Att tro på..
Varför är det så svårt att Tro och lita på sina egna förmågor som man har?? Innerst inne vet man att man kan men ändå finns tvivlen där. Säkert rädslor och hinder som jag måste ta mig över.
Men det kan väl även ha med tidigare liv att göra??
Har ni andra några tips och ideer på hur jag ska förstärka min egen tro på mig själv??
Kram
Hej ljuset!
Att lära sig förstå att bristen på tillit till sig själv bottnar i rädsla.
När rädslan ligger blottad så titta närmare på den, känn den.
Det är trots allt endast en känlsa.
Känslor går att komma igenom.
Känslan är endast en dimridå, utlagd av tidigare erfarenheter som varit i livet.
Ta steget i genom och du börjar gro och växa.
Tack för ditt underbara svar Rore. Jag ska gå igenom denna känsla så att jag kommer vidare. Vill inte att rädslorna ska ta över handen.
Kram till dig.
Jag skulle sagt ungefär som Rore…personligen så tar jag åt mig för mycket av vad andra säger, t.ex kritiker som hela tiden håller på ..men övning ger färdighet.
(Och jag har dålig självkänsla), just som Rore säger, så är det bra att börja med att förstäka den. Intala dig själv; Jag är Bra! och säg det med styrka varje dag, flera gånger om dagen. Jag kan! är också ett bra sätt att affirmera på..
U R us
Kram tillbaka och lycka till

Så klokt svarat av rore & sedan vet ju vad mycket du kan oxå ljuset 
Kram Anna
#5 Jo, jag vet Anna men det är som att det sitter en fuling på axeln och viskar dumma saker till mig. Men, men jag får säga åt den när den kommer nästa gång att sluta. Kramiz
Jag går till ett erfaret medium som guidar mig igenom mina egna upplevelser och talar om när jag har rätt och eftersom jag tror på henne så börjar jag också tro på mig själv (om jag säger att jag t.ex.uppfattar en sak så kan hon stötta och säga att det är ett budskap, det är lite svårt att förklara i text, men ni fattar säkert).