Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 3688 ggr
JILE
0

50-års present!

Min systers överaskning!

GladHej, ville bara berätta om vad jag tog med min syster på eftersom hon fyllt 50 år. Tog med henne på andlig massage med eteriska oljor, samtidigt som hon fick meddelande från andevärlden. Neeej sa hon när jag sa att jag hade hittat på ngt avslappnande för henne. Jag tar inte av mig och visar min kropp , sa hon :-))

Efter idag var hon så nöjd. Efter healing, massage och tarot läggning 1,5 timme så fick hon berättat för sig tidigare liv mm. Hon har ju inte varit lika intresserad av detta som jag , men nu tror jag hon fått upp ögonen och blivit lugn i sig själv mera. Fått hopp om framtiden. Detta kostade 300kr endast.

Hon fick tips om en shaman, healer, akupunktör, regression mm han hette Peter Westergård. Eftersom min syster har psoriasis så trodde hon att det var ngt från tidigare liv. Men att han kunde hjälpa henne med detta.

Ville bara berätta,

Kram Jile

stina63
0

Vilken härlig present du gav din syster Glad. Var hittade du den presenten?

Kramis

[rore]
0

Kan du inte adoptera mig?Tungan ute (skojar bara)

Vilken fin syster du är. Vilken häftig upplevelse,

Jag säger bara WOW.

Indiania
0

#0 Ja, vilken go syster du är. Bara omtaken att ge något så fint………

Kram till dig Jile

" Var nära naturen - var när dig själv "

Kvickast
0

#0 önskar att du vore min syster :):)

janing
0

Vilken härlig present att få!

Jag skulle i helgen som var få regndroppsmassage, som också är med eteriska oljor och den ska bl a balansera upp. Hon som jag skulle till blev tyvärr förkyld så jag har fått skjuta upp det.

Kan det vara ungefär samma som andlig massage?

Kram

[Sisa]
0

Även jag önskar att Du vore min syster, Jile. Kanske min Internetsyster då…

Vilken härlig present, kan tro att den blev uppskattad!

Kramelikram från Sisa   Flört

JILE
0

#1 I Sala på www.livslust.piczo.com FlörtKramiz

#2 Ja visst är jag. Ja visst kan jag det, adoptera alltså ..hi,hi Kram

#3 Tack, ja visst är jag tycker det själv med Flört det behöver inte va så dyrt. Kram tillbaka

#4 Kan adoptera dig med då :-))) Kramiz

#5 Ja jag såg att hon hade ngt som hette typ regnbågshealing eller ngt liknande.

#6 Ja det är du ju redanKyssJa du måste gå på detta du som bor rätt nära Sisa. Ska nog prova jag med. Kramiz

Yssa
0

Intressant för vi är nog många som inte bara vill klä av sig hur som helst. Det var fint att hon gillade det.

Eija
0

Vilken present alltså Jile….Va härligt att din syster uppskatta dett, och jag tror säkert att det är skönt bara man lär sig att slappna av………fast jag hör nog till denna skara som aldrig skullle klä av mig och absolut inte ta massage…..

Har försökt med att ta emot massage på axlar o skuldra, men det gick inte alls…..min reaktion blev….uppdragna axlar, spänd som en fiolsträng och hysteriskt fnitter…Tungan ute…..

Kan för allt i världen inte slappna av när någon rör mig som jag inte känner…..vet hur det bara är hos en hårfrissa…..urk!….det blev så jobbigt så jag sluta att gå dit och börja klippa mig själv, och det gick hur bra som helst….

Lärde mig klippa, permanenta o färga hår som rinnande vatten….så tillslut fick jag klipp, o färga o permanenta åt höger o vänster bland vänner o bekanta….håller fortfarandes på i liten skara….får ju så ont i händerna nu för tiden, fast mitt eget hår har jag låtit växa vilt istället….men toning gör jag på mig själv ännu så länge…..Glad

Jag vet varför jag är sådan tror jag, och skulle nog haft hjälp för länge sedan, men idag bryr jag inte om det….jag klarar det så bra ändå…..

Kram

Eija

chik
0

Jile  Vilken fin present du gav din syster…..Säger som övriga.Kan du inte adoptera mig medSkrattandeOskyldigFlört

Lena.P är jag i verkliga livet.

JILE
0

#8 javisst är det väl så, kan ju vara lite obekvämt, men hon tyckte det var bra och skulle beställa en ny tid. Detta påverkade henne för det hon fick höra stämde in så bra och sedan att ha någon att prata med om man har det jobbigt i livet ( läkarna har ju inte tid idagFlört) så gör ju det mkt. Bättre än psykologer , tror jag. Kramiz

#9 Du är för härlig du Eija :-)) du vet "Bra kvinna reder sig själv" kan du inte komma hit och fixa mitt hår också. Kramiz

#10 Jadu chik, har väl en hel syskonskara vid det här laget så en till går väl bra. Kram

Eija
0

#11…Absolut att jag gärna hjälper dig med håret….om du vill o bor nästgårds…no problemas..Skrattande…..kramiz o Kysstebaka….

Eija

JILE
0

#12 Uppsala län :-))Kyss

Britt-Marie
0

Vilken fin present. Wow. Du är en fin och omtänksam syster.

Själv fick jag SPA - Dag på Tallmogården, när jag fyllde 50 år. Det var min bror och mina brorsöner med familj som gav mig den presenten.

Hade även själv samma dag då jag var på Tallmogården, beställt en privat sittning. Och det var en fin upplevelse. Där jag fick kontakt med mamma & pappa och mormor och fler ville fram. Men de höll sig tillbaka lite.

JILE
0

#14 Ja vi har ju samlat pengar allihop, men jag kände att det skulle vara kul att hitta på ngt på sidan om. Och hon tyckte det var så skönt och att hon samtidigt fick reda på mera saker om sig själv som person och vad hon var påväg här ilivet. Hon var ganska slut nu sa hon själv ,min syster. Har psoriasis under fötterna ser ut som lerkokor, spruckna. Hon får lägga om med honungsplattor när hon ska jobba i vården. Fingertopparna får hon tejpa för de spricker lätt. Sedan får hon jobba med handskar.

Sedan har hon flyttat också.

När hon kom till den här kvinnan så sa hon precis det som hon sagt till mig att hon var helt slutkörd att hon knappt orkade ngt mer. Om tidigare liv fick hon in, så min syster tyckte det var jättebra.

Ja Spa var jag också inne på men så skulle vi samla in pengar och jag kände att jag inte ville lägga mer pengar. Men 300kr var ju inte så farligt iallafall.

Tror jag med ska ta en massage om jag kan slappna av :-)) men man får välja mellan halv-helkroppsmassage.

Jag har ju gjort sittningar över telefon bara, skulle vara kul att gå till en medium och sitta mitt emot.

Kram och tack för din komplimang kära Britt-marie.

[Sisa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Du är värd det Du skriver att Du vill göra Jile, flera gånger om. Unna Dej detta lilla extra…

Kramizar från Sisa

Ha också en mysig fredagkväll och en fin helg!

JILE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#16 Tack Sisa för det och den söta bilden, ja jag ska börja tänka mer eller ge sig själv mer tid nu när man slipper trädgård med vattning mm. Min buske får ligga i dvala till sommaren..hi,hi

Hur är det med din häck då Sisa, har den fått lite höstgödning 8-))))

Ha en härlig helg och lite fredagsmyyyys….

KyssJile

[Sisa]
0

# 17

Visst är det skönt att slippa trädgårdsarbete för ett tag. Kanske få lite tid över för sej själv, innan vi måste ta fram snökaran. Min häck ska klippas och gödas nu…Flört så jag vill ha flera varma dagar. Annars får den vänta tills i vår!

Passar på att önska Dej och Felicia en skön höst!!!

Sisa  Kyss

JILE
0

#18 Tack detsamma Sisa, men vi höres väl före vintern Flört.

Ja snön är väl här snart, skrapat rutor på morgonen..på bilen alltså :-)))

Ja min buske får jag väl ansa hela vintern , men det blir ju inomhus då :-))

Nog med tok, märks att det är fredagskväll och att man är trött.

Nattinatti

[Sisa]
0

# 19

Natti Jile, ska bara kolla vem som åker ur Idol!

Obestämd

Yssa
0

Oj, vilken present!