Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: alternativmedicinhälsa
Läst 1135 ggr
Lilamp
0

Ny och osäker!

Hej! Skrattande Jag är ny här och lite osäker på hur och vad man kan göra! Några tips? Behöver hjälp med mitt "oturs" liv. Något ser till att allt privat går åt fanders för mig och nu måste jag ta kontroll över detta. Någon som har ett tips om hur man gör? Finns det någon lyckoamulett att sätta ut i lägenheten eller ? Förtvivlad mamma!

Choklad
0

Upprepa för dig själv varje dag; "Allt är bra i mitt liv"….och så kan jag rekommendera dig att införskaffa "Du kan hela ditt liv " med Louise L Hay

Om du inte redan har denGlad

U R us

Lilamp
0

Det har jag försökt! Jag är en positiv tjej som alltid har som motto " det ordnar sig" men nu spelar det visst ingen roll vad jag gör. Till och med nu när jag skriver så växlas jag mellan sidor fast jag håller på att skriva. Någon vill inte att jag ska vara på denna sida! Jag ska köpa boken! Tack för tipset!

TantAlma
0

Hej och välkommen till oss! Hoppas du ska trivas.

Jag vill bara instämma med Choklad, hela ditt liv med Louise L Hay har varit en bra vägledning i mitt liv.

Ibland kan det hjälpa att bära olika kristaller för att stärka en också.

Alma

Lilamp
0

Då är jag inte helt fel ute. Jag har haft en rosenkvarts, tror den heter så, i byxfickan i flera år och på jobbet funkar allt perfect. Jag får leta efter en som skyddar mig också privat! Tack!

[erkkidotter]
0

Hejsan Lilamp !

Allt går åt fanders det uttrycket känner jag igen, har varit där.

Läs mycket positiv litteratur titta i biblioteket eller på internet det hjälper. Det som har hjälpt mig mest är faktiskt kognetiv beteende terapi, har du möjlighet vet att det är svindyrt. Men vet inte var du bor man kan få det billigare om man bor så att man kan ta del av de som läser till psykologer.

Lycka till kramar från Erkkidotter

Denna kommentar har tagits bort.
Elisabeth-J
0

#0 Lilamp

Livet innehåller en hel del prövningar emellanåt och en del får man genomgå en längre period, men man får inte mer än man klarar sägs det och det tror jag också. Fortsätt att vara positiv i tanke och känsla är mitt råd.

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Felicula
0

Hej Lilamp!

Åter till din fråga, (själv gillar jag inte trådkapare, diskussioner om vad man tycker om forumets administration kan man ta upp i en egen tråd om man vill unauthorizec!) Jag upplevde i alla fall under en längre tid att jag hade väldigt mycket otur. Lite för mycket för att det skulle vara en slump. Sen började det också gå ut över mina djur och då var det dags att sätta ner foten och säga ifrån.

Jag var ganska så säker på att jag hade fått med mig en "klibbande", alltså en surkart som jag bara råkat gå förbi någonstans, och som hakat på. Såna kan i och för sig vara släktingar, men oftast är de såna som varit lite vid sidan om i livet och som ljuset kanske inte är helt självklart för, kanske en alkis eller någon som varit småkriminell. När denne blir ande fortsätter den att ställa till det för folk, går i samma fotspår helt enkelt. Jag försökte, men insåg att jag inte kunde bli av med min killbande på egen hand.

Därför gick jag för att få råd hos en tjej som jag tidigare gått hos som lägger tarot och gör astro. Hon hade bra råd och sa att jag behövde healing. Hon skulle precis ha öppet hus i sin butik och jag hade turen att bli inbjuden. Där träffade jag ett helt underbart medium som också var healer. Hon fattade direkt, vi bokade tid och hon hjälpte mig att få iväg den här illvilliga filuren, samt hur jag skulle skydda mig (vi som åker på sånt här är oftast för öppna, sa hon) och hur jag skulle skydda mitt hem. Jag gjorde min läxa och när jag sen kom tillbaka kunde hon inte hitta honom omkring mig längre, han var borta.

En hel del andra och betydligt mer positiva saker kom också ut av de här mötena som vi hade, så på något sätt var det som tur i oturen att jag fick klibbanden på mig. Hoppas att det blir så för dig också!

aangeleyes
0

"en olycka kommer sällan ensam och det brukar alltid komma i 3 följder därefter kommer lyckan" Har man bara tur i livet så lär man sig inte uppskatta dom bra stunderna som finns heller" Men prova tänk att du har tur hela tiden =)

chik
0

Techy Lilamp.Har inget svar till dig.Men jag önskar dig välkommen till vår lilla hörna.Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

Lilamp
0

Tack så mycket för alla svar och råd. Jag ska ta till mig allt och fundera på hur man går vidare. Har inte varit inne här på övernaturligt på ett par dagar då jag tvistat om ännu en olycka.

MEN från och med nu gör jag allt bättre!

Kram och ännu en gång Tack!

PS hur stänger man detta inlägg?

Ingu1
0

Det hörs kämpigt för dig, det kanske inte är ngn tröst för dig i kaoset att höra att en dag vänder det och allt blir historia.

Vi människor är väldigt starka vi kan komma in i en andra andning när det är som tuffast.

En sak är helt säker, "det går över".

Kram, Ingu.

[rore]
0

Hej Lilamp!

Instämmer med Choklad ang, boken Du kan hela ditt liv av Louis L.Hay.

Men jag tror också att det det är nödvändigt att stanna upp i nuet och lyssna inuti sig själv.

Vad är det som pågår runt omkring mig?

Hur hanterar jag det som kommer?

Kämpar jag med näbbar och klor för att hålla huvudet ovanför vattenytan?

Vad är det som kommer i min väg?

Hur vill jag egentligen hantera detta?

De är viktiga frågor, som behöver synas i sina sömmar.

Ibland glömmer vi bort att vi egentligen har svaren inom oss. Vi glömmer bort att lyssna på den viktigaste personen i våra liv, dvs, oss själva.

Önskar dig all lycka.

Kram Rore