Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: healing
Läst 1603 ggr
Marina2
0

Stark healing upplevelse

Vill här dela med mig om en stark healing upplevelse.

Min dotter har en hund som är ca. 8 mån. ett riktigt energi knippe! Han far rundor så det står härliga till!

Tyvärr råkade han utför en vridrörelse,han haltade på bakbenen men mest på vänster bak. Detta var förra onsdagen. Min dotter ringde och berättade detta och sa då att hon skulle ringa vetrinären på torsdagen om det ej blev bättre.

På torsdagen ringde hon på nytt till mig och sa att han ej blivit bättre och att han fått tid tills på fredag. Hon undrade om jag/vi kunde ta honom till vetrinären eftersom hon har börjat på ett nytt jobb,då ej så kul att be om ledigt. Jag sa att det gör vi naturligtvis.

Så ifredags åkte vi med han till vetrinären som kollade lederna som var ok. Sedan sövde hon honom för att kolla korsbanden. Hon konstaterade att korsbandet var av på vänster bakben,för modligen hela.

Hon skickade hem oss med medicin till vovven och en remiss till Slöinge djursjukhus för förmodad operation direkt på måndag.

Väl hemma hos oss så fick han ligga på ett täcke i köket medans "mormor" lagade köttbullar i gräddsås,ja det fick han så klart smaka av! Dottern kom och hämtade prinsen. Och vi pratade.

På kvällen så började jag skicka healing till hunden och gjorde så hela helgen.

På måndag åkte dottern in till vetrinären med honom. Hon ringer mig sedan o säger: Mamma vetrinären sa att han ej behövde opereras,det hade läkt ihop!

Tyckte detta var underbart! Ok inte helt säkert att hela korsbandet var av,men ändå!

OmShanti
0

Vad underbar berättelse!
Ja, jag tror starkt på att healing kan göra mycket gott, även mirakel. Har läst flera böcker av Betty Shine som beskrev sitt "arbete" med människor, och det var så att jag tappade hakan hela tiden! Fantastiskt!
Försöker själv på distans att heala ett antal människor som betyder mycket för mig. Hoppas det fungerar, än så verkar det inte riktigt så tyvärr, men jag försöker!

Så vårda din gåva och var tacksam.

Kram!

unauthorized
0

Gillar passusen på slutet, att korsbandet kanske inte var helt av Glad

[starson]
0

Visst är det härligt att få uppleva det själv, att healingen funkar, inte bara höra det från annat håll. Har själv healat djur med gott resultat. Bla diskbråck som fått veterinären att klia sig i huvet då det läkt under mindre än en månad och hunden blivit helt symtomfri.

Fortsätt att använd dig av din gåva för den kommer att bli starkare och starkare.

Marina2
0

Tack för era svar. Ja, jag ska fortsätta att vårda min gåva.

Kan meddela att hunden är fortsatt kry.

Kram på er/Marina

hakank
0

Vilken härlig upplevelse!

Anna-H-K
0

Härligt Marina! Tror verkligen att healingens krafter kan göra underverk! Vilken lycka att du kunde hjälpa till Flört

Kram Anna