Drömtydning
Hej
Jag behöver hjälp med att tyda två grejer som jag bara fortsätter drömma om hela tiden. Ena har jag redan fått förslag på vad det kan betyda men vill gärna höra fler förslag.
Jag drömmer om och om igen att min pojkvän är otrogen och blir helt personlighetsförändrad. Han säger att han aldrig älskat mig utan bara haft mig som reserv hela tiden och det går inte att få kontakt med honom riktigt. Han går bara i sin bubbla av kärlek gemtemot den här andra tjejen Inatt var han otrogen med en tjej som mitt ex var otrogen med.
Sen fortsätter jag och drömmer att jag biter folk i händerna. Jag bet min lillasyster i händerna för att jag skulle få henne att lugna sig när vi brottades för att hon inte skulle ta livet av sig och inatt bet jag pojkvännen i händerna för att få honom att inse vad han höll på med. För att han skulle reagera på mig och se att jag älskade honom och ville ha honom tillbaka.
Under hela min uppväxt har jag bitit mig själv i handen när jag har varit sådär ohyggligt arg och när jag har haft pnikångestattacker. Kanske har det någon koppling dit?
Kram
Ha en bra dag! // Pernilla