Ghost !
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Så ni på Ghost i går på TV4+
Det är en kult film som startade en våg av andlighet/ medialitet över hela världen när den kom:-)
Den är noga rekonstrerad hur andevärlden kommunicerar med oss
En härlig film värd att se:-)
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Jag såg den igår kväll och jag har filmen hemma som jag tittat på väldigt många gånger men kan se på den ofta då filmen är så välgjord med hur det fungerar och den visar starka budskap. En underbar film!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Den filmen har jag sett några gånger, en mycket stark och kärleksfull film. Jag såg den när min man hade gått över till andra sidan, och den var både en tröst och en plåga att se…..
U R us
Underbar film som jag sett men kunde inte se den igår.

Såg inte filmen igår, men har den hemma på vidio och har sett den mägder av gånger. En film som man aldrig blir trött på att se. Väldigt fin film.
Woppi är för härlig som medium i denna film
#6 Ja, verkligen
Har oxå sett den några ggr….den är så himla bra alltså, och Whoppi….ja, vad skall man säga….helt underbar……
Och nu är ju han borta med den snyggingen…..Men han fick ju vara med sina kära till slutet…precis som han ville det….
Jag såg vara halva i går, hade missat att den skulle sändas. Men jag har den på dvd också, så det gör inget. FÖr mig är det väldigt likt med ljuset, så som jag ser det när jag ser hur porten mellan världarna öppnas.
Sen gillar jag att den har humor, när Oda Mae först håller "seans" och rabblar namn tills hon får napp och när han sitter i hennes sovrum och sjunger, det är superkul. Jo, det är en film att älska på många sätt.
Ja det fins många härliga liknelser!
Ghost!! är en underbar film. Både rolig, med får en också att tänka till
Whoppi är som vanligt helt underbar,vilken skådis…Men även Patrick Swayze är oförglömmlig.Synd att han inte längre finns bland oss.
Jag har sett den förut men hade gärna sett den igen. Att jag missade det, synd!

Älskar den filmen, har sett den ett antal ggr, men skulle nog kunna se den flera gånger..

Whoppi är super härlig i denna filmen..

Missade den den här gången, men äääälskar den!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Jag har helt missat den filmen
… Den kommer väl igen…
…
Ingu.

Har sett den några gånger och såg den när den gick i förrgår. Jättebra film!
Det är en av dom få filmer jag gråter till, den är stark och underbar!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har den hemma på DVD, ser den lite då och då, då den hör till en av mina favoriter. Kärleksmässigt tycker jag väldigt mycket om scenen då de drejar tillsammans.
Har ni sett denna underbara dans mellan Patrick Swayze och hans fru på World Music Award 1994?