Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 1572 ggr
Anna-H-K
0

Bolibompatårta =)

Fredrik frågade vad en bolibompatårta är så här kommer det enkla receptet…OT men ändå för er som vill Flört

2 marängbottnar

1 vaniljvisp

1 dubbeldajm

Bred på hårt vispad vaniljvisp blandad med krossad dajm på marängbotten.(Spar lite av dajm krosset till garnering)

Lägg den andra bottnen ovanpå & bred på resten av vaniljvispen. Strö på dajmkrosset.Ställ in i frysen tills den stelnat… MUMS! Barnen Älskar det, jag likaså Tungan ute

Kram Anna

sweethoney
0

Mmmm, låter supersmarrigt! Lillplutten fyller sex här på onsdag - då får det nog bli en sådan tårta.

Kram

Sweethoney

Amor vincit omnia

Anna-H-K
0

Jaa..Testa, tror din lillgoding kommer att Älska den..Lite färglatt karamellströssel på är ju inte fel heller!

Krama om din lille kille från mig Glad

stina63
0

Mumms det låter supergått, Får fixa den en dag, Tack för receptet Anna

Anna-H-K
0

#3 Vassego fina stina(se det rimmar ju Tungan ute) Ja det är riktigt gott & särkilt när man är så där sötsugen som man bara kan bli ibland..Mums Flört  Varm kram

Ghosthunter
0

Anna - Det låter verkligen gott..mums..mums. Det måste jag testa. Tack för receptet Glad

Kram!

/Fredrik

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Anna-H-K
0

Varsågod Fredrik, du fick "din egen" recepttråd  på tårtan Kyss

Ghosthunter
0

Jag är väldigt tacksam för det, Anna. Ha en fortsatt bra Lördagskväll Kyss!

/Fredrik

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Tatsu
0

OHH, det lät sött och gott. mums.
Den lär nog barn (och vuxna) gilla.

Tack för tipset//Tatsu

chik
0

OOO Vad jag blev sugen..

O det verkar ju inte vara så svårt o göra.

Tack för detta Anna. Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

JILE
0

Detta har jag med gjort och det är gott, nu finns ju även äggfria maränger till min förvåning. Min dotter är ju visserligen 14år snart och är äggallergisk, men bättre sent än aldrig med en bolibompatårta.Flört

kramiz Jile

Aleethia
0

Kan man göra sånt mitt i natten? *sugen* Glad

Anna-H-K
0

#11 He he…Avrådes från att intagas på natten…Om man inte vill bli vaken till morgontimmarna då förstås…Tungan ute

Kram

Aleethia
0

#12 har ändå haft strul med sömnen nu på slutet så det gör nog ingen skillnad *skriver ner på inhandlingslistan* Tungan ute
Kram

Tatsu
0

Blev efterätt igår när barn och barnbarn var hemma. De åt med stor aptit lite för söt för min del men en liten bit följde med ändå.

Jag tog halva vanlijvispen blandad med hackad marabou choklad och hälften med frysta trädgårdbär som jag la ovanpå.

Det borde gå att äta den ofryst som en vanlig tårta för den var väldigt svår att skära.

Anna-H-K
0

Kul att du testade..Sööt ja, men härligt att barnen gillade den Flört

Kram Anna