Någon som har en feeling?
Hej vänner!
Jag har ett bekymmer med borttappade nycklar… någon som har en feeling? Har gett upp hoppet om att finna dem men undrar så… kan de ha kommit i orätta händer så att jag borde byta lås? De har varit bort nu i ca 2 veckor och jag har egentligen ingen aning om var de är. Var såååå säker på att jag inte kan ha tappat dem, att de borde finnas här hemma någonstans, men jag har inte hittat dem…
Måste jag byta lås?
Känns som att dina nyckler ligger bakom någon byrå eller liknande, känns som att du har lagt dom på ett bord eller dylikt och dom har trillat bakom.
Kan det vara så att du har haft en annan väska eller jacka för 2 veckor sen och dom ligger kvar där…..bara ett logiskt tänkande från mig…
kram
Eija
#1 Har själv tänkt att det borde vara så… kan egentligen inte se att jag skulle ha tappat bort dem utanför hemmet. Men jag har med hjälp av man och mor sökt men inte funnit. Det betyder ju i o för sig inte att de INTE finns här men… Finns inte i någon jacka eller väska som jag ser det… Har en nyckelring kopplad till "spärrservice" så jag tycker ju att det borde finnas en liten chans att den kommer till rätta om jag tappat den utomhus. Men nu har ju tiden gått… Får leta igen bakom byråer o liknande! Danke!
Du har inga småbarn som varit där?
Jag var av med mina dörrnycklar i ett och halvt år, när jag sen flyttstädade dök dom upp bakom ett av badkarsbenen, jag tror att min dotter var den skyldige i det fallet.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Nycklarna är där du minst anar de. Och jag ser framför mig en liten låda som är snäckformad. En gråaktig låda.