Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 20975 ggr
Elisabeth-J
0

Karen Bishop

News Alert - på svenska.

Njord och Trishas arbete med att få Karens News Alert på svenska är en stor tillgång för oss som gärna vill ta del av hennes fantastiska budskap.

Här kommer det att uppdateras när nya energi-rapporter finns att läsa.

Tack Jerry och Elinor för erat fina arbete!

Karen Bishop-på svenska

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Kerstina-61
0

Stort tack för detta arbete!! Jag som är i det närmaste "analfabet" på engelska är jäteglad att kunna läsa denna skrift!

En vacker ros till er!!  

Kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Trisha
0

Vad kul Kerstina! Jag har tänkt det när jag knagglat på med översättningen. Det är ju så kul, men ibland blir jag lite osäker om jag lyckas förmedla känslan…. Men då har jag tänkt - bara det kan ge EN person något, då är det bra!

Sen är det så fantastiskt det som händer inom mig när jag långsamt, långsamt får gå igenom texten och låta den verkligen sjunka in. Det är så mycket budskap i det här!!! Jag är en snabb person i energierna och kan läsa igenom något o tänka - oooh, va bra! Men det här mår man så gott av att verkligen låta sjunka in.

Kramis!

Elinor

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Njord
0

Ja, det känns som ett viktigt arbete att göra dessa texter tillgängliga på svenska. Och det uppskattas mycket av Karen också, hälsar hon!

Namaste & Munay-Ki i denna förändringarnas tid!

/Jerry

[Hellas]
0

Jag vill också tacka jag läste den senaste NA och jag känner att det är såå otroligt träffande och stämmer så väl överens om vad gemene man känner lite granna just!

Tack för ert engagemang!

Njord
0

Inget att tacka för…."We are on a mission from GOD" …..typ! Oskyldig

[Chakra]
0

Jag säger också tack…en gång till.Skrev det i en annan tråd igår om jag inte minns fel!Glad

Ni är så många som gör ett stort arbete som alla kan ta del av!

Säger som Kerstina; min engelska är inte den bästa!
Så jag blev glad för svenska versionen!

Vibeka
0

Tack så jättemycket för ert arbeta Jerry och Trisha Skrattande sk bli så spännande att följa detta.

Kramar Carina

Pluppis
0

Vad spännande! Ni ska ha en jättestjärna för ert arbete! Tänk så mycket det underlättar för de som har avstått att läsa Karen Bishop p.g.a. språket! Det ska bli jätteskoj att få läsa vidare =D

Kram till Elinor & Jerry för ert arbete

~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

hinzidi
0

Kjempebra tiltak! :))

hinzidi
0

Det er helt utrolig hvordan karen bishop setter ord på det man gjennomgår, jeg kjenner meg igjen i hver eneste energy alert, og er til stor hjelp i å forstå hva som foregår.

En utrolig spennende tid! Meget spesiell, kan man si. Ting som hender er ting man aldri kunne drømt om kunne/skulle hende. Nye læringer, nye vendinger, nye livsopplevelser etc. En rokkering på "spillbrettet",  he he.

ang spillbrett, noen som har sett The Truman show? hahaha

sofie28
0

tack

squaw
0

elinor..ler..ja är helt övertygad att du når ut med budskapet och känslor….själv läser jag the secret…och ja…ler man ska låta allt sjunka djup in det är det som är så underbart…Tack för er tid ni har lagt ner du och Jerry…Kramisar M-C

Mysan59
0

Stort tack för ett bra jobb! Jag tillhör dom där som hoppar över sidor som är på engelska, eftersom jag är urkass på det, eller jag kan klara av att läsa, men eftersom det blir för jobbigt så hoppar jag över…

Så detta var verkligen roligt! Ska läsa direkt efter maten som jag ska äta nu… Glad

Jane-Lyzell
0

sitter hon i cirkel form eller själv- när hon gör dessa kanaliseringar?Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Njord
0

#14 - Hon jobbar helt själv såvitt jag vet. Hon säger att hon haft det med sig naturligt sedan lång tid tillbaka (ungdomsåren).Glad

Jane-Lyzell
0

"15 Vad synd, att hon inte utvecklat detta i cirkelformRynkar på näsan har svårt att lita på någon som inte har sin egen cirkel för sin egen mediala utveckling - det är den som håller ordning på medium - så att inte egot sticker iväg! eller lägre energier gör sitt inträde!

Mediumet själv kan tyvärr inte avgöra detta!

Men intresant ändå!

Njord
0

#16 - Hej Jane!

Här är länken till hur hon själv berättar kortfattat om sitt liv:

Karens historia 

MVH / Jerry

Trisha
0

För mig är det vad som klingar an när jag läser eller hör något som någon informerar om. Karens News Alerts hjälper så många människor, ökar med tusentals läsare varje vecka. Tror att det beror på att man helt enkelt känner att det känns rätt.

Som Jesus sa när lärjungarna undrade hur dom skulle veta hans ankomst när dom talade framtid och att det under tiden före hans ankomst skulle det vara många antikristar; När jag kommer då vet ni. Och jag tror det finns vissa som har så högt medvetande att det handlar om typ kristusmedvetande. Och hjärtat vet. Precis som man kan vara med och någon går i trans och man kan avgöra via sin djupa känsla om det är verklig trans eller om det är bara trams.

Så har det i alla fall varit för mig hela tiden med alla mina vägskyltar (lärare)  som kommit i min väg. Jag bara vet.

Och som du skriver, Jane, så kan egot dra iväg. Men det märks ju det med. Men jag är så glad att människor som Karen gör sin resa och sen delar med sig av det dom får. Det är ju därför hennes "prenumeranter" på nyhetsbreven växer. Det var meningen så.

Allt sker ju inte under cirkelformer som är andliga budskap, det finns massor av sätt som andlig information kommer igenom.

Men det är ju förstås bara min synpunkt. Var och en väljer ju vad den vill lita på, givetvis!!

Njord
0

#18 - Ja, jag delar din uppfattning om hur man kan jobba och hur lärdomarna kan fungera. Man bara vet när det är rätt för en själv! Glad

Jane-Lyzell
0
#18 och #19 vist är det så att man bara vetSkrattande och jag säger inte att det inte är bra - jag säger bara att jag blir reserverad - ska sätta  mig in i det som kommer ifrån henne och bilda egen uppfattning! Det är bara det att det är så här New age uppkommer och ibland drar egot iväg!

till och med Jesus hade ju en cirkel - sina 12 lärjungar!Skrattande

Vänligen Jane

Jane-Lyzell
0

oj vilken stor text i mitt inlägg åvan - vet inte hur det blev såSkäms

Njord
0

#21 - *hehe* Du ville väl skrika och pränta in det du sa i oss förståssTungan ute Det var nog ditt ego som drog iväg med dig…..*skojar nu*

Kram / Jerry

stina63
0

Tack för översättningen..Skrattande Säger som kerstin är också nästan analfabet när det gäller engelska.

Kramis Tina

hinzidi
0

AH- ny energy alert i dag! Skrattande LOVELY!

ny oversettelsejobb til er! :))

Trisha
0

Jajamen hinzidi!!! Och jag har gjort det! Mejlat över det till Jerry precis nu.

Kramis till er alla!

Njord
0

Jädrans, jag hinner ju inte med att göra en enda översättning själv! SkrattandeOskyldig Tack Trisha!

Kurina
0

Jag gillar Karen väldigt mycket, för det hon skriver om stämmer oftast. Jag klamrade fast vid hennes energiraporter första halvåret i år när allt såg hopplöst ut. Det var en verklig stiltje i mitt liv just då, ingenting rörde på sig och jag kände mig verkligen barskrapad in på skinnet. Men jag höll näsan över vattenytan pga det hopp hon gav. Och nu blir det bara bättre och bättreSkrattande

Kurina
0

Hej Jerry o Elinor. Nu har jag läst den svenska översättningen och tycker den var mycket bra. Språket flyter fint tycker jag. Eloge till er

Trisha
0

Tack Kurina! Håller också med dig att hennes ord hjälpt och hjälper mycket…

Njord
0

Ja, Trisha gör ju det mesta översättningsjobbet. Jag fixar bara in det på sidan och så. Så det är Trisha som ska ha mest tack!  

Det är helt och hållet henne välförtjänt! Glad

Tack även från mig!

Trisha
0

Nu har jag översatt den senaste alerten, som kom idag. Intressant läsning, som vanligt… Kommer även att översätta närmaste dagarna de två utdrag från en bok som hon sänt med News Alerten. Jag tycker dom är så givande också. Men det kommer!

Ha en underbar helg alla! Själv tycker jag det är som att sitta i spöktåget - man har ingen aning när man hoppar en halvmeter för något som dyker upp i ens väg….

keep up the good energy!!!!

Varma hälsningar från mig

hinzidi
0

så bra! :)

jeg er helt enig i alt du skrev. Alert'ene gir mycket nu. Och det er verkligen som du säger, at man inte vet nånting av det som ligger framåt for seg. En merkelig erfaring. Det er blitt helt komisk at planlegga nåt, he he. Ingenting blir som man tenker eller tror just nu :) Att vara oppen for nuet er det enda man kan vära. Det er iallefall min uppleving nu.

sweethoney
0

Otroligt vad träffande Karens alerts är! Jag käner mig precis som en trasselsudd utan varken trassel eller sudd just nu…. Helt tom och konstig, blir ledsen för ingenting (och sitter och undrar varför jag gråter när jag gör det) och känner en viss uppgivenhet. Fast mitt i allt finns det ju fina ljusglimtar som håller energierna uppe. Glad

Amor vincit omnia

Jasmina
0

Efter att ha kämpat hårt dagligen i över ett år utan särskilt mycket glädlande resultat och efter att jag för drygt 1 månad sedan lovade mig att släppa taget om det gamla, med ansvar som egentligen hör någon annan till, är det som balsam för själen att läsa dessa rader:

"Interaktionerna och manifestationerna det senaste ett och ett halva året som inte var så njutbara som vi hade hoppats är nu väldigt mycket över. Tiden då vi gör det vi egentligen inte alls vill göra är nu väldigt över. Att uppleva otrevligheter i någon form är nu väldigt över. Alla former av försakelser är nu väldigt över"

Jag går inte på "huvudvägen" längre och känner mig verkligen tom och osynlig. Men att det var det som var det rätta läget hade jag ingen aning om :o)

Jag är redo för stora förändringar på alla plan och längtar till Oktober!!!!!!!!

sweethoney
0

#34 jag kan verkligen hålla med om att känna mig osynlig, eller genomskinlig på något vis…. Mysko är det.

Amor vincit omnia

Jasmina
0

Japp, m a o helt rätt :o) - skönt att ha sällskap :o)

Aimosdotter
0

Spännande! Tack för sidtips och för översättning, ska läsa när jag får en liten stund för mig själv.

hinzidi
0

ah, nu kom det ny energy alert, in this minute ! :)

Happyspirit
0

Ja, jag såg det och Elinor är bortrest hon kommer nog tillbaka efter helgen trodde hon i alla fall.

Trisha
0

Hemma idag, börjar översätta senare…

indigoman
0

Nu finns det en översättning!

BigBear
0

Ja, jag la in en översättning i går kväll! Oskyldig

Elisabeth-J
0

#42 Welcome back! Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

BigBear
0

#43 - Thank's! GladCool

Trisha
0

Welcome from me 2 BigBear!

BigBear
0

Thank's Trish! Skrattande 9ice2hear…

[Hellas]
0

Hejdu och välkommen tillbaka Jerry, BigBear!!

BigBear
0

Hej Hellas! Och tack för det…..jag var ju visserligen aldrig borta egentligen…Flört

hinzidi
0

Någon som har lest: _Remembering Your Soul Purpose? av karen bishop.
_

tenkte kanskje kjöpa den som e-book.

Jasmina
0

är det något fel på länken? får inte fram översättningen Rynkar på näsan

BigBear
0

Jasmina!

Vilken länk menar du? Den till översättningen funkar HÄR! Glad

Jasmina
0

från mig är sidan tyvärr tom men kanske är det bara från mig…?

hinzidi
0

Jasmina: se på venstre sida, og det som heter for Senaste energirapporten. Pröv det :)

Jasmina
0

Nu funkar det! Endera var det bara tillfäligt eller så har era goda "vibbar" löst knuten! Jag tror på det senare - Hursomhelst - TACK! Glad

Trisha
0

Goda vibbar gör susen!!

Jasmina
0

Ellerhur Trisha? I like the good old vibes very much!!

Kram på dig och sort tack för senast - jag tillämpar dina råd varje dag som en riktigt duktig elev! Glad Tänk vad bra det funkar, än sålänge i a f ….

Trisha
0

Way to go Jasmina! Varma tankar till dig!

BigBear
0

Nu finns en ny energirapport!

Jasmina
0

Ny Energy Alert (engelsk version) har precis kommit! Glad

sweethoney
0

Som alltid lika intressant läsning.  Glad

Amor vincit omnia

Trisha
0

Det har kommit en ny alert, jag översätter under kvällen!

Ska bli intressant se vad som skrivs från Karen denna gång!

sweethoney
0

Har precis läst den, och det kändes bra att läsa lite upplyftande info från henne en dag som idag. Känner mig osedvanligt nertyngd mot jorden, och det hjälpte att läsa Karens rapport. Man hittar fokus igen. Glad

Amor vincit omnia

Trisha
0

Håller med dig Sweethoney. Blir alltid lite mer laddad när jag läst Karens Alerts… Och när jag översätter så blir det mening för mening och jag höööööör vad det är hon också säger. Så rekommenderar verkligen att ni läser hennes alerts noga. Hon ger oss nycklarna som kan hjälpa oss hålla Ljuset… tycker jag. I like.

Trisha
0

Sista alerten kom idag! Jag översätter under eftermiddagen. Lite häftigt tycker jag att hon verkligen gör som själen säger - dags att gå vidare för andra uppgifter. Har precis känt detsamma i mitt liv, det kommer att se så annorlunda ut framöver. Bara att vänta in….

Så med blandade känslor översätter jag denna sista alert - för min del har det betytt mycket för att kunna behålla förståndet när precis allt bara rycks bort från en….

Behöver ni ingen översättning, gå in o läs den senaste och sista alerten, kan vara givande då åtminstone jag tycker det gamla formligen slits bort och känns heeeelt omöjligt att gå tillbaka till, det nya är starkt så man stundtals inte vet vad som är upp och ner, hit och dit….

Kramisar från en nyanländ Trisha - mitt sorgearbete efter far har varit en verkligt djupgående resa….

Jasmina
0

Ja, det var med visst vemod som jag nyss läste den sista alerten… Håller med dig Trisha, det har verkligen varit tröstande läsningar den senaste tiden men tydligen är det dags att gå vidare även för Karin.

Även jag känner förändringarnas vindar blåsa starkt och log igenkännande när jag läste Karins bekräftande symtomer som: "Much of the time we will feel invisible, invalidated, not heard, diminished, dis-respected, and basically as if we do not even exist" - även om jag inte kan se var jag är påväg har jag ändå definitivt dragit mig tillbaka och har en tid kännt mig totalt osynlig (till skillnad från mitt vanliga tillstånd av att ständigt stå mitt i händelsernas centrum). Att vara osynlig är ju inte särskilt upplyftande men jag lovar att Karens ord håller mig i bättre fokus och styrka! 

Jag befinner mig i något slags mellanfas nu och ser sååå fram emot att landa - den som väntar på något gott….

Kram! J

Trisha
0

Håller med dig J. Ibland kan ord från en medkrigare/krigarinna i dessa tider vara det som får pendeln att svänga över. Vilket det verkligen gjorde med den här alerten. Fann njutningen i osynligheten - den blev plötsligt närvaro och livsglädje och en riktigt härlig adventslängtan! Istället för det andra… frustration o dyl.

Ser fram emot det andra hon lovade - hjälp på vägen till oss som vill vidare efter alla utmaningar!

BigBear
0

Ja, den svenska sidan får väl ligga kvar tills vidare. Och det hon säger om att hålla sig i sina "heliga rum" och inte ge sig in i massan känns ju helrätt också just nu. Så jag söker inga utmaningar i onödan, utan avvaktar i lugn och ro den fortsatta utvecklingen.

Ljus till alla & Lycka till på er resa!

hinzidi
0

ah, det er så herligt att höra fra Karen Bishop igjen, nu har hun börjat med WINGS :)

hinzidi
0

och Wings er änligt henne:

“What is WINGS, anyway?” you may wonder. WINGS will be a regular posting on the Emerging Earth Angels web site…very similar to the energy alerts of the past."

Trisha
0

Så glad blev jag av att läsa den första WING:s… härligt att hon kommer med detta. Ger så mycket härlig kraft!

Jasmina
0

Ja verkligen och det är inte så stor skillnad från tidigar Energy Alerts heller :o) Jag blev också super glad :))) Nu får du lite mer översättning att göra TrishaFlört

Trisha
0

Ska se om jag får kontakt med Jerry, det är ju han som har kunskapen hur vi lägger in översättningarna på Karens sida….. Om det nu finns något behov av det. Ska kolla!

Kramis på dig Jasmina!

Trisha
0

Nu har vi nått varandra jag o Jerry. Jag översätter under dagen och Jerry lägger ut det när det är klart. För den som inte har så lätt för engelskan…

För dig som inte har några svårigheter med språket, så kan ni också gå in o läsa på Utomjordiskt i fokus om decembers energier. Också intressant….

Trisha
0

Översatt klart nu, nu svider det lite i ögonen. Det är långt, men jag tycker som vanligt att det är så givande. Min lilla själ jublar…

Hoppas det kommer till glädje för någon som annars inte skulle ha läst det på engelska!

BigBear
0

Okej, här är direktlänken till den senaste WINGS som Trisha översatt! Glad

hinzidi
0

For en fin morgenmail :) Ny Wings :) Man blir så glad :)

Trisha
0

Ja, Hinzidi - eller hur?!! Vet precis vad hon skriver oom…

Översättning kommer idag, för sen försvinner jag iväg ett tag och har ingen dator…

Trisha
0

Nu är det översatt. Finns snart att läsa, Jerry lägger ut den. Härlig text bl a om hur viktigt det är att hålla kreativiteten vid liv när man håller mycket ljus….

hinzidi
0

16 decembers Wings börjar med:

"For the past few weeks, we have been experiencing what my daughter Ari calls the “make your life easier” miracles. There are so many of these small and delightful miracles abounding, it is like a waterfall of fairy dust falling on our heads!"

Yep, I have felt it!

HÄRLIG!

Skrattande

Trisha
0

Mhm, också läst o njutit. Nu bär det iväg till sonen&ormen, men jag översätter så snart jag får tid.

Väldigt givande läsning i mejlet man får med meddelande om ett nytt WINGS. Utdrag ur senaste boken. Rekommenderas! Ska översätta om tiden räcker till, tycker det är kanonläsning.

Mads
0

Läste dessa texter först idag…WOW är allt jag kan säga.. Skrattande

Amor Vincit Omnia

Kurina
0
hinzidi
0

Enig, Mads: the energy alerts, eller WINGS, er WOW! :)

Mads
0

# 83 Ja verkligen Hindizi, det gick liksom en härlig rysning genom hela kroppen när jag läste Skrattande

Amor Vincit Omnia

hinzidi
0

Wow, nu har hon fått ställt istand den nya sidan!

http://www.emergingearthangels.com/

hinzidi
0

Och her er WINGS från 5 januari : )

vad happy man blir va :)

Crystal78
0

#85 Va härligt! Då måste man in och uppdatera sig! Skrattande

Trisha
0

Kommit en till! Tilliten till allt som händer ökar….

Jasmina
0

…och året då man parar sig :o) - den var bäst denna gång tycker jag Flört

Mads
0

# 89 Låter onekligen spännande och intressant Flört

Amor Vincit Omnia

felixifokus
0

Det är träffande det hon skriver Oskyldig

Erika-A
0

Hej,
Jag får inte upp länken. Gör jag något fel kanske? Obestämd

Thyra4
0

Jag får inte heller upp den.

[outgrundlig]
0

Jag brukar googla på Karen Bishop. Där ser man sedan hennes sida på engelska. Denna länken i denna tråd har jag för mig går till en översättning men den har inte uppdaterats vad jag vet pålänge.

Rätta mig gärna om jag har fel :)

Alexworld
0

Tack så mycket!Glad

Denna kommentar har tagits bort.
sadetta
0

Länken till översättningen fungerar inte……

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.