God morgon 5/10!
Hej på er igen!
Helgen har varit stormig och blåsig här i Skåne. Plus fullmåne så det har varit lite si och så med sömnen. Men himlen är blå, solen lyser och jag känner på mig att det blir en bra dag idag.
Igår så packade jag undan äpplen till vinterförvaring och gjorde cider. Så nu ska jag bara vänta och se vad det blir av det hela!
Så batterierna är laddade för en ny vecka med yoga, salsa, koncert, mys, Meditation och mycket mer!
Kramar på er!

God Morgon!
Ser ut att bli en fin dag idag. Vi har precis 0 grader nu, men det var på minussidan då jag steg upp.
Har ätit frukost och skall väl köra en tvättmaskine här sedan. Och lite annat plock.
Sedan vet jag inte vad dagen bjuder på för min del. Har ingenting inplanerat eller så. Vi får se, tar dagen som den kommer. Ut i solen skall jag alla fall ta mig en stund.
Igår så var det inte så bra väder, men ändå så man kunde vara ute en hel del. Var och gjorde lite fint på föräldrarnas grav. Sänder med en liten bild från deras viloplats.

Vad fint med blommorna och lilla trollet Britt-Marie! Trevlig att pynta nu till hösten, göra fint. Snart är det ju tid för den stora pyntningen!!!
Kram!

God morgon!
Här har vi solsken så det ser ut att bli en fin höstdag
Den här måndagen innehåller lite jobb och hussysslor och ev ska jag skjutsa barnen till hockeyn ikväll.
Önskar alla en fin måndag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Godmorgon OmShanti och alla ni andra
Lite lätta moln som far förbi, blåser lite, men det blir nog en fin dag.Helgen har mest gått i slöhetens Tecken. Jag var inne hos min dotter och tittade på mina barnbarn ett tag i lördags,som mor-farförälder kan man ju titta hur länge som helst. En liten ett-åring i famn och man är såld.
Önskar alla en bra början på veckan
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

# 6 Jag håller med dig Isa, man kan inte se sig mätt på sina barnbarn. Mitt lilla barnbarn är dryga 4 månader nu. Det händer så mycket nu, är så med och nyfiken på livet märker man ju.

Morrn alla! En härlig solig dag!! Mums, det hade jag inte trott i allt oväderssnack. Tack, tack!! Nu blir det landet och planering inför Cosmicakonserten. En full vecka för min del med många olika saker att fixa, passar mig finfint!
Ha det bäst alla!
Elinor
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Efter Hälsingekusten skiner morgonsolen…
Trevlig dag allihop…
God dagens på er alla.
OmShanti fin bild…Vad många trevliga saker du har pågång.
Britt-Mari.Vad vackert du pyntar på graven. O din välkomst urna är ju bara så läcker.
Ja alla ni andra som har så mycket på gång..Ha en trevlig dag.
Så vill jag önska alla som läser detta en trevlig Måndag.Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon mina vänner!
Godmorgon/förmiddag till Er alla!
Här i Sundsvall skiner solen idag efter en helg i regnets Tecken, vilket jag tycker är mysigt faktiskt….altså regnet…..älskar smatter mot fönsterblecken!
Har inte kommit ur sängen ännu, gjorde en stor op i foten för två veckor sedan och jag ligger mest och äter morfin mot värken samt sover hela dagarna. Hoppas det vänder snart, så jag kommer ut i fina höstvädret med hundarna.
Britt-Marie…..vackert höstarrangemang du gjort! 
Kram, Mabia
Mambi..Hoppas att du blir bra o slipper värken.Lena
god förmiddag!
Här skiner solen och det blåser lite ute, frosthalka i morse alltid otäckt denna tid innan det blir riktigt vinterväglag.
Idag är det lite pappersjobb som ska göras, får göra det för hand eftersom jag inte får till e-leg till skatteverket, jag blir så förb..
Ena gången står det ej giltig leg andra så står det finns redan vill du ersätta eller så blir det ogiltig kod. Jag ger upp, tålamodet är inte det bästa. Skriver på vanligt sätt så får jag sätta mig in i det när jag får någon tid över.
Ha en trevlig dag/Tatsu
God morgon. Vaddå halva dagen? Min har just börjat. Sitter här med katten i knät och njuter av det sista i tekoppen. Sen ska det bli städning här och om det fina vädret står sig kanske den sista svängen med gräsklipparen för säsongen.

Har inte kommit ut ännu. Har plockat med vinter och sommarkläder, skor mm…jag som hade tänkt ta det lite lugnt och gå ut. Men nu skall jag snart äta lunch och så gå ut en sväng i det vackra vädret. Verkligen en fin höstdag.
Tack för att ni tyckt om mina foton jag sänt med.
Och mabia, hoppas din värk snart släpper och att din fot blir bra snart igen!
Ha det en bra höstdag!
Hej på er! Tack för fina foton!
Här har vi verkligen blåst! Men det hör ju hösten till.
Ha en fin dag på er.
Kram /Marina
Tack båda ni för uppmuntrande ord! Kram
Mabia
God Afton på er..
Lite humor så här på kvälskvisten….
Jag hade lärt min man att göra sin del av hushållsarbetet och nu stod han i tvättrummet och ville tvätta sin t-shirt. Han hade varit därute i cirka två sekunder då han ropade: "Vilket program ska jag använda?" "Det beror på" svarade jag, "vad står det på t-shirten?" "Manchester United" svarade han. Och så säger de att blondiner är dumma…

Ha haa…herregud…den var rolig…
Kram, Ingu.