Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 807 ggr
Pialinn
0

Flyttat batteri

Vem gömde mitt kamera-batteri och sedan la fram det?

Bor i husbil sedan 4 år.

Vet inte vilka uppgifter jag bör lämna.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Pialinn
0

Hade hoppats på att någon kunde hjälpa mej.
Bor som sagt i husbil och en kväll skulle jag ladda kamera-batteriet. När det var dax att stoppa det i laddaren var det borta. Letade i hela bilen, men borta var det.

Nästa morgon låg det mitt på köksbänken.

Jag hade parkerat på ett ställe där jag var ensam och hade någon öppnat skjutdörren hade jag vaknat av det. Den "låter"! Och ingen hade varit inne hos mej på kvällen.

Skulle gärna vilja veta om jag har några skyddsänglar. Känner aldrig av någon hjälp när jag har det svårt.

Pialinn
0

Nu har det hänt igen!

Är hund&husvakt i Tyskland.

Innan familjen reste letade mannen efter en liten krok till ett bygge åtbarnbarnet.                                                                                     De har varit borta i 6 dagar så jag tänkte jag skulle damma ett vitrinskåp med mycket sniderier. När jag passerade skåpet för att öppna altandörren LÅG kroken där.

luxplyr
0

kance är det en din skydds ande som bussar med dig.

vanata
0

Ett mycket vanligt fenomen. Exempel är att man stirrar i kylen utan att hitta mjölken, när någon annan tittar så står den mitt framför ögonen.

Inget konstigt. Så fungerar hjärnan :-)

Pialinn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 Skulle gärna vilja vet vem min Skyddsande är. Ingen som kan hjälpa mej?

#4 Eftersom jag inte visste hur kroken såg ut, och svepte med dammtrasan över hela skivan, skulle jag veta att jag hållit den i handen. Och sedan lagt den där! Jag dammade ner en grind, oxå till bygget, och den la jag upp.

Ännu så länge är jag inte SÅ dement

Denna kommentar har tagits bort.
Pialinn
0

NÄ, för mej är det inte självklart att hon reagerar på något jag inte ser eller blir rädd för. Vad kan det vara hon ser?