Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: healing
Läst 1372 ggr
snurro89
0

Healing någon?

Min stackars vän, sara hennes pappa ligger inne på sjukhus, han har alltid lidit av en sjukdom (vet inte riktigt namnet på sjukdomen) I sommras opererades han, men nu i september/oktober lades han in på sjukhus igen, och nu kan han dö… sara är på sjukhuset varje dag och är med sin pappa, Kan någon skicka healing/glada tankar, vad som helst till hennes pappa, så han ska orka kämpa vidare, det vore så snällt alltså, tror han vill ha det, vem vill inte ha hjälp i en sån svår sitaution, och jag vill verkligen att sara ska få ha sin pappa i livet!

siberlina
0

jag kan skicka en varm tanke till honom ,men säg till din vän att lägga sina händer på sin pappa så kanske hans smärta lindrar..

snurro89
0

Okej tack! ingen mer?…

snurro89
0

Obestämd

[mia-38]
0

Jag kan inte heala…men jag kan sända en varm tanke till honom.

Hoppas att han klarar sej.

Kram

Jane-Lyzell
0

snurro - dina tankar och viljan att hjälpa gör mycket för din vänns pappa - jag sänder goda tankar om healande till han - om det är hans själs önskan att ta emot dem! - Ibland kan önskan vara att få gå över hos dem som lider och att änligen få komma hem!

Hur det är i detta fallet vet jag inte men healingtankar hjälper i vilket fall som helst- antingen i helande för att vara kvar på denna sidan - eller i healing för en fin övergång!

Fortsätt var ett stöd för din vän:-)

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Aleethia
0

Jag skulle skicka om jag visste att han ville ta emot dem, jag "går inte in i" någon som inte gett sin tillåtelse. Men jag skickar en varm tanke till honom