisa]
0

Jag skulle också bli rädd…Har aldrig upplevt nåt liknande…men spännande…

solblomman47
0

Tack Gunilla! Han är också välkommen men det var nog min väninna ändå.

Jag har fått kontakt med denna person i kväll som ville busa med mig. Jag saknar henne så mycket men det är roligt att hon håller koll på vad jag gör=).Flört

#5 Ja jag tror att det berode mest på vad jag höll på att läsa sen blev jag så överumplad för annars brukar jag känna att det är nån som svansar omkring mig.

Kram till er alla! Skrattande

Anna-H-K
0

Solis…Jag kände ditekt en kvinnlig energi..En mycket tacksam kvinna från andevärlden som ville göra sig påmind..Tycker mig få ett namn "Maud" också, men sedan om det är hennes eller något annat hon vill förmedla, det vet jag inte..En kvinna runt 45-lockig i håret ljus & lite rödlätt..Känner stark värme! Hoppas du känner igen detta!

Hoppas jag inte gick in för privat nu men tror du kan ta det..!

Kram Anna

solblomman47
0

Anna det är min väninna Eva men hon är runt 60 men jag tror att hon kände sig som 45 allt stämmer som du säger .

Jag tror att jag vet vad hon menar med Maud. Ska försöka kolla upp det.

Det är inte en till kvinna du fått upp för jag har en bekant i min ålder som gick över för några år som hette Maud.

Anna du är inte för privat för jag talar öppet om det här men har du mera att komma med får du gärna skicka pm.

Tack o kram/Solis. Skrattande

Anna-H-K
0

Pm kommer & detta kände jag så starkt direkt men vill fortfarande bita mig fast vid Maud…det envisas om det Flört

Kramar

solblomman47
0

#9 Tack!

[GunillaR]
0

Ja min första reaktion var att antingen är det någon avliden släkting eller vän, eller så är det din guide. Min guide brukar nämligen också röra mitt  hår.

Så, nästa gång vet du Glad

Och du blir du inte rädd utan glad.

Kram vännen!

chik
0

Solblomman..Vad glad jag blir..

Man blir så glad när man får så starka bevis…

Lena.P är jag i verkliga livet.

beliivelove
0

det är bara räddslan , som gör att man får sår..

solblomman47
0

#12 Skrattande

#13 Jag förstår inte vad du menar kan jag få en förklaring=).Förvånad