Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 2270 ggr
Moonwing
0

Mysterium!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Yes,min mobil är väck,är det en liten "gubbe"..eller möjligen min…"skalle"Skäms..som lagt bort den?

/Moonwing

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

Moonwing
0

Oopsss!..Det är EJ ,denna!..utan en likadan!!!

/Moonwing

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

Moonwing
0

Hmmm,får väl be Tomten..igen!..,då…-kanske inte sååå  konstigt att de springer efter en,ständigt..tack o lov för "di små".. Flört

/Moonwing

p.s ..kanske var det det här de ville,he,he..di är ju sååå "rackriga",hi,hi!! d.sSkrattande

/ Wingen

Moonwing
0

JIIPPIEE!!….hittat den!.."nån ,la´ " ..den mitt framför näsan!SkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande

..tack för alla svar,förresten,he,he!!

/Moonwing

/ Wingen