Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1054 ggr
Anna-H-K
0

Andevärlden & energier

Hej alla hjärtan!

Det har skrivits i flera trådar om detta med att andevärlden "stör & manipulerar" elektriska prylar..får lampor att smälla, tvättmaskiner att sluta fungera, tvapparater som bara lägger av osv..!

Jag har personligen märkt att detta är mycket starkt för mig då jag jobbat med sittningar en hel dag, där jag inte kunnat stänga ner under hela dagen..Hm..tänker bara sist då jag kört ett FÖR långt pass igentligen så börjades det direkt då jag kom hem..3 glödlampor *pang*, tvättmaskin som jag startat bara sa upp sig..fick ringa HSB..Ja, mycket mycket mer har jag upplevt i mina dagar just i samband efter länkningar & konsultationer!

Just detta att energierna inte funnit balansen..att man inte har stängt ner riktigt osv, det ser jag som förklaringen..! Vad tror ni?

Jag minns också när jag skulle åka till Lanzarote en jul med familjen..Attans, jag kom inte igenom kollen ska ni veta..Det pep & ylade i den där stackars apparaten så vakterna var ju ställda Tungan ute Fanns ingen förklaring för dom till att det visade sig så här starkt..men idag vet jag ju att det var kraftfulla energier..Men dom gick alltså bet..He he..

Jag har en underbar mentor & vi har pratat & bollat om detta såå mycket..& visst är det intressant…Såå mycket energier kan göra Flört

Kram på er alla varma själar

Anna

[outgrundlig]
0

Vännen, jag känner som dig.

I mitt liv så har det knakat och brakat på de platser jag bott men har talat/tänkt mig ur allt detta genom att få kontakt med de som velat säga något och dessutom hjälpa mig att utvecklas. Nuförtiden är det lugnt på knakeri  brak. :)

Fortsatte senare med en tid av själslig vånda av att känna av levande……och sanna händelser i världen…….har nu lugnat sig i takt med att jag finner mig själv mer o mer.

Nu är det lugnt o fridfullt och jag känner av ja men det är på mina villkor merGladför jag vill ha kontrollen samt respekten för mig själv.

Jag har aldrig varit en som stängt och öppnat utan jag har funnit mitt egna sätt i detta som du säkert förstår :)

chik
0

Jag kan bara sitta här o läsa o hålla med er."Mina två förebilder"..

Tekninken är bra bara den fungerar.

Datan är mitt problem.När jag har dom så stängs det av eller andra dumma irreterade saker..

Lena.P är jag i verkliga livet.