vad betyder mina drömmar?
jag drömde två mycket konstiga drömmar inatt.
1. jag var på ett ställe där jag kände massor med folk (men jag känner dem inte i verkliga livet, jag har aldrig sett dem förr) och det hade skett ett mord i området och det var tydligen en av mina kompisar som var mördaren. Han skulle in i finkan så sköt min andra kompis honom. När han precis hade skjutit killen 1 så sköt killen 3 killen 2. Då sköt tjejen brevid mig killen 3 och sedan sköt hon sig själv. Där satt jag mitt i allt med blod fulla mig och visste inte hur jag skulle förklara detta för någon. Jag stack därifrån och sedan vaknade jag.
dröm 2. Jag var en sjöjungfru och alla var ute efter mig. Jag försökte gömma mig bakom buskar och i gräs men de hittade mig hela tiden. Då skulle jag hoppa i havet eftersom man simmar bra ;) men då var det två tjejer efter mig som hoppade i vattnet också och jag kunde inte simma ifrån dem, de hann hela tiden ikapp mig. Och sen vaknade jag innan de hann få tag på mig
det är inte vanligt att man drömmer om sjöjungfru har jag märkt eftersom ´jag inte hittar den betydelsen någonstans varken i böcker eller på nätet. Sen har jag på senaste tiden börja drömt massa drömmar om personer som jag inte känner irl men som jag alltid känner väl i drömmarna.
hoppas någon kan hjälpa mig :)
Du har fått ett PM…..

jag såg det och tack så mkt för svaret :)