Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdagensrosdagenskram
Läst 1033 ggr
[Sisa]
0

Hösttankar...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag som inte skriver så mycket härinne längre, vill sända några tankar till alla mina fina vänner här, om en fortsatt fin höst…

Kramelikram från Sisa

OmShanti
0

Sänder glada och ljusa tankar till dig också Sisa!
Hahaha, måste skratta här: ibland så läser min hjärna något annat än det som står, ja så blir det ibland.
Jag läste karamellikram och min hjärna flippade helt ut och såg massor av goda karameller överallt, ett helt landskap med pepparkakshus, polkagrisar, Wonkas chokladfabrik….
Så mina smarrigaste godis kramar till dig!
Ni är många underbara Praliner här Kyss

JILE
0

Tack Detsamma Sisa, jag önskar dig och alla här inne detsamma. Att vi får många soliga dagar ännu.

Medans katterna lapar mjölk lapar jag sol…

Kramar,

Jile

[Sisa]
0

# 1 # 2

Karamellkramar tillbaka…

Jättefin bild, Jile…   Glad

Anna-H-K
0

Ljus & värme till dig Sisa & en önskan om att du får en fortsatt fin höst! Fortsätt skriva, snälla du..dina ord betyder mycket för oss andra Glad

Kram Anna

[Sisa]
0

Tack Anna

och kram tillbaka…

Ghosthunter
0

Sisa - fortsatt fin höst till dig också. Kram!

/Fredrik

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Britt-Marie
0

Vill önska dig en fin höst. Skriver som Anna här ovan. Fortsätt skriva när du känner för det, dina morgon hälsningar och dina fina bilder blir man alltid så glad över. Men det är ju så, att ibland vill man ta lite ledigt från skrivande och dator över huvudtaget.

Men ha det gott!

JILE
0

#3 Din med var så fin ,

Kram Jile

[Sisa]
0

Mera hösttankar…

Efter sommarens lediga rutiner, känns det härligt att krypa ihop och mysa i Höstmörkret. Det tror jag vi alla känner…Klar, ren luft att andas och en och annan regnskur.

Det sista ljuset, den sista grönskan…att redan sakna det som nästan är över, och längta till det som ska bli. Den första snön, advent och jul…Så visst är Hösten mysig, och jag känner att jag vill stanna kvar lite till…Hos Er, och i denna vackra årstid.

Kram från Sisa

[Sisa]
0

Till Jile;

Jag har varit ute och höststädat i trädgården! Min häck har krymt betydligt,

hur är det med Din buske…

Kramis

[Sisa]
0

Till Eija;

Kärlek kräver ingen övning, Kärlek är…

Man kan inte öva något, som bara är    Däremot kan man öva sej,

på att besluta att älska…

Ta hand om Dej…

Britt-Marie
0

Mina höst tankar går idag så här.

Det är så vackert i naturen, se den rör vid den.

På kvällen tände man ljus, se dem, men rör dem inte. Men så otroligt vackert.

Krypa ned under en pläd, kanske koka sig en varm kopp choklad, det gjorde jag alla fall igår. Mysa.

Vara ute så mycket som möjligt om man kan, den tiden då ljuset ännu finns. Och sedan kan man kura skymning på kvällen. Man varvar ned lite under hösten, tycker jag.

Sedan kommer Advent, du härliga tid. Och i år bli det extra roligt att få pynta inför julen. Nu när lilla Thea finns med oss. En liten tjej som till julen är 7 månader redan.

Ha det gott denna höst !

JILE
0

#10Ha..ha Sisa ja min buske är gles nu ,blir nog inge kvar där inte skickar ingen bild på den :D , men om din häck har krymt då måste den varit bra stor före..hi,hi

Kram på dig du roliga Sisa.

Ps!

[Sisa]
0

Tack Britt-Marie och Jile, ni är så mysiga…

Passa på att njuta av vackra höstdagar i trädgården. Solen kan ännu vara överraskande varm! Knipsa av en blomma, plocka ett par saftiga äpplen till mellanmål. Nu går trädgården snart i vila…

En extra kram till lilla Thea,

och kram till Er också  från Sisa.

[Sisa]
0

Till OmShanti;

Barn blomstrar och växer, och vi berömmer dem…Om vi fokuserar vår uppmärksamhet på barnets starka sidor, kommer han eller hon att blomstra. Det goda kommer att växa, och överskugga alla svaga sidor…

Lycka till med den lilla…

OmShanti
0

Tusen tack Sisa för dina ord! Ja, så spännande tider väntar. Att stå vid branten, hoppa och sen så får man se! Det är så det känns, jag hoppar så gärna och jag kommer greja det, det vet jag.

Håller dig uppdaterad :)) Kram

chik
0

Sisa o ni alla andra.Denna länk har jag totalt missat.-Fy mig.

Ni har skrivet så fint o vacker o roligt allesammans.

o Sisa du är guldvärd o jag önskar dig en så fin Höst.Och det önskar jag er alla.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

Fint att du lovar att berätta OmShanti, jag är så nyfiken…

Som vanligt en jättefin bild, Chik…

Kram till Er!

Mera tankar om hösten;

Det är oktober. Naturen övergår från grönt till orange och gult, så himla vackert att man blir alldeles stum. Hela skogen klär sej i höstskrud.

Jag tar en promenad och njuter av luften, och av allt jag ser omkring mej. Som på beställning kommer ett rådjur ut nere vid den andra gläntan. Rådjuret går lugnt och betar, med hela skogens färgkaskad bakom sej…

[Sisa]
0

Till Jeremina;

Fin avatar…

Vi borde alla ha en god vän, som vi kan vända oss till för att få höra sanna ord. En god vän kan vara till hjälp, en god vän är ovärderlig och en god vän kan vända på situationen.

Du vet väl om att Du är värdefull…

Kram från Sisa

[Sisa]
0

Till Britt-Marie;

Det finns många sätt att ge…Vi kan ge vår kärlek, våra tjänster, beröm, glädje och skratt. Vi kan ge förståelse och uppmuntran.

Du ger allt…

Kram från Sisa