"Spöket" i barnrummet
Vill gärna berätta om det som händer här hemma! Just nu har det varit en väldig aktivitet, absolut inget obehagligt men ibland får man be om lugn & ro 
Min lille Alexander, 4 år vaknar ofta på natten & pratar om farbrorn som sitter vid fotgaveln i hans säng! Först tänkte jag att det var "barns fantasier" MEN nu har han också beskrivit såå tydligt hur han ser ut osv så jag vet precis vem "spöket" är 
En kväll då jag läste godnattsaga så fick vi uppleva honom tillsammans & jag lyckades fånga hans ryggtavla med mobilen(tror jag)..Ser exakt ut som det & jag ska försöka lägga in det här så den som vill får se!
Barn är ju så otroligt känsliga också & man vill ju inte "ludda till" det alltför mycket, det får bli en senare fråga!
Känns mycket skönt att han har en beskyddande ande som är så välbekant!
Kram Anna
Barn är för härliga, de tar detta med "spökerier" på ett helt naturligt sätt. jag tror att dina bilder blir hjärtligt välkomna inne på SpökbilderIFokus också
…Jag vill gärna se..
U R us

Ja du choklad(härligt nick man blir glad av förresten :) Visst är barn för härliga-såå spontana!
Jag lägger gärna in bilden där bara jag får till det med mekaniken..
Inte min grej riktigt! Kramen
Vi väntar med spänning…
U R us
Oj vad spännande Anna, ska bli kul att se bilden :-) Har själv aktivitet här med någon som gömmer våra skidpjäxor…vem det nu må vara .
Kram Jile

Vad härligt Anna! Hoppas att du lägger in bilden här snart 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag väntar med spänning jag med

oj, du var snabb att ta upp kameran=) väntar med spänning jag också för att få se bilden *ler*
Häftigt att ni upplevde det tillsammans!

klart bara lägg in den så kan jag se :D snälla bara gör de.. jag vill se om jag kan fukosera på de

He he…Jag lovar att föra över bilder från kameran till datorns maskineri inom kort…annars får Uffe fixa det!
Kram

skynda :d måste se.. hur ser det ut ?? alltså hur ser gestalten ut ?
Spännande Anna jag väntar också

Kan du inte inte fixa in bilden snabbt?Vi vill se!

Jo då, ska be Uffe fixa så ni får se vårt spöke..Han har gjort sig påmind väldigt mycket nu på sistone, vet ej om det kan bero på flytt & sånt..Mycket aktivitet har det iaf varit här ;)
Kram Anna

När kommer den då hehe.. :)

Kanske i kväll…om Uffe kan slita sig från den andra datorn..Men du har tålamod Snowwhite
Kram

Haha vi sitter här och spänner oss, av förväntan :):):):):)

Ja precis skynda (skämt osido) haha .. ska bli så spännande . :)

(åsido)
Väntar också med spänning :)
Hihi, jag har också en Alexander som är fyra år ;)

Hej Anna!
Blev lite lättad när jag läste vad din son har sett, med tanke på att jag själv också var med om detta fenomen när jag var liten.. var nog i samma ålder som din son och det höll på från och till tills jag var ca 7 år tror jag. Då bytte jag sovrum och då slutade jag att se den här skuggan av en man som sitter ned bredvid min dörr vid sänggaveln med sina änder runt sina ben. Jag bad att det skulle sluta att jag inte var redo att se sånt.. och efter att jag bytt rum så såg jag inget mera föränn min far dog när jag var 18 år. Då jag läg ensam i min lägenhet med massa levande ljus tända och bad om att få ett Tecken på att allt är okej med pappa.. helt plötsligt så blev lågorna extremt höga och en iskall rysning gick genom kroppen och gardinen (som var tung och balkongdörren stängd) svajjade till.. jag tror att det var min far som kom förbi en sväng där.. fick den känslan..
Meeen Anna nu håller du oss på sträckbänken…..jag är så nyfiken så jag sitter o hoppar här i stolen…..skyyyyyynda så vi får se snart……
Åh, detta är väldigt intressant, för jag har ett barn i din sits… samt att han (jag vet att det är en han) brukar kolla till mig också ibland. :) Funderar på att sätta upp en webcam i min dotters rum ibland.

#20 Jag tror oxå att det var din pappa som kom för att ge dig det "bevis" som du bad honom om..Den "isande" känslan du fick berodde nog på att det "tar en del" energi då andevärlden "tar sig igenom"..!
#22 Kanske en bra ide…Häftigt varje gång man lyckas fånga på bild..! Då har man ju äkta konkreta bevis på att dem finns med 
Kram
#23 - "Han" som befinner sig i min dotters rum gick "igenom" mig vid ett tillfälle. Det var jättemysko, hela mitt mellangärde blev iskallt, och sedan "gick" det ut genom ryggen…
Kan det ha varit han som gav sig till känna? Min dotter har så länge jag kan minnas pratat med honom innan hon ska sova. Det var efter den isande känslann som jag började förnimma honom mer och mer.

Väldigt påtagligt & det är ju just så det kan kännas oxå…att de "går igenom en"..& då upplevs den rysande känslan, på olika ställen & väldigt individuellt;) Spännande….Kramar

När kommer bilden hehe… vill inte tjata men jag är nyfiken :)

Du får allt vänta på den..tills jag lägger in den 

Jhaaha

Spännade väntar på bild me 
Ska bli spännande att se din bild Anna.

jag har väntat nu i 2dagar

#31 Ha ha…du är go du Kärleken där ;) Kram på dig i väntans tider ..He he

mhm" <3`:)

å kram ;)

hehe…ibland är det inte lätt att veta hur man ska göra med teknikens under=) men jag väntar också spänt på att få se bilden=)

just nu sitter jag här och undrar om där finns några bra spökfilmer :D

v'äntat i ca 3 veckor nu haha ne men 2
Danglo: spökfilmer som spelfilm eller autentiska? finns ju massor av spelfilmer… Witchboard filmerna, Dark water är några.
Ghostbusters? haha nej *skämt o sido* :) fast den e lite kul. Du kan ju starta en tråd om spökfilmer, kanske du får upp bra tips på några!
får vi se bilden snart eller? 

var är bilden :d måste se den det har gått nu många många veckor ^^
ELLERHUR :D
ojdå, det vart med stora bokstäver :(

Väntar med spänning på bilden :D

AA .. förlåt men ja börjar bli sur!

hehe det kanske inte finns någon bild…;)
komigeeeeeen!
förlåt att vi tjatar, men det har gått ett tag nu..
kram

#45 tror ja också:P
*peta på* Är jättenyfiken på erat sällskap!

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

ne detta inlägget borde tas bort för jag har väntat i 2månader nu!;@
ja, vi har väntat sjukt länge! kom igen nu!

tar det över 3 månader att ladda upp en bild?
kram
KOMIGEN :D

haha nu har det gått närmare, snart ett halvår;O
Låter mycket bra tycker jag……kram till dig och sonen!
Puttar..skulle vara kul att se bilden Anna, ser att många tjatat om den här.
kram Jile

Jag vet jag vet jag vet…
Säms gör jag oxå för att jag inte haft eller har möjlighet att visa vårt spöke!Den telefon jag hade är tyvärr kaputt & det är inget att göra..MEN han finns ofta med här så jag SKA försöka fånga det på bild igen..! Har iaf tur att det var så många som själva fick se med egna ögon..Jättetydlig bild alltså!
Förlåt mina vänner men tyvärr, just nu kan jag inte visa vårt "spöke" i barnrummet!
Skam den som ger sig 
Kram
Ja du fick spöket på mobilen? Det går fler tåg Anna :-) inget att göra åt.
Kramiz